Makujen symfoniat tai millä herkuttelit

Re: Makujen simfoniat, herkku- ja terveysruoat

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 06.03.2012 22:26

Minä olen Jamie Oliver fani

Jamie Oliver - Jamie's 30 Minute Meals S1E13 2:2
http://www.youtube.com/watch?v=qrzS28Y0040
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.03.2012 16:30

Söin hyvänmakuisen lämminsavulohisalaatin, jossa lisäksi muun muassa tomaattipaloja, herneenversoja, erilaisia salaatinlehtiä, kaprista, herneitä ja japanilainen kastike. En osaa kertoa reseptiä, koska en itse valmistanut. Jälkiruokana marjamascarponekori. Koko brunchin kruunasi kivennäisvesi (ei lisättyä NaCl, siis cl-pitoisuus 25 ppm, en muista merkkiä, alkoi d:llä) ja lasillinen cafe lattea.
Hilppa

Re: Makujen symfoniat tai millä herkuttelit

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.03.2012 18:00

Jep. Tokyokan on helmi. Ystäväni kertoi, että tempuraa, siis friteerattuja vihanneksia, on helppo tehdä kotikonstein Tokyokanista ostetuun puolivalmiin kastikejauheen avulla. En ole vielä ehtinyt testata, mutta homma on listalla ja toteutan sen. Kiva kuulla, että myös hyviä valmiita salaatinkastikkeita myyvät. Japani on siitä metka ruokamaa, että matkivat muita ruokakulttuureja siellä sekä soveltavat niitä ja todella pieteetillä huolellisesti valmistavat.

Kasvissosekeittoja meillä harrastetaan myös tai lähinnä mies harrastaa. Nokare ihan perus Koskenlaskijaa laitetaan mukaan ja lapsetkin ovat tykänneet. 8-)
Hilppa

Re: Makujen symfoniat tai millä herkuttelit

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 11.03.2012 22:28

Grillipihvi tai äyriäiset vievät rakastavaisten nälän

http://www.mtv3.fi/makuja/menut.shtml/m ... aa?1273590
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 11.03.2012 22:30

valitse toinen kirjoitti:
Onpa muuten mies lihonut viime aikoina.

Pikkuisen miehistynyt vain. Keski ikää pukkajaa.
Riidankylväjä

Paluu Yleistä ja ajankohtaista