Kyllästynyt kirjoitti:Crocodile Gena kirjoitti:... En jaa PP:n käsitystä säälipisteistä.
Oletko lukenut Hermitin kirjaa?
Voin vakuuttaa, että kaikki ne positiiviset kommentit joita joku on siitä kirjoittanut sisältävät säälipisteitä.
Kyllästynyt kirjoitti:"Kuntoutujan tie" ei ala sanoilla "Olipa kerran", mutta siitä huolimatta Hermitin kirjaa voi aivan hyvin kutsua sepitteeksi, niin kaunisteltu ja epärehellinen kuvaus hänen päivistään se on, ettei sillä ole totuuden tai aitouden kanssa enää mitään tekemistä.
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Kaikki suuret teokset ovat aluksi saaneet myrskyisän vastanoton kriitikkojen taholta.
Älä viitsi Riidankylväjä edes leikilläsi puhua tuollaista.
Kyllästynyt kirjoitti:Kun yritin oikaista Geon väitettä kyseisestä kreationismia Puolan koulujen opetussuunnitelmaan haluavasta kasvitieteilijästä/EU-poliitikosta, Geo ryhtyi solvaamaan minua "paskan voimalla käyväksi mankeliksi".
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kun yritin oikaista Geon väitettä kyseisestä kreationismia Puolan koulujen opetussuunnitelmaan haluavasta kasvitieteilijästä/EU-poliitikosta, Geo ryhtyi solvaamaan minua "paskan voimalla käyväksi mankeliksi".
Ja silti Geo on päässyt kirjaan sen kirjoittajan elämän kannalta tärkeänä ihmisenä... Varmaan sekin aikamoinen loukkaus sinua kohtaan; mainita nyt kirjassa sinua solvannut nimimerkki kertomatta miten hän on solvannut sinua.
Taidan minä nyt olla sen verran keljulla tuulella, että on varmaan viisainta pysytellä poissa tältä foorumilta...
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Ja silti Geo on päässyt kirjaan sen kirjoittajan elämän kannalta tärkeänä ihmisenä... Varmaan sekin aikamoinen loukkaus sinua kohtaan...
Millä sinut Mirri saisi uskomaan, etten minä halua tulla mainituksi Hermitin kirjassa. Tarkemmin sanoen, en halua minua tai nimimerkkiäni liitettävän millään tavalla Hermitiin; en hänen kirjassaan, en hänen blogissaan, en IRC-galleriassa - enkä missään muuallakaan.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa