Persut menivät nyt liian pitkälle

Persut menivät nyt liian pitkälle

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 14.02.2012 18:39

Eivätkö he tiedä, ettei svenska talande bättre folkin etu oikeuksiin puututa?

Oinosen mukaan Wallin uhkaili viime viikon torstaina häntä, Jussi Niinistöä ja Ismo Soukolaa painavilla vastatoimilla, mikäli he jatkavat Dragsvikin varuskunnan säilyttämisen julkista arvostelua. Kaikki kolme perussuomalaista ovat puolustusvaliokunnan jäseniä.

- Hän oli kiihdyksissään, Oinonen kertoi STT:lle.

- Se oli selvää uhkailua. Jos minä jatkan, siitä seuraa jotakin, Oinonen kuvailee IS:lle.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/oinon ... 24445.html
Riidankylväjä

Re: Persut menivät nyt liian pitkälle

ViestiKirjoittaja Gyver » 14.02.2012 18:58

On sitä nyt sitten taas uhkailtu. Mitähän nämä mainitut painavat vastatoimet oikein olisivat?

Minuakin on muuten uhkailtu. Monessa paikkaa uhataan erilaisilla epämääräisillä seuraamuksilla jos rikkoo sääntöjä (pahimmillaan vieläpä varsin epämääräisiä sellaisia) tms. Minä uhkaan, että minä ryhdyn vakavaan valitusprosessiin kunhan keksin mihin valittaa ja millä tavalla. Sitten kaikki uhkailijat tulevat kärsimään ja paljon.
Gyver

Re: Persut menivät nyt liian pitkälle

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 14.02.2012 19:32

Puolustus ministerin työ kalu pakista lötyy varmaankin työ kaluja Oinosenkin hiljentämiseksi. Ääri oikeisto saattaa käyttää myös epä tavallisia keinoja.
Riidankylväjä

Paluu Yleistä ja ajankohtaista