Psykopatologia kirjoitti:Kylläpä Mirri menee nyt mukaan maanvaivan höpinöihin.
Menen mukaan hyväksi havaitsemiini asioihin; aivan sama, vaikka sinä sanoisit niitä höpinöiksi.
Psykopatologia kirjoitti:Kylläpä Mirri menee nyt mukaan maanvaivan höpinöihin.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Menen mukaan hyväksi havaitsemiini asioihin; aivan sama, vaikka sinä sanoisit niitä höpinöiksi.
Tuo juuri on villakoiran ydin; sinä yliarvioit arvostelukykysi.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Menen mukaan hyväksi havaitsemiini asioihin; aivan sama, vaikka sinä sanoisit niitä höpinöiksi.
Tuo juuri on villakoiran ydin; sinä yliarvioit arvostelukykysi.
Psykopatologia kirjoitti:Kylläpä Mirri menee nyt mukaan maanvaivan höpinöihin, hänen,
joka luultavasti valehteli yo-kirjoitusmenestyksestään.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmis kirjoitti:Tukari2:lla ei fokus Vasson / Reinikaisen kritisoinnissa suinkaan ole ollut kaksoisnikkeilyssä,
vaan siinä, kuinka kyseinen moderaattori on kaksoisroolissaan toiminut...
Ja Jupen kaksoisnickeilyssä oli (ja on?) myös kyse siitä millä tavalla Jupe kaksoisroolissaan toimi.
Kyllästynyt kirjoitti:Yritän muistaa olla liikuttavan kiitollinen siitä, että olet uhrautuvasti laittanut itsesi likoon ja kirjautunut tälle palstalle.
Psykopatologia kirjoitti:Vasson / Reinikaisen toiminta ei voi olla huonoa,
koska helu on ylläpitäjänä saanut liki kiitettävät.
Kyllästynyt kirjoitti:maanvaiva kirjoitti:Kaivapa nyt sieltä ostoskärrystäsi linkki siihen mun yo-keskusteluun, muistelosi ovat yhtä tyhjän kanssa.
Arvosanojani en teille paljasta mutta kyllä ne netistä löytyy, kun vaan haette.
Ethän sinä suoraan arvosanojasi kertonut, mutta kovin pollea sinä niistä vaikutit olevan.
Kyllästynyt kirjoitti:Ei minulla mitään sinua vastaan ole, lämpimästi tervetuloa.
Tulkitsin sanasi:Vasson / Reinikaisen ja hänen kannatusjoukkojensa toimia saatte kuitenkin kiittää siitä,
että minä rekisteröidyin tälle foorumille...
niin, että meidän on myös syytä kiittää.
Kyllästynyt kirjoitti:Helun moderointia on kehunut mm. Urpo - joka muualla kuitenkin pyrkii esiintymään jonkinlaisena juridiikan asiantuntijana ja puolustajana.
Mirrikin on kehua retostanut helua - sekä puolustanut helun tapaa soveltaa luomiaan sääntöjä taannehtivasti. Vasso Q:n härnäämisviestit Reinikaisena eivät ole mitään siihen verrattuna mitä Mirri on itse tehnyt, teettänyt ja saanut aikaan
Ja Lemur Catta (alias Lumppari) näyttää edelleen nauttivan helun erityissuosikin asemasta. Asia joka kävi selväksi viimeistään silloin kun Lumppari sai huudella hävyttömyyksiään ilman minkäänlaista rangaistusta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa