ellol kirjoitti:aa, näinkö se meneekin. kiitti paljon avusta ja tiedoista, kaverit!
Psykopatologia kirjoitti:Paremmin persoonallisuuden kehttyminen. "Persoona" viittaa spesifimmin mm. Jungiin.
Psykopatologia kirjoitti:Paremmin persoonallisuuden kehttyminen. "Persoona" viittaa spesifimmin mm. Jungiin.
ellol kirjoitti:Aa, näinkö se meneekin. Kiitti paljon avusta ja tiedoista, kaverit!
Valvojan edit:
Lisätty puuttuvat isot alkukirjaimet.
Kyllästynyt kirjoitti:xxccz kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Paremmin persoonallisuuden kehttyminen. "Persoona" viittaa spesifimmin mm. Jungiin.Psykopatologia kirjoitti:Paremmin persoonallisuuden kehttyminen. "Persoona" viittaa spesifimmin mm. Jungiin.
-ja ne omat viestit vilisee kirjoitusvirheitä...
Ja sinä sekoitat toisiinsa kaksi eri henkilöä...
Kyllästynyt kirjoitti:xxccz kirjoitti:Jaa. Sinäkö, Kyllästynyt jaksat oikoa noita äidinkielen kielioppimokia. Hmm. Mutta et Pertsan?
Minä olen korjannut niin sinun kuin elloinkin kiusaamismielessä tekemiä kielioppi- ja kirjoitusvirheitä.
"kiusaamismielessä"
xxccz kirjoitti:
Alku oikein, mutta lauseen
"kiusaamismielessä"
on silkkaa pieleen mennyttä tulkintaa.
Miller kirjoitti:xxccz kirjoitti:
"kiusaamismielessä"
Ei, moderaattorin tulkinta on aina ehdottoman oikea.
xxccz kirjoitti:Miller kirjoitti:xxccz kirjoitti:
"kiusaamismielessä"
Ei, moderaattorin tulkinta on aina ehdottoman oikea.
Silloinhan se tarkoittaisi sitä, että minä en ole tietoinen omista piilomotiiveistani, vaan sen tietää kukatahansa kyllästynyt. Pitänee pyrkiä mainosmiehen peratiaan?
Rohkenen kuitenkin olla sinunkin kanssasi eri mieltä aiheesta. <- piste
Kyllästynyt kirjoitti:Vai onko niin, että sinun mielestäsi muita (tai ainakin minua) saa vaikka solvatakin, mutta hoitajien tai lääkärien toimintaa ei saa edes arvostella?
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa