Psykopatologia kirjoitti:Viittaan viestiini tällä foorumilla 17.7. (13:23) ja viesteihisi tällä foorumilla sekä
omiin viesteihisi helun foorumilla 16.7. (18:52 & 19:19) ja 17.7. (23:59) sekä 18.7. (00:04).
Näiden ym. pohjalta ajattelin, että tiedät mistä puhut.
Biancaliina kirjoitti:Sitä vaan uskoi hyvään tarkoitukseen loppuun asti, kunnes tuli olo, yhä vahvemmin; ei ole kyse ystävyydestä, eikä tarkoitusperät ole välttämättä lainkaan ns. hyvät.
Ystävä on jotain, kelle voit kertoa kaiken ja silti hän on ystävä. Ystävä pitää huolta, välittää, rakastaakin. Ystävä ei sodi kanssasi.
Ystävä ei kiellä (tekojaan mistä loukkaannut) vaan pyytää oma-aloitteisesti anteeksi. Ystävä kertoo suoraan, jos on suuttunut.
Psykopatologia kirjoitti:Trissen viimeisin tempaus (nimimerkki Ukkosena):
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Ukkonen kirjoitti:
PL narsistisena ”esimiehenä”
PL:n uhriksi ajautuu helposti kiltti, alistuva ja imartelua kaipaava mies tai nainen. Jos sietää huonoa kohtelua, eikä osaa asettaa rajoja itselleen tai toiselle, narsisti saa otteen. Hyvä vastapari löytyy myös helposti syyllistyvästä ihmisestä. Täytin nämä kaikki kriteerit.
PL harrastaa enimmäkseen henkistä väkivaltaa mutta ei kaihda ruumiillistakaan voimankäyttöä (tapaamistilanteissa naisiin & puhelinkeskusteluissa huutamalla). Valehtelee aivan kaikessa. Ei kykene kompromisseihin
PL:n loukkauspurkauksia seuraavat usein hyvittelykaudet. Uhri ajattelee, että kyllä me tästä selvitään ja nyt se ymmärtää, että käyttäytyi väärin. Avun hakeminen hidastuu.
Onneksi viimein sain lopetettua kierteen. Kaiken muun olisin antanut anteeksi paitsi valkoisen päähineeni varastamisen ja vihamielisen tuhoamisen sekä aggressiivisen läimäisyn poskelle.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Psykopatologia kirjoitti:En tiedä. Hän järjesti minulle ansan kirjoittamalla Ukkosena.
Psykopatologia kirjoitti:En tiedä. Hän järjesti minulle ansan kirjoittamalla Ukkosena
(ja saattaa olla kaksoiskirjautuneena Tukiasema.orgissa).
Maria kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En tiedä. Hän järjesti minulle ansan kirjoittamalla Ukkosena.
Tuollainen toiminta, jossa kirjoittaja osallistuu ainoastaan muutamalla kriittisellä viestillään ilman osallistumista muihin keskusteluihin herättää kovasti ihmettelyä muissa kirjoittajissa sekä jähmettää palstaa.
maanvaiva kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En tiedä. Hän järjesti minulle ansan kirjoittamalla Ukkosena
(ja saattaa olla kaksoiskirjautuneena Tukiasema.orgissa).
Mikähän se ansa on? Jos et ole sitä lyönyt, eikö viesti kannattaisi poistaa,
koska nythän kun olet sen jopa kopioinnut, niin se näyttää siltä, että olet lyönyt.
Sinua palvovat ihmiset eivät näköjään uskalla asiaa kysyä.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa