Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Sanat sinänsä ovat neutraaleja...
Eivät ole. Samaa tarkoittavat sanat kuten "prostituoitu" ja "huora" ovat aivan eri sävyä ja niitä käytetään eri tarkoituksiin.
Naisella on rinnat niin kuin miehelläkin. Sinä tarkoittanet rintakehää kun puhut miesten rinnoista.
Viljapellon laidalla minäkin olen suurimman osan lapsuudestani ja nuoruudestani viettänyt, muttei minulle silti tulisi mieleenkään väittää "tissin" olevan neutraali tai edes siedettävä sana. Se on naista ja naiseutta halventava aivan samalla tavalla kuin (nykyään niin ikävän usein käytetty) "vittu" sanakin.
Hikipedia on parhaimmillaan hauska ja viihdyttävä, mutta sinun lainaamaasi ote on naisia/naiseutta loukkaava, typerä sekä kakaramainen ja tuo mieleen saunan ikkunasta naisten saunomista tirkistelevät räkänokkaklopit.
Tissi-sana on tietysti semmoinen intiimi, ettei asiateksteissä käytetä, mutta mikään ruma sana se ei ole.
Minusta tuntuu semmoiselta, että naiset yleensä ovat ylpeitä naiseudestaan ja vartalostaan, mutta sinä Kultsi häpeät niitä. Ikäänkuin nainen olisi aina ja kaikkialla pilkan ja halventamisen kohde. Kyllä minä ainakin koen naiset tasa-arvoisina, vaikka iihanan erilaisina.