olin poissa

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

olin poissa

ViestiKirjoittaja marttyyri » 30.04.2011 19:36

Mihin päädyttiin osaltani poistetussa ketjussa?
marttyyri

Re: olin poissa

ViestiKirjoittaja marttyyri » 30.04.2011 19:43

Jos anteeksipyyntöni tms oli puutteellinen niin voisinko kompensoida asiaa ottamalla nyt sen vuorokauden esimoderaation?
marttyyri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 30.04.2011 19:51

Ei ole päädytty mihihinkään. Poistamassani ketjussa esitettiin, että Tristan poistaisi
blogistaan tai blogeistaan herjaavat viestit yms. Pidetään siitä kiinni.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja marttyyri » 30.04.2011 19:55

no sitä en tee. Toivoisin ettei provosoitaisi kauheasti kun saatan impulsiivisesti poistaa kaikki blogit ja se olisi suuri harmi hoidon kannalta. NIissä on paljon informaatiota.

Lähdenkö pois lopullisesti vai voinko neuvotella jotain muuta?
marttyyri

ViestiKirjoittaja marttyyri » 30.04.2011 19:57

SAATANAN SADISTIKUSIOPÄÄT! MUN SULJETTUJEN RAJATILABLOGIEN EI PITÄISI KETÄÄN HÄIRITÄ - KYLLÄSTYNYT ITSE NIITÄ HÄIRIKÖI!!
marttyyri

ViestiKirjoittaja marttyyri » 30.04.2011 19:59

IHAN KUINKA PALJON MUA NÖYRYUYTETÄÄNKIN NIIN EN VOI, PYSTY ENKÄ HALUA SITÄ TEHDÄ! JOS PROVOSOITTE NIIN TUHOAN NE JA SE ON HIRVEÄ SÄÄLI! TEILLE ON SAMA IHAN YKSI HAILEE ONKO NE TUHOTTU VAI KIINNI! MINULLE EI OLE!
marttyyri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 30.04.2011 20:07

Asia on käsitelty loppuun.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.05.2011 09:55

Kun aatonaattona kirjoitin, että YP-taho ei välttämättä näihin kernaasti vastaa,
oli taustana se, että ottaa päähän, kun häiriköt saavat eniten huomiota ja aikaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja koirassairas » 01.05.2011 12:15

Minusta tämä on aina ollut melko kiehtovaa, että Tristan on valmis vaikka tappamaan itsensä, ennen kuin on valmis ns. tuhoamaan itsestään tuon netissä esiin tulevan, negatiivisen puolen. Sen puolen, jonka nimi myös kuuluu saada olla Tristan, Trisse, Tris tai muuta sen kaltaista. Tristan tuntuu kovasti arvostan tuota puolta itsessään, ja puolustaa raivokkaasti sen oikeuksia olla olemassa, olla kuultu, olla vapaa ja rajoittamaton. Tristanin mielestä tuo puoli on se rehellinen, oikea, älykäs, nokkela ja hauska. Se puoli, joka puhuu lähinnä pahaa netissä kohdatuista ihmisistä, ja tosielämässä kohdatuista ihmisistä, omista sukulaisista ja ystävistä, hoitavista ja auttavista tahoista, virastoista. Se puoli, joka aprikoi ääneen miten hyödyntää mahdollisimman tehokkaasti yhteiskunnan tarjoamia tukia ja apuja, se puoli, joka aprikoi, mitä alkoholia joisi, kunka paljon, mitä lääkkeitä ottaisi, kuinka paljon, ja kuinka pian ja mistä ja mitä lääkkeitä saisi hankittua.

Minusta se edelleenkin voisi olla Tristanille parhaaksi, että tuo puoli tuhottaisiin. Tämä foorumi on jo siitä hyvä, että täällä on sentään yritetty luoda jotakin rajoja tuolle puolelle Tristanissa. Mutta toisaalta se puoli sujahtaa sulavasti marttyyrin rooliin, joka tuntuu vain vahvistavan Tristanin raivokasta puolustautumista.

Tristan voisi hyötyä enemmän esimerkiksi terapiasta, jos hän suostuisi tuhoamaan itsestään tuon negatiivisen puolen. Saattaa olla aika voimakas muutosvastarinta siinä. Tristanin kohdalla tulee usein mieleen, että netti on hänelle kirous. Kunpa hän ei pääsisi enää koskaan nettiin. Täällä se toinen puoli elää, täällä se rehottaa ja remuaa.
koirassairas

ViestiKirjoittaja sasha » 01.05.2011 12:29

Viestejä poistettu. Olen PP:n mukaan vapaa (pyysin lupaa vaihtaa nikkiä)
sasha

ViestiKirjoittaja koirassairas » 01.05.2011 12:32

Ashia shelvä.
koirassairas

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.05.2011 12:43

sasha kirjoitti:Viestejä poistettu. Olen PP:n mukaan vapaa (pyysin lupaa vaihtaa nikkiä)

Vapaus ei pidä paikkaansa. Miten aina - aina - keksit noita omia juttujasi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja sasha » 01.05.2011 12:47

No en tajunnut viestiäsi. Puhu selvemmin. En ole vapaa?
sasha

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.05.2011 12:48

Klo 12.48
koirassairas kirjoitti:Minusta tämä on aina ollut melko kiehtovaa, että Tristan on valmis vaikka tappamaan itsensä, ennen kuin on valmis ns. tuhoamaan itsestään tuon netissä esiin tulevan, negatiivisen puolen. Sen puolen, jonka nimi myös kuuluu saada olla Tristan, Trisse, Tris tai muuta sen kaltaista. Tristan tuntuu kovasti arvostan tuota puolta itsessään, ja puolustaa raivokkaasti sen oikeuksia olla olemassa, olla kuultu, olla vapaa ja rajoittamaton. Tristanin mielestä tuo puoli on se rehellinen, oikea, älykäs, nokkela ja hauska. Se puoli, joka puhuu lähinnä pahaa netissä kohdatuista ihmisistä, ja tosielämässä kohdatuista ihmisistä, omista sukulaisista ja ystävistä, hoitavista ja auttavista tahoista, virastoista. Se puoli, joka aprikoi ääneen miten hyödyntää mahdollisimman tehokkaasti yhteiskunnan tarjoamia tukia ja apuja, se puoli, joka aprikoi, mitä alkoholia joisi, kunka paljon, mitä lääkkeitä ottaisi, kuinka paljon, ja kuinka pian ja mistä ja mitä lääkkeitä saisi hankittua.

Minusta se edelleenkin voisi olla Tristanille parhaaksi, että tuo puoli tuhottaisiin. Tämä foorumi on jo siitä hyvä, että täällä on sentään yritetty luoda jotakin rajoja tuolle puolelle Tristanissa. Mutta toisaalta se puoli sujahtaa sulavasti marttyyrin rooliin, joka tuntuu vain vahvistavan Tristanin raivokasta puolustautumista.

Tristan voisi hyötyä enemmän esimerkiksi terapiasta, jos hän suostuisi tuhoamaan itsestään tuon negatiivisen puolen. Saattaa olla aika voimakas muutosvastarinta siinä. Tristanin kohdalla tulee usein mieleen, että netti on hänelle kirous. Kunpa hän ei pääsisi enää koskaan nettiin. Täällä se toinen puoli elää, täällä se rehottaa ja remuaa.

Sasha - joka taas äsken valehteli - on tuonut esiin, että hän on täällä purkautumassa.

Parempi olisi, jos hän olisi tääällä(kin) sitomassa, so. harjoittelemassa asoiden hallintaa yms.
Mainitut destruktiiviset puolet tulisi kernaammin integroida kuin "tuhota".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja sasha » 01.05.2011 12:50

Toivon ettette provosoisi mua ainakaan poistamaan blogejani. Sen tekee yhdellä napinpainalluksella ja voin sen tehdä mutta sitten kaduttaa kauheasti ja niissä olisi informaatiota mahdollista hoitoa varten paljon...
sasha

ViestiKirjoittaja Gyver » 01.05.2011 12:55

sasha kirjoitti:Toivon ettette provosoisi mua ainakaan poistamaan blogejani. Sen tekee yhdellä napinpainalluksella ja voin sen tehdä mutta sitten kaduttaa kauheasti ja niissä olisi informaatiota mahdollista hoitoa varten paljon...

Et pääse noin helpolla. Jos blogisi tuhoat, et pysty mitenkään osoittamaan, että olet ne asiallisesti siivonnut.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 01.05.2011 12:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.05.2011 12:55

Klo 12.56
Sashan tapauksessa preferenssi on (vrt. Kyllästynyt):
1) Uhrit.
2) Foorumi.
3) Sasha.

Hänellä itsellään järjestys on toisinperin.

Tämänkin ketjun alku on täynnä hänen jätöksiään.
Mutta hän ei piittaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja sasha » 01.05.2011 13:03

en mä pysty niitä enää poistamaan. Olet vaan aina ymmärtänyt tuon blogijutun... luulin että vaadit että avaan ne... en mä tiedä mitä voisin nyt tehdä enää...
sasha

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.05.2011 13:10

Mitä olet tehnyt blogeillesi?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja sasha » 01.05.2011 13:16

Poistin viestejä joissa Kyllästynyt oli mainittu tai keskustelua kommenttilaatikossa hänestä
sasha

Seuraava

Paluu Romulaatikko