Hurskastelua helun palstalla

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Hurskastelua helun palstalla

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.06.2011 14:51

Olen pannut merkille taitavan kirjoittamisesi.

Useimmat kriitikkoni ovat sitä mieltä, että suosin Ällistynyttä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.06.2011 17:58

Minä muistelen, että aina välillä hämmästelin miksei Raatelulammasta törkeine kirjoituksineen panna täällä kuriin. Päinvastoin vaikutti siltä, että täällä hänen Trissen kimppuun käyvä kirjoittelunsa kuvineen oli suotavaa ja toivottavaakin jopa. Tai ainakin hyväksyttyä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Regan » 12.06.2011 18:31

-
Viimeksi muokannut Regan päivämäärä 03.07.2011 14:40, muokattu yhteensä 1 kerran
Regan

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.06.2011 18:50

Mirri kirjoitti:Minä muistelen, että aina välillä hämmästelin miksei Raatelulammasta törkeine kirjoituksineen panna täällä kuriin. Päinvastoin vaikutti siltä, että täällä hänen Trissen kimppuun käyvä kirjoittelunsa kuvineen oli suotavaa ja toivottavaakin jopa. Tai ainakin hyväksyttyä.

Taistelupareilla on (usein) enemmän liikkumavaraa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja maanvaiva » 12.06.2011 19:08

Kuka tahansa täällä voi valita itselleen taisteluparin vaikka toinen osapuoli ei sitä halua.
Kuten Kyllästynyt minut (ja useat muut) ja minä Luukkosen jne.
maanvaiva

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.06.2011 19:48

maanvaiva kirjoitti:Kuka tahansa täällä voi valita itselleen taisteluparin
vaikka toinen osapuoli ei sitä halua. Kuten Kyllästynyt minut (ja useat muut)
ja minä Luukkosen jne.

Myös toisin päin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja maanvaiva » 12.06.2011 20:08

Luukkonen minutko? Aika epätasainen pari kaikin puolin.
maanvaiva

ViestiKirjoittaja maanvaiva » 12.06.2011 20:10

Kyllästynyt kirjoitti:
Regan kirjoitti:... Kyllästyneelle suurkiitos mielenterveyspotilaiden eteen tekemästä vapaaehtoistyöstä! Olet tärkeä ja arvostettu ihminen. Toivottavasti jaksat jatkaa!

Kiitos Regan, kauniisti sanottu.
Parhaani olen yrittänyt ja yritän jatkossakin.

Voi hitsi, nyt meni viimeinen toivo, jos jo olet parhaasi tehnyt.
maanvaiva

ViestiKirjoittaja Regan » 12.06.2011 20:57

-
Viimeksi muokannut Regan päivämäärä 03.07.2011 14:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Regan

ViestiKirjoittaja maanvaiva » 12.06.2011 21:03

Toivotaan niin ja ehkä sitten loppuisi nämä Kyllästyneen tehtailemat toiseen ihmiseen kohdistuvat herjaketjut.
maanvaiva

ViestiKirjoittaja koirassairas » 12.06.2011 21:39

Semminkin kun Mirri, Murri (Kus) ja Karvaturri (Ilmavaiva) muodostavat Monnia, Pilliä ja Pullaa demonisemman pahis-kolmikon, kauhujen kujakatin, jolla on yksi takapää ja kolme päätä. Aina kun joku niistä kolmesta nuolee omaa persettään, ne kaksi muutakin kehräävät tyytyväisinä.
koirassairas

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.06.2011 00:16

koirassairas kirjoitti:Semminkin kun Mirri, Murri (Kus) ja Karvaturri (Ilmavaiva) muodostavat Monnia, Pilliä ja Pullaa demonisemman pahis-kolmikon, kauhujen kujakatin, jolla on yksi takapää ja kolme päätä. Aina kun joku niistä kolmesta nuolee omaa persettään, ne kaksi muutakin kehräävät tyytyväisinä.

Minulla on sellaisiakin muistikuvia, että joskus olet mielestäsi ja kokemuksesi mukaan ollut kovasti 'hyvää pataa' minun kanssani. Mirri edusti sinulle jotakin 'hyvää'; kehuit ja kiittelit minua milloin mistäkin syystä. Ilmiselvästi olen kuitenkin tuottanut sinulle pettymyksen. Muistankin ihmetelleeni silloin sinun yrittäessäsi olla 'hyvää pataa', että etkö käsitä millainen kuva minulle on syntynyt sinusta. Sitäkin ihmettelin, ettetkö ymmärrä minun elävänä ihmisenä olevan aivan muuta kuin kuvittelemasi 'hyvis'.

Kuulostaa jotenkin realistisemmalta tuo, ettet ainakaan enää kuvittele minun olevan jokin ihanteidesi 'hyvis', vaan tajuat minun voivan olla uskomattoman inhottava tyyppi.
Mirri

ViestiKirjoittaja koirassairas » 13.06.2011 06:08

Kiva juttu, jos asetelma miellyttää sinua nyt enemmän, Monni.
koirassairas

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.06.2011 08:56

koirassairas kirjoitti:Kiva juttu, jos asetelma miellyttää sinua nyt enemmän, Monni.

Jos et kykene realismiin, niin monnina näkeminen on hyvä vaihtoehto; jalustalle joutuminen on inhottavaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja koirassairas » 13.06.2011 09:54

Voi himputti, minä kun luulin että olit varta vasten häntä pörheänä siihen itse kavunnut koko kansan ihasteltavaksi. :oops: Mutta että olitkin vain jotenkin joutunut siihen. Ehkä se ei sitten mitenkään liitykkään siihen, miten painamalla toisia alas tulet väkisinkin itse pompahtaneeksi vähän niin kuin muiden yläpuolelle. Pitäisikö sinun sitten hiukan rajoittaa tuota yleisenä moraalinvartijana ja nuhtelevana kerhotätinä ravaamista pitkin palstoja? Siitä tulee sellainen jalustalla patsastelevan pyhimyksen vaikutelma, vaikka vahingossa se kissa sitten olisikin sinne pöydälle nostettu. Kissahan kyllä yleensä nostaa itse oman häntänsä, vaikka tuntuukin tykkäävän imarteluista ja tyhjän jauhamisesta, vähän sellaisesta mitä Kus harrastaa, vaikka ei tietenkään käytännössä tue sinua asioissa - koska ei tajua mistään mitään. Mutta ei se mitään, vekkulihan se on, niitä oman kylän seinähulluja.
koirassairas

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.06.2011 10:43

Olisikin varmaan ollut parempi puhua nuoleskelun kohteena olemisesta kuin jalustalle joutumisesta; nuoleskelun kohteeksi joutuminen on inhottavaa. Mieluummin monnina kuin nuoleskelun kohteena.
Mirri

ViestiKirjoittaja koirassairas » 13.06.2011 10:57

koirassairas kirjoitti:Semminkin kun Mirri, Murri (Kus) ja Karvaturri (Ilmavaiva) muodostavat Monnia, Pilliä ja Pullaa demonisemman pahis-kolmikon, kauhujen kujakatin, jolla on yksi takapää ja kolme päätä. Aina kun joku niistä kolmesta nuolee omaa persettään, ne kaksi muutakin kehräävät tyytyväisinä.

Eli, oma apu paras apu! :) Muu maa mustikka, oma maa mansikka. Eli parempi oma kieli oman hännän alla, kuin kymmenen jonkun toisen hännän alla.
koirassairas

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 14.06.2011 19:34

Olisi kiva tietää Helun identiteetti.
Onhan tuolla sallittu vaikka mitä, vastuullisena ylläpitäjänä (jos olisin moisessa hommassa); rajoittaisin - oman ja muiden turvallisuuden sekä hyvinvoinnin vuoksi.

Olin tiukka mode, mutten tonkinut tietoja. Jos haluaa olla anonyymi, saa olla.
Ei tulisi mieleenkään urkkia ip-numeroita ja käyttää hyväksi.

Rajoittaminen - tämä tarkoittaa sitä, että huomatessani jonkun olevan suorastaan sekava/kertovan liikaa; puuttuisin, hänen ja elämänsä turvallisuuden vuoksi. Vaikkei ymmärtäisi siinä tilassa, miksi niin teen, niin ehkä myöhemmin ymmärtäisi ja kiittäisi välittämisestä.

On pohdittu "missä Helu". No voihan hän siellä hääriä tai olla vaikka vankilassa.
Kaikkihan siellä tuttuja on keskenään (vai upea teatteri-näytös, missä oli tarkoituksena yhden nöyryytys)...
Niin senkus soittelevat ja kyselevät.

Kun kuulemma "totuus" tulee ilmi, niin tulee se hänestäkin.
-
Biancaliina

ViestiKirjoittaja koirassairas » 16.06.2011 09:03

Noniin, onpas taas ensiluokkaista vertaistukea siellä. Kukaan ei kritisoi, saatikka kukaan modeista ei poista, Saxpin taikauskoisia, hoitovastaisia ja harhaluuloisia kommentteja ketjusta, jossa pyydetään apua ja tukea pahaan oloon.

http://tukari2.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=8&t=5033

Ahdistukseen ja psykoottisiin oireisiin nimenomaan kannattaakin suositella sairaalan välttämistä ja kaikenlaisten noita-akkojen puoleen kääntymistä, että poistaisivat kiroukset ja häätäisivät demonit ja kummitukset. :?
koirassairas

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.06.2011 09:19

Stereotaktinen (aivoleikkaus).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko