Tracy kirjoitti:suututtiko?
Psykopatologia kirjoitti:
Kysyn uudelleen: Miksi postaat tänne sinun ja helun keskinäisiä privaattikeskusteuita?
Olen sinulle tällaisista asioista jo aiemminkin puhunut. Miksi teet saman taas, yhä uudelleen?
Psykopatologia kirjoitti:Mitä tarkoittaa?
Tracy kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kysyn uudelleen: Miksi postaat tänne sinun ja helun keskinäisiä privaattikeskusteuita?
Olen sinulle tällaisista asioista jo aiemminkin puhunut. Miksi teet saman taas, yhä uudelleen?
Että ymmärtäisit että käsityksesi omasta nettiroolistasi suhteessa muihin on vinksahtanut.
Tracy kirjoitti:Jotenkin kiukutti. Ei helu tuosta pahastu.
Tracy kirjoitti:Mikset päästä päikkäriäni läpi?
Psykopatologia kirjoitti:Tracy kirjoitti:Jotenkin kiukutti. Ei helu tuosta pahastu.
Ei fokus ole siinä, pahastuuko joku.
Rikot jatkuvasti sääntöjä. Etkö ymmärrä sitä?
Tracy kirjoitti:Ilman. Miksei minulla ole muka oikeutta pieniin todellisuustason vääristymiin toisinaan (jos se sitä edes oli)?
Tracy kirjoitti:Ei netissä voi tietää kuka on kukin. Henkilöhän voi valehdella asioista elämässään ja
asenteestaan modeen. Etenkin jos on ovela, raukka ja valehtelija. Runo oli oudon yhtenevä tyylillisesti
sekä sisällöllisesti. Jos minä olen tässä asiassa paranoidinen niin sinä olet naiivi. Kumpi on suurempaa
todellisuustason heittoa nettiympäristössä?
Tracy kirjoitti:Jos tänne tulisi joku uusi joka tekisi yhden trisse-jutun niin saattaisit itsekin epäillä tätä trisseksi.
Yrittäessään huijata onnistuu useimmissa jutuissa. Jossain ei.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa