Mikä tänään vituttaa?

Re: Mikä tänään vituttaa?

ViestiKirjoittaja ve e » 20.09.2011 22:45

Minä. Mutta voisi olla myös "te". Ei se ole niin tärkeää. Kun joku näkisi kiukun, eikä työntäisi pois. Lapsellista. Ehjät eivät kokisi näin.

Kuva
askajätkä (etualalla)
ve e

ViestiKirjoittaja haller » 21.09.2011 21:01

-viidettä päivää jatkuva paha flunssa; kuumetta, köhää, nuhaa ym.
-flunssaa edeltänyt touhuilujakso ja ylikierrosolo. sellainen mulle tulee joka syksy.
haller

ViestiKirjoittaja josuK » 10.02.2012 16:13

Vituttaa jo yli kaks viikkoa jatkuneet 'sähköiskut' päässä.. hyvä ku uskaltaa nenäänsä ulos laittaa!!! kaikki kovat äänet ja päänkääntäminen ja silmien räpäytys saa sätkyn aikaseks.. jään vielä auton alle joku kaunis päivä.. ja kun sen sätkyn aikana tulee semmonen 'musta hetki', eli se sekuntti häviää vaa jonnekkin enkä esim näe sinä aikana. kivapa siis ylittää tie kun joutuu kahteen suuntaan kattomaan tuleeko autoja, seurauksen kaksi tai useampi sätky ja pelkkää pimentoa.
josuK

ViestiKirjoittaja Hilppa » 10.02.2012 16:21

Saanko kysyä, minkä lääkityksen olet lopettanut? Efexorin? Et kai lopettanut "kuin seinään"?
Hilppa

ViestiKirjoittaja josuK » 11.02.2012 19:36

Hilppa kirjoitti:Saanko kysyä, minkä lääkityksen olet lopettanut? Efexorin? Et kai lopettanut "kuin seinään"?

lopetin sepramin ja siirryin voxraan. ja en lopettanut seinään, on kyl riittävästi kokemusta masennuslääkkeitten lopettamisesta. tosiaan, noita sätkyjä on aina kun lopettaa/vähentää. aikasemmin ei oo vaan näin kauaa ollu niitä. (kolmatta viikkoa)
efexorista tulee varmaan pahimmat sätkyt, mun kokemuksen mukaan. nyt ei ole lähellekkään niin voimakkaita, mut kun niitä on paljon ja näin kauan jatkunu ni tympii jo. tekis mieli jatkaa sepramia viel pienellä annostuksella.
josuK

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet