Uudet foorumit ym.

Re: Uudet foorumit ym.

ViestiKirjoittaja minätäällä » 07.06.2011 21:36

Perustelen ja yksilöin: Kyllästynyt voi tehdä mitä vain, haukkua ja halventaa.Kyllästyneen tukemiseksi palstalta poistetaan kokonaisia ketjuja. Minulle jutulla ei enää ole väliä
Viimeksi muokannut minätäällä päivämäärä 07.06.2011 21:55, muokattu yhteensä 1 kerran
minätäällä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 07.06.2011 21:59

Ihan samantekevää tällä palstalla, koska tulkinta on puolueellista. Ei hyödytä väitellä ja perustella.
Viimeksi muokannut minätäällä päivämäärä 07.06.2011 22:06, muokattu yhteensä 1 kerran
minätäällä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 07.06.2011 22:07

0len todellakin ihan juuri tuota mieltä.
minätäällä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 07.06.2011 22:13

Tarkastelepa itse noita projisoimiasi omia ominaisuuksiasi vähän lähemmin.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.06.2011 22:16

minätäällä - ei sesiellä - projisoi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.06.2011 22:17

Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Kun Kyllästyneen jankkaaminen kävi joitakin hermoon, totesin, että
tällaistäkin vammaa tulee sietää, kuten muuunlaisiakin vammoja täällä.

Onko periksiantamattomuus vamma?

Voi olla vamma ja voi olla vahvuus.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 07.06.2011 22:33

Enpä projisoi, koska en tunnista itsessäni yhtään ko kriteereistä, eikä sitä ole tehnyt pitkäaikinen psykiatriterapeuttikan 15 vuoden
aikana. Mutta itsepä tuossa myönsit Kyllästyneen vamman.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.06.2011 10:55

Kyllästynyt kirjoitti:ylimielisyys, röyhkeys sekä ala-arvoinen käytöksesi kertoo jostakin aivan muusta kuin terveestä ihmisestä tai normaalista ajattelusta ja käytöksestä.

Aivan kuin kirjoittaisit itsestäsi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.06.2011 11:24

Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.06.2011 11:28

Klo 11.30
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:ylimielisyys, röyhkeys sekä ala-arvoinen käytöksesi
kertoo jostakin aivan muusta kuin terveestä ihmisestä tai normaalista ajattelusta ja käytöksestä.

Aivan kuin kirjoittaisit itsestäsi.

En, en kirjoita - koska en ole käyttäytynyt ala-arvoisesti, ylimielisesti tai röyhkeästi. Enhän esimerkiksi
ole solvannut ketään (esim.) suuruudenhulluksi niin kuin sinä Mirri olet tehnyt.

Jos sinulla Mirri on esittää syytöksesi perusteeksi todisteita, ole hyvä ja esitä. Jos sinulla ei todisteita ole,
ole ystävällinen ja lopeta taas tuo paskanpuhuminen - tai pidä ainakin taukoa sen verran, että ehdit muistella
mitä olet itse kirjoittanut, tehnyt ja millä tavalla käyttäytynyt.

On huomattava, että minätäällän edellä kuvattu pohjaa osin ajattelun formaalisten
puolien höltymiseen, mitä Kyllästyneellä on vain niukasti (esimerkiksi huora-ketjussa).
Mirrillä taas on arvostelukyvyn puutetta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.06.2011 12:24

Psykopatologia kirjoitti:Mirrillä taas on arvostelukyvyn puutetta.

Esität mielipiteesi aivan kuin se olisi tosiasia, fakta. Toisia kuitenkin ohjeistat kirjoittamaan niin, että kirjoituksessa näkyy heidän esittävän mielipiteitä...
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.06.2011 12:30

Klo 12.31
Kyllä, mutta perustelen (piruuttani) tyyliin Miri ja minätäällä:

Asiaa ei tarvitse sen kummemmin perustella,
koska ko. produktit ovat täällä kaikkien
nähtävillä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maria » 09.06.2011 12:31

Maria kirjoitti:
minätäällä kirjoitti:Maria, slurp, slurp.

Et ilmeisesti pitänyt edellisestä kommentistani.

Kirjoittaja minätäällä » 07.06.2011 17:29:
"Parempaakaan ei ole tarjolla. Kummallista sokeutta, ettei palstan puolueellisuus ole sinulle näkynyt, Maria."

Minätäällän ilkeily on aivan omaa luokkaansa ja hän loukkaa minuakin. Ensinnäkin hän kuittaa kiitokseni palstan ylläpitäjälle ja valvojalle erittäin rumasti, minkä jälkeen hän seuraavassa viestissään mitätöi ja halveksuu kykyäni ajatella itsenäisesti.

Palstan ylläpitäminen ja valvonta aiheuttavat varmasti työtä ja vievät aikaa. Se, että joku suostuu ja haluaa käyttää omaa aikaansa ilmaiseksi sekä on onnistunut työssään, on minusta huomion paikka. Aiempiin ja muihin alan palstoihin verrattuna, joita olen lukenut, ehdottomasti parhaiten.
Maria

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.06.2011 12:47

minätäällä on juuttunut Ällistyneeseen. En nyt muista tarkemmin minätäällän aiemmin viittaaman
ketjun poiston motiiveihin, mutta yksi oli suojelu. - Ko. ketju saattaisi löytyäkin Googlen
välimuistista.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 09.06.2011 17:38

Marialta haluaisin pyytää anteeksi. Kyllä minäkin olen kaikesta huolimatta hyvilläni tämän palstan olemassaolosta.
minätäällä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 09.06.2011 18:12

Diagnoosi oli PL:n ja ja se, mitä sanoit defensseistä poistetussa ketjussa ihan totta.
minätäällä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 09.06.2011 21:10

Itse puhut paskaa, ja tiedätkin sen. Niin myös se, joka poisti sinua suojellakseen viestisi ja ketjus, ellet sitten itse muuttanut viestiäsi. Oliko se Gyver, joku muu palstan vastaavista (mitä viralliselta nimeltään lienevätkään, en tiedä) tai PL, tai joku muu jolla oli valtuudet, noista minulla ei ole tietoa, eikä asialla ole enää väliä, hieno ketjuhan poistettiin, eikä enää ole luettavissa.

Näin mitä näin, ja vastasin myös viestiin ketjussa, joka sitten poistettiin kokonaan. Ihan sama minulle nyt. Sinä varmaan persoonallisuushäiriösi mukaisesti jaksat katkeroituneena muistella asiaa ikuisesti, Kyllästynyt. Katso joskus diagnostisia kriteereitä.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.06.2011 21:24

Jos joku alkaa oikein raskaasti munata itseään - kuten minätäällä - saatan poistaa ketjun.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 09.06.2011 21:49

Viestisi oli se, minkä sanoinkin sen olleen ja se, mihin silloin myös reagoin ja vastasin. En tosin silloin kovin ystävällisesti enkä ymmärtäväisesti. Lopetan tämän ketjun kommentoinnin tähän.

Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä sinun psyykkisestä tilanteestasi, kun jatkuvasti törmää vuosien takaisiin juttuihin, joita itse vedät esille kerta toisensa jälkeen, vaikka ne toisilta olisivat jo tyystin unohtuneet.
minätäällä

Jannen Tukiasema.net

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.06.2011 11:29

http://vertaiskirjoituksia.munpalsta.ne ... p?f=3&t=27

Itse uskoisin alkuperäisen Tukiasema.netin paluuseen ehkä vuoden sisällä.
Tällöin kehiin jäisivät merkittävimpinä ehkä vain Tukiasema.net
"massafoorumina" ja Psykopatologia elitistisempänä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista