Kyllästynyt kirjoitti:aussi kirjoitti:Sinä vastaat muille osoitettuihinkin kysymyksiin, vastaa siis minullekkin ohi aiheen: mitä tarkoittaa sanallisesti selitettynä tämä lause "olipa vastenmielinen entree?"
Olen sinulle tuon jo kertaalleen selittänyt.
Psykopatologia kirjoitti:Epäkohteliashan ko. etre juuri oli.
sasha kirjoitti:Joo, olen.
Menen sitten tekemään kanapataa ja kirjoittamaan kirjettä ystävälle.
sasha kirjoitti:No en minä muista kaikkea. En ikinä ajatellut että sulla olisi mitään oikeuksia minun blogiini.
Päästäkää jo pois. Ahdistaa.
Kyllästynyt kirjoitti:sasha kirjoitti:Useimmiten oli niin että olimme jossain Kyllästyneen kanssa tapelleet ja tulin blogiin purkautumaan. En kokenut siinä olevan mitään väärää kun hän sai tulla halutessaan keskustelemaan myös. Kommentoijat ehdottivat ja suorastaan vaativat että hiljentäisin kyllästyneen mutten usko tehneeni sitä koskaan koska se ei tuntunut oikealta(korjatkaa jos muistan väärin).
Tuo(kaan) sepityksesi ei pidä paikkaansa Tristan.
Tappeluilla sinä ilmeisesti tarkoitat sitä, että sinä olet jälleen kerran solvannut minua - ja sen jälkeen vetäytynyt blogiisi solvaamaan minua lisää.
En ymmärrä mikset näe olevan täysin väärin, törkeän epäoikeudenmukaista sekä erittäin huonoa käytöstä se, että sinä solvaat minua vuodesta toiseen blogissasi, poistat minun vastaukseni mutta jätät palstallesi näkyviin kaikki ne kommentit joiden kirjoittajat eivät sinun käytöksestä ja/tai toiminnasta ole joutuneet kärsimään ja jotka eivät sen takia lainkaan ymmärrä mistä sinun kirjoittelussasi on kysymys.
Yllä sinä väität - kuten olet aiemminkin väittänyt - ettet muka estänyt minua kertomasta omaa mielipidettäni vaikka sinä teit noin säännöllisesti joko poistamalla tai jättämällä julkaisematta minun kommenttini. Kehtasitpa vielä kehuskellakin sillä kuinka minua varmasti vituttaa se, että sinä voit jättää viestini julkaisematta tai poistaa ne jälkiä jättämättä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa