Olen yhtä ulalla kuin Hjallis.

Esim. koossa 80C ja 85C kuppi ei ole samankokoinen, vaikka molemmat ovatkin C-kuppeja. Koko 85C on siis yhtä kuppikokoa suurempi kuin 80C, sillä molemmissa on eri ympärysmitta. Koossa 80C kupin tilavuus on yhtä suuri kuin koossa 85B, 90A, 75D ja 70E jne. Lue lisää kohdasta Rinnakkaiskoot.
Kyllästynyt kirjoitti:A, B, C, D, (joillakin valmistajilla DD ja DD), E, F ja sen jälkeen hyvin harvoilla valmistajilla G, GG, H, HH, J, JJ, K, KK ja L.
http://en.wikipedia.org/wiki/Brassiere_measurement
"... Aika huikee
Huvittuneisuutta herättävän aiheen käsittely ei pääty tähän, vaan Harkimo pyytää lisäselvitystä kokoeroista. Hän tunnustaa, ettei ole juurikaan käynyt rintaliiviostoksilla ja asia on siksi hänelle vieras.
- Mikä on iso kuppikoko sitten?
- Eiköhän sitten mennä jo E:hen ja sinne. Se on sitten aika huikee, Mämmi jatkaa..."
--------------------
En (onneksi) nähnyt ohjelmaa ja kysynkin nyt, mitä huvittavaa tai huikeaa sisältyy rintaliivien kokomerkintöihin?
Minua ainakin loukkaa ja raivostuttaa tuollainen räkänokkamainen ällistely.
Kyllästynyt kirjoitti:Sellainen ikävä arkielämän pikkujuttu tiedoksi mm. Riidankylväjälle, että kokoa 70E on hyvin, hyvin hankalaa löytää mistään, eikä toisaalta 70 cm ympärysmitan nainen voi käyttää rintsikoita jotka ovat 5 cm liian suuria.
Diili maanantaina klo 20.05 MTV3-kanavalla. Uusinnat torstaisin klo 15.35
Diilin seitsemäs jakso: Ananakset radioaalloille
Diilissä panokset kovenevat kilpailijoiden määrän huvetessa. Seitsemännessä jaksossa joukkueiden tehtävänä on tehdä radiomainos. Toinen tiimeistä pysyy asialinjalla, toinen taas luottaa huumoriin ja erotiikkaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Lisäys: Typeryksille tiedoksi, että ympärysmitat 70, 75, 80, 85 (cm) jne. tarkoittavat rintojen alapuolelta otettua mittaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Ei kiitos. En ole jaksanut katsella Hjallis Harkimon naamaa sitten 90-luvun alun jolloin hän oli kerran hilkulla ajaa ylitseni suojatiellä.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllä; ei päde.
Mutta pätee (vähemmässä määrin) naisten kalsareihin.
Ja minä kun olen luullut tekeväni arkipäiväisiä ostoksia.
Millä perusteella tuo "seksivaate" -leima ei sitten pädekään miesten kalsareihin?
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Itse otan tavallisesti pientä kuppia; tosin isokin joskus kelpaa.
Olennaista tietysti on kupin sisältö.
Ehdotan, että te palstan miehet käytte ostamassa itsellenne rintaliivit, puette ne päällenne ja toppaatte kuppiosat vaikkapa vedellä täytetyillä muovipusseilla. Sopiva määrä voisi olla vaikka 1 litra/rinta (joka ei edes ole mitenkään valtavan paljon, vastaten keskipituisella miehellä ehkä vain C-kupin kokoa).
Psykopatologia kirjoitti:Ei mistään, mutta peniksestä, per se, saattaa olla.
Mutta nyt siis naisen peniksen kannatin tahi suoja on fokuksessa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa