Lisäksi pehmeys ja kovuus ovat jakaantuneet alueellisesti. Rintojen tulee olla pehmeät, pakaroissa saa olla sormin kosketeltavaa kovuutta. Huulien tulee olla myöskin pehmeät, mutta jos hampaatkin ovat sitä, ne mätänevät neidon suuhun parasta aikaa.
"Elastinen kerroin kuvaa aineen kykyä vastustaa sitä muovaavia voimia. Elastisten kertoimien yksikkö on pascal (tai vaihtoehtoisesti N / m2). Elastiset kertoimet määritellään kappaleeseen kohdistuvan jännityksen ja venymän (puristuman) suhteena:"
Yhteen kohtaan naisen ruumista liittyy huomattavaa jännitystä, mutta venymä ja puristuma ovat aina konditionaalisia. Laske siitä sitten kertoimia, hitto!
Naisen tarttis olla lyhyempi kuin minä ja ei niin ruma kuin itse olen. Lisäksi isona plussana olisi makaaberi huumorintaju. Ilman sitä kanssani ei tulisi toimeen hän.
On minulla paljon muitakin toiveita. Se ei saa jäkättää suvaitsevaisuudesta tai suvaitsemattomuudessta. On vaan. Ei sellaisia naisia kovin montaa ole Suomessa, joita edellä kuvasin. Ja jos lisäisin loputkin vaatimukseni, niin jäljelle jäisi vain yksi tai nolla.