Mirri kirjoitti:Minä en käsitä kummankaan kysymyksen aiheellisuutta tai perustelua, muttei sillä väliä - en edes yritä vastata. Sinulla näyttää lähtökohtana olevan epäilys, että jos vaikka kirjoitteluni/'toimintani' on hienovaraista sanan tarjoilua, (mitä mahdatkaan tarkoittaa 'sanan tarjoilulla'); mitäpä minä sinun epäilyksillesi (vai syytöksillesi?) mitään tekemään.
Tottakai sinulla on oikeus olla vastaamatta. On erittäin hyvä, että mielipiteesi ja myös vastaamatta jättämisesi tulevat näkyviin kaikille lukijoille.
Minulla ei ole lähtökohtana epäilyksiä enkä ole esittänyt syytöksiä, olen kysynyt mielipidettäsi heinovaraisesta sanan tarjoilusta ja
näkemystäsi omasta toiminnastasi. Sinä olet väen vängällä yrittänyt kaivaa kysymyksestäni kaikkia mahdollisia vikoja ja omituisuuksia pyörittelemällä ensin
aivan varmaa ja kysymällä vastakysymyksiä.
Minulla ei ole lähtökohtana epäilys vaan avoimuus.
Sinä Mirri toimit monella palstalla ja lisäksi hallinnoit omaa palstaasi. Tuolloin erityisesti on erittäin tärkeätä, että sinulle voi avoimesti esittää kysymyksiä ja nimenomaan koskien myös näkemyksiäsi omasta toiminnastasi.
Lisäksi sinua tuntuu hämmentävän kysymyksen asettelussani Oletko aivan varma, että ...-rakenne. Olet itse usein käyttänyt kysymysasetelmia luuletko tosiaan, että…, eikö nyt voisi kuitenkin… eikö voisi mitenkään olla myös niin, että…jne. Ovat jo klassikkoja à la Mirri.
Lisäksi lähtökohtanani on tasa-arvo. Haluan esittää sinulle Mirri vielä kysymyksen: Ovatko kirjoittajat mielestäsi ja tuleeko heidän olla mielestäsi tasa-arvoisia kirjoittajia mielenterveysaiheisella vertaistukipalstalla?
Viimeksi muokannut Maria päivämäärä 14.07.2011 11:23, muokattu yhteensä 1 kerran