Riidankylväjä kirjoitti:Joko Aussin vatsa toimii?
Nimimerkki huolestunut.
Hyvä, että edes tuo pikkusen huolettaa. Onhan ne muiden kakka-matkat hauskoja.
Riidankylväjä kirjoitti:Joko Aussin vatsa toimii?
Nimimerkki huolestunut.
aussi kirjoitti:Äläs nyt Rk..tämä on ihan oikea ongelma, tälläinen mahakasvaa juttu.Katselin ympärilleni tänään kaupungilla ja iso osa ihmisistä on suurivatsaisia ja pönäköitä ähveltäjiä.Vatsat pönöttää ja naisilla siinä päällä vielä roikkuu jumalattomat hormoonitissit (miehilläkin juu) ja keskivartalo on kuin odottavalla äidillä, tulee kyllä mieleen, että perusteellinen suolentyhjennys ois paikallaan useimmille.
Itse aion kärsiä rangaistukseni liiasta mässäilystä ja pistän tämän muistiin, ettei toiste kävisi näin.Kävin lääkärissä saamassa mielenrauhaa.
Miksi ihmiset muuten antavat lapsilleenkin vatsan kasvaa ja itse suurinpiirtein vierivät sisälmysrasvoineen ja vaivoineen tuolista autoon, miksei liikkuminen innosta?
aussi kirjoitti:olen onnellinen ajatuksesta, että päätin laihtua ja sitä on jo tapahtunutkin, kaikkialta muualta on rasvakudos huimasti vähentynyt, vain vatsa on pinkeä, mutta kun sekin alkaa toimia kunnolla, olen melko sorja. jippii.
aussi kirjoitti:kiitos tuestanne, se tuntui mukavalleaion nyt pudottaa vatsani niin vähiin, että vyötärö erottuu selväasti, tää ihmeliemi pitää nälän poissa ja täyttää suoliston, silloin on helpompi laihtua.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa