Kyllästynyt kirjoitti:Helmis kirjoitti:Itse asiassa en ole ottanut minkäänlaista kantaa siihen, sovellettiinko sääntöjä taannehtivasti...
Jos et tuomitse noin selkeää epäoikeudenmukaisuutta -> sinä hyväksyt sen ja olet myös itse siihen osallisena.
Sinä et asiaa tuominnut vaan päinvastoin vähättelit Lumpparin teon merkitystä ja valheellisesti jopa väitit hänen pahoitelleen sanojaan!
Sääntöjen taannehtivassa (?) soveltamisessa ei ollut kyse Lumpparin teo(i)sta.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmis kirjoitti:... Kyseiseen lopputulokseen päätyminen oli väistämätöntä....
Miksi sääntöjen taannehtivaan soveltamiseen oli muka väistämätöntä päätyä?
Vai tarkoitatko sitä, että on yhdentekevää millä verukkeella minut suljetaan pois palstalta - ja ettei minuun kohdistuva silkka nettikiusaaminenkaan ole edes paheksumisen arvoista?
Oli väistämätöntä päätyä kyseisten sääntöjen soveltamiseen sinuun jossakin vaiheessa, koska et voi olla missään ottamatta esille muilla foorumeilla tapahtuneita asioita. Oli vain ajan kysymys, milloin sääntöjen rikkominen tapahtuu. Aivan sama, tapahtuiko se päivää aikaisemmin vai myöhemmin.
Olen sitä mieltä, että sinun läsnäolosi samalla foorumilla sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa sinulla joskus ollut kärhämää, on sietämätöntä.
Paitsi täällä, kun kaikki kirjoittajat ovat hyväksyneet sen, että säännöt täällä ovat toiset. Saat vapaasti käydä sellaisten ihmisten kimppuun, joilta et ole
onnistunut saamaan sinua tyydyttävää vastausta, vaikka ketjun aihe ei liippaisi läheltäkään ärtymyksesi syytä, ja jauhaa asiasta vaikka maailman tappiin.
En kuitenkaan pidä oikeana, että saisit tehdä sitä joka paikassa ja muuttaa foorumin kuin foorumin ilmapiirin riitelyä suosivaksi (vaikket tätä tietysti myönnäkään).