Sopiiko tää mulle?

Uusi avatareni

Sopii tosi hyvin
1
14%
Sopii mutta etkö sä ollut blondi?
1
14%
En tiedä
2
29%
Ei sovi
1
14%
Ihan sama, mutta voisitko lopettaa nää tyhmät gallupit
2
29%

Ääniä yhteensä : 7

Sopiiko tää mulle?

ViestiKirjoittaja tasha » 21.04.2011 10:42

Tiedätkin jo homman
tasha

Re: Sopiiko tää mulle?

ViestiKirjoittaja tasha » 21.04.2011 13:12

Teidän PITÄÄ äänestää! :cry:
tasha

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.04.2011 13:47

On keksitty uusi defenssi, joka saatetaan lisätä Defenssien 3:nteen painokseen (ulos toukokuussa):

tyhmäksitekeminen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja maanvaiva » 21.04.2011 16:19

Tarkoitatko ehkä tyhmäksitekeytiminen. Koska eihän kukaan toinen voi toista tehdä tyhmäksi, ainoastaan voi luulla, että toinen on tyhmä.
Voihan ihminen olla tyhmä mutta se ei ole defenssi, vaan luonteen piirre.
maanvaiva

ViestiKirjoittaja Gyver » 21.04.2011 16:52

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 11.05.2011 14:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.04.2011 16:58

Joo, kiitos. Tyhmäksitekeytyminen on hyvä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tasha » 21.04.2011 21:29

:D On se kätevää aina toisinaan... toteuttaa ehkä masokistisia sekä sadistisia impulsseja ja suojaa jutuilta... olisin otettu jos pääsisi defenssikirjan uuteen painokseen!
tasha

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 22.04.2011 11:03

Tashalle sopii, Tristanille ei laisinkaan.
-

Jos haluaa kritisoida pikkuisen negatiivisesti niin, saahan joskus jostain väännettyä sellaisen uhma- ja murrosikäisen "sekoituksen"; syömishäiriöisen, itseään silpovan ja itsemurhilla uhkailevan rajatilan.

Kovaa kamaa fiksujen miesten markkinoilla ja tyhmyydestä opitaan, viimeistään kolmikymppisenä.
Siinä vaiheessa on jo selvää haluaako kainaloonsa nuken, nallen, hepun vai linkkarin tai piiskan.
-

Mutta että Tristanille, niin ei =) Hän on ihan muuta mutta saattaa toki tykätä tuollaisesta...menosta...
Biancaliina

ViestiKirjoittaja tasha » 22.04.2011 13:41

Totta! Se on tashaa muttei Tristania!
tasha

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 22.04.2011 13:50

Uudesta en saa selkoa/selvää.
Biancaliina

ViestiKirjoittaja koirassairas » 06.06.2011 20:49

Ajatusleikki: oletetaan, että ketjun aloitusviestin kaltainen viestittäminen on jollekin henkilölle erittäin tyypillistä. Sanotaan vaikka, että ainakin netissä.

Spekuloidaan, että omasta mielestään aloittaja keksi hauskan, nokkelan, mielenkiintoisen ja sympatiaa herättävän puheen aiheen. Aloittaja kuitenkin turhautuu, kun vastauksia ei tulekaan niin nopeasti ja niin paljoa, kuin hän oli olettanut. Aloittaja suuttuu, kun välttämättä mikään vastausviesteistä ei ilmaise kiinnostusta tai mieltymystä tällaiseen ketjuun. Osa jopa ilmaisee kokevansa ärsyyntymistä ja tylsistymistä. Tämä on tietenkin aloittajalle käsittämätöntä. Hän pohtii motiiveja, jotka saavat ihmiset käyttäytymään häntä kohtaan noin epäoikeuden mukaisesti ja pahan tahtoisesti.

Pohtiessaan hän postittaa ketjuun muutamia vaihtoehtoisia avatar-kuvia, ja kommentoi niitä. Jotkut foorumilaiset kommentoivat myös, ja osa myös postittaa jokusen kuvan ehdotukseksi avatariksi. Viimeistään näiden viestinvaihtojen aikana aloittaja alkaa purkaa raivoaan. Aloittaja tulkitsee aivan kaikki toisten foorumilaisten kommentit ja kuvaehdotukset niin yllättävillä ja ennalta-arvaamattomilla tavoilla, ettei kukaan pysy kärryillä. Vitsit ja vittuilut heittävät hysteerinä häränpyllyä. Osa foorumilaisista yrittää rakentaa yhteisymmärrystä ja rauhaa. Aloittajan mielestä kyseinen yritys on aie tuoda lisää eripuraa, loukata häntä lisää, mitä moninaisimmin tavoin. Aloittajaa raivostuttaa se, miten tekopyhiä, kaksinaamaisia ja itsepäisiä kaikki muut ovat. Ollaan umpikujassa. Yhä uudestaan.
koirassairas

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 08.06.2011 17:14

Hieno analyysi.
Biancaliina

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet