koirassairas kirjoitti:Kiva juttu, jos asetelma miellyttää sinua nyt enemmän, Monni.
koirassairas kirjoitti:Semminkin kun Mirri, Murri (Kus) ja Karvaturri (Ilmavaiva) muodostavat Monnia, Pilliä ja Pullaa demonisemman pahis-kolmikon, kauhujen kujakatin, jolla on yksi takapää ja kolme päätä. Aina kun joku niistä kolmesta nuolee omaa persettään, ne kaksi muutakin kehräävät tyytyväisinä.
koirassairas kirjoitti:Noniin, onpas taas ensiluokkaista vertaistukea siellä. Kukaan ei kritisoi, saatikka kukaan modeista ei poista, Saxpin taikauskoisia, hoitovastaisia ja harhaluuloisia kommentteja ketjusta, jossa pyydetään apua ja tukea pahaan oloon.
koirassairas kirjoitti:Valkosiipi, harmi että olet kirjoituskiellossa. Minä en ole. Lähdin itse tuolta jokin aika sitten, joten minulla ei ole sinne enää tunnusta, ja uudet eivät pääse rekisteröitymään, joten 1+1=?
koirassairas kirjoitti:Noniin, onpas taas ensiluokkaista vertaistukea siellä. Kukaan ei kritisoi, saatikka kukaan modeista ei poista, Saxpin taikauskoisia, hoitovastaisia ja harhaluuloisia kommentteja ketjusta, jossa pyydetään apua ja tukea pahaan oloon.
http://tukari2.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=8&t=5033
Ahdistukseen ja psykoottisiin oireisiin nimenomaan kannattaakin suositella sairaalan välttämistä ja kaikenlaisten noita-akkojen puoleen kääntymistä, että poistaisivat kiroukset ja häätäisivät demonit ja kummitukset.
Muistan tv:stä dokumentin missä joku nainen oli aivoleikkauksessa. Oli tajuissaan ja lääkäri sorkki sen aivoja. Etsi pelkokeskusta. Sitten kun se nainen sanoi että pelottaa niin lääkäri oli löytänyt kohteensa. Se oli lobotomian edistyneempi versio, stereostaattinen tai joku leikkaus. Eli sun pelkokeskus on aktivoitunut, nyt pitäis vaan keksiä miten sen saa päältä pois.
Se on kyllä paha jos ei voi käyttää lääkitystä vaikka haluaiskin. Vaikutat kyllä aika selkeältä. Mun mielestä sun kannattais kirjoittaa ylös kaikki mikä sun mielestä puoltaa sitä että joku demoni vainoo sua ja miettiä sitten miten todennäköistä on että se on faktaa eikä fiktiota.
Eikös terapia ole sitä parasta lääkettä? Sä voit odottaa että joku joskus antaa sulle terapiaa (voi tulla pitkä odotus) tai yrittää itseterapiaa mikä saattaa jopa auttaa.
Kyllästynyt kirjoitti:aussi kirjoitti:![]()
Pientä rajaa tuohon kirjoitteluun nyt, Onko Pertillä taas laput silmillä?
Mikä sinun mielestäsi nyt on vialla?
Ei tarvita alansa "rautaista ammattilaista" oivaltamaan, että nimimerkki Saxpi on heitteillä ja hoidotta vaikka hän kipeästi on hoidon tarpeessa.
Ja te (helun palstalla kirjoittavat) vain katsotte sivusta tumput suorina.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa