******** minulla on joku ******** korvakäytävän tulehdus molemmissa korvissa. Toinen korva ollut tukossa kaksi viikkoa, toinen ei ihan niin kauaa eikä ehkä niin pahasti. En ole edes varma oliko se se korvakäytävän tulehdus vai jokin muu, mutta muistelen korvakäytävää. Ko. vaiva ns. diagnosoitiin viime perjantaina korvahuuhtelun yhteydessä, kun marssin päivystykseen ja sanoin, että "jos minulle ei tehdä korvahuuhteua NYT, niin haluan sairasloman tiistaihin asti" eli lauantaista asti olen syönyt antibiootteja, joista luin etteivät edes auta jos se tulehdus on käytävissä. No, eipä ole auttaneetkaan, myöskin jotakin kortisonikorvatippoja määrättiin.
Kaksi viikkoa sitten olin sairaslomalla kolme päivää kuumeen ja flunssan oireitten takia. N. viikko sitten olin sairaslomalla päivän, koska sain sijaisen ja kulutin päivän terveyskeskuksissa ravaamiseen. Silloin sairaanhoitajat ja käsittääkseni myös lääkäri kävi korvia vilkaisemassa, totesivat vain että "näihin korviin ei näy mitään, tee korvahuuhtelu kotona". Se ei onnistunut.
Siis luulin todella viime perjantaihin asti, että kyse on vain siitä, että korvat ovat muuten vain tukossa flunssan takia ja korvahuuhtelu joka perjantaina tehtiin pelastaisi tilanteen.
Oikeasti tulen hulluksi. Varmaan koko paska vaikuttaa psyykkiseen puoleen enemmän ! Töissä olo on raskasta, kotona aika ajoin itkeskelen. En jaksa, enkä tiedä, mitä hittoa teen. Lääkäri sanoi, että lääkkeet auttavat jo seuraavana päivänä, netissä sanottiin, että noin kolmen päivän kuluttua. Kontrolliaika pitäisi varata neljän viikon - kuuden viikon päästä.
Pelkään, että jään puolikuuroksi... en myöskään pidä lainkaan tästä paineen tunnusta korvissa, enkä oudoista huminoista ja ininöistä, enkä siitä kun kaikki tuntuvat töissä puhuvan liian hiljaa, enkä tiedä onko lopulta sekään kauhean terveellistä, että toisessa työssä äänet puolestaan varmaan ylittävät jotkut desipeliasteet (vai mitä ne oli), mutta ainakin kuulen jotakin.