Mirri kirjoitti:Minä muistelen, että aina välillä hämmästelin miksei Raatelulammasta törkeine kirjoituksineen panna täällä kuriin. Päinvastoin vaikutti siltä, että täällä hänen Trissen kimppuun käyvä kirjoittelunsa kuvineen oli suotavaa ja toivottavaakin jopa. Tai ainakin hyväksyttyä.
maanvaiva kirjoitti:Kuka tahansa täällä voi valita itselleen taisteluparin
vaikka toinen osapuoli ei sitä halua. Kuten Kyllästynyt minut (ja useat muut)
ja minä Luukkosen jne.
Kyllästynyt kirjoitti:Regan kirjoitti:... Kyllästyneelle suurkiitos mielenterveyspotilaiden eteen tekemästä vapaaehtoistyöstä! Olet tärkeä ja arvostettu ihminen. Toivottavasti jaksat jatkaa!
Kiitos Regan, kauniisti sanottu.
Parhaani olen yrittänyt ja yritän jatkossakin.
koirassairas kirjoitti:Semminkin kun Mirri, Murri (Kus) ja Karvaturri (Ilmavaiva) muodostavat Monnia, Pilliä ja Pullaa demonisemman pahis-kolmikon, kauhujen kujakatin, jolla on yksi takapää ja kolme päätä. Aina kun joku niistä kolmesta nuolee omaa persettään, ne kaksi muutakin kehräävät tyytyväisinä.
koirassairas kirjoitti:Kiva juttu, jos asetelma miellyttää sinua nyt enemmän, Monni.
koirassairas kirjoitti:Semminkin kun Mirri, Murri (Kus) ja Karvaturri (Ilmavaiva) muodostavat Monnia, Pilliä ja Pullaa demonisemman pahis-kolmikon, kauhujen kujakatin, jolla on yksi takapää ja kolme päätä. Aina kun joku niistä kolmesta nuolee omaa persettään, ne kaksi muutakin kehräävät tyytyväisinä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa