Kyllästynyt kirjoitti:sasha kirjoitti:Useimmiten oli niin että olimme jossain Kyllästyneen kanssa tapelleet ja tulin blogiin purkautumaan. En kokenut siinä olevan mitään väärää kun hän sai tulla halutessaan keskustelemaan myös. Kommentoijat ehdottivat ja suorastaan vaativat että hiljentäisin kyllästyneen mutten usko tehneeni sitä koskaan koska se ei tuntunut oikealta(korjatkaa jos muistan väärin).
Tuo(kaan) sepityksesi ei pidä paikkaansa Tristan.
Tappeluilla sinä ilmeisesti tarkoitat sitä, että sinä olet jälleen kerran solvannut minua - ja sen jälkeen vetäytynyt blogiisi solvaamaan minua lisää.
En ymmärrä mikset näe olevan täysin väärin, törkeän epäoikeudenmukaista sekä erittäin huonoa käytöstä se, että sinä solvaat minua vuodesta toiseen blogissasi, poistat minun vastaukseni mutta jätät palstallesi näkyviin kaikki ne kommentit joiden kirjoittajat eivät sinun käytöksestä ja/tai toiminnasta ole joutuneet kärsimään ja jotka eivät sen takia lainkaan ymmärrä mistä sinun kirjoittelussasi on kysymys.
Yllä sinä väität - kuten olet aiemminkin väittänyt - ettet muka estänyt minua kertomasta omaa mielipidettäni vaikka sinä teit noin säännöllisesti joko poistamalla tai jättämällä julkaisematta minun kommenttini. Kehtasitpa vielä kehuskellakin sillä kuinka minua varmasti vituttaa se, että sinä voit jättää viestini julkaisematta tai poistaa ne jälkiä jättämättä.
Minäkin olin paikalla aika usein! Kävin silloin tällöin lukaisemassa mitä Tristanille kuuluu. Minä myös kommentoin välillä blogiasi, milloin milläkin nimimerkillä. Minä ja Kyllästynyt emme olleet ainoat, jotka siellä kävivät sinua
välillä muistuttelemassa siitä, että ei sinulla nyt niin valtavan korkea moraali ole, eikä niin epäitsekkään hyväntahtoinen sydän, kuin usein annoit ymmärtää. Ja todella, usein estit kaiken kommentoinnin blogeissasi. Poistatutit osan kommenteista.
Muutenkin menettelit juuri niin kuin Kyllästynyt tuolla yllä kertoo. Minä myös olin yksi niistä muutamista, jotka puolustivat Kyllästyneen oikeutta sanoa asiansa, koska siihen oli täysi oikeutus, mutta Kis tai ketkä lienevätkään muut hänen tapaisensa pellet tulivat siihen aina ilkkumaan, että Kyllästynyt muka kirjoittelee taas usealla eri nimimerkillä. Minua on usein luultu milloin Kyllästyneeksi ja Milloin Yasuksi, vaikka olen aina yrittänyt erehdyksen oikaista. Ja
tappeluksi ei voi tosiaan kutsua sitä asetelmaa, jossa
Tristan pilkkaa Kyllästynyttä milloin minkäkin nurkan takaa pitkin nettiä, ja sulkee Kyllästyneeltä pois kommentointi-mahdollisuuden. Oikea luonnehdinta lienee
raukkamaisuus ja moraalittomuus, nuo kaksi ominaisuutta, jotka kuuluvat Tristanin listalla niihin luonteenpiirteisiin, joita hänellä ei ole koskaan ollutkaan.
Söshöllä Status Quo: