Beth kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia, oletko siivonnut Bethin panettelevia kirjoituksia minusta? Mitä jos keskittyisit oman foorumisi sisältöön.
Etkä sinä jo voi keksia jotain järkevä tekemistä itsellesi, kun tämä haistattelu jo kahdessa foorumissa?
minätäällä kirjoitti:Mirri, mikset itse kypsänä aikuisena ihmisenä jätä sinua häiritseviä viestejä omaan arvoonsa? Eihän netissä sanotun pitäisi kenenkään mielenrauhaa häiritä ja jos häiritsee, silloin on parasta alkaa tutkia omien korvien väliä ja poistua palstalta. Noinhan Bethiä itse neuvoit. Miksi et siis noudata omaa ohjettasi nyt, vaan vaadit mielipiteen ilmaisuvapaudesta piittaamatta palstan siivoamista ja viestien poistoa? Etkö nää sanomisissasi mitään ristiriitaa?
minätäällä kirjoitti:Minusta Beth on siinä oikeassa, että hänen kokemuksensa totaalinen mitätöinti, Mihin Mirri mielestäni syyllistyi, kun käski Bethin mennä vain itseensä ja tutkia korviensa väliä, on psyykkistä väkivaltaa ja sellaisena paljon vakavampi juttu kuin esimerkiksi Mirrin nettihäiriköinniksi nimeämä ketjun otsikosta poikkeavasta asiasta kirjoittaminen, vaikkei sekään mukavaa ole.
Ei tietysti ole asiallista nimitelläkään ketään sen paremmin kriminelliksi kuin miksikään muuksikaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Ei ole minun mikään minun "päänsisäinen ongelmani" (eikä tule koskaan olemaankaan!) se, että sinun minulle osoittamat solvaukset ovat loukkaavia.
Kyllästynyt kirjoitti:Sinä et ole oikea ihminen arvioimaan kenenkään pään sisäisiä ongelmia. Et, vaikka niin hanakasti aina "joka alan erioisasiantuntijaksi" itseäsi tyrkytätkin.
En ymmärrä, enkä edes halua ymmärtää, miksi minun pitäisi sinun mieliksesi "päästä loukkauksista ylitse ja rauhaan". Miksi ihmeessä minun pitäisi sietää sitä, että sinä solvaat minua milloin suuruudenhulluksi milloin ei-täysijärkiseksi?
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Jos joku aikuinen ihminen saa (hankkii itselleen, kun ei ymmärrä irrottautua?) netissä traumoja, niin se on sitten voi voi...
Ei ole mikään "voi voi".
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa