Kyllästynyt kirjoitti:Porttikiellon purkaminen vaatii mun kanssa neuvottelut! T: Helu
Minusta banni, kunnes toisin neuvotellaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Porttikiellon purkaminen vaatii mun kanssa neuvottelut! T: Helu
valkosiipi kirjoitti:Miksi sinut Pp pitäisi kutsua foorumille?
Kyllästynyt kirjoitti:Ei tuossa ole mitään tulkintaepäselvyyttä.
Psykopatologia kirjoitti:valkosiipi kirjoitti:Miksi sinut Pp pitäisi kutsua foorumille?
No ei tietenkään pakko ole.
Ja minut taas bannattiin siksi koska kerroin julkisesti helun valheista.
Foorumin kirjoittajatteret eivät esittäneet proteesia halun laittomista banneista.
Psykopatologia kirjoitti:Miksi ei saisi olla halun kimpussa. Hänhän se tässä kriminelli on.
Psykopatologia kirjoitti:valkosiiven selitys saattaa olla ontuva ko. asian yksinkertaisuuden vuoksi.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästnynyt, ei ihme, että sinä olet ei-toivottu Tukarilla; olisit taas ihmisten kimpussa, niin ylläpitäjän kuin ties miten monen muun kirjoittajan...
Eli puolustat mielivaltaa ja valehtelua sekä edellytät, että minun pitäisi olla hiljaa siitä mitä on tapahtunut?
Mirri kirjoitti:Sitä en ymmärrä, että miksi Valkosiipi haluaisi tämän foorumin voimakaksikon riehumaan Tukarille;
Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Miksi ei saisi olla halun kimpussa. Hänhän se tässä kriminelli on.
Toki netissä saa olla kimpussa, jos tahtoo; mikäs sellaista estäisi. Paitsi ylläpitäjät omilla foorumeillaan - jos tahtovat. Ei ole mitään oikeutta päästä kimppuun, eikä velvollisuutta päästää, jos ylläpitäjä ei tahdo.
Ja omalla foorumilla voi julistaa kriminelliksikin kenet tahtoo; siinä mielessä oma foorumi on mukava...
korjaussarja kirjoitti:Pp on käyttänyt vertausta muroihin kusemisesta.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästnynyt, ei ihme, että sinä olet ei-toivottu Tukarilla; olisit taas ihmisten kimpussa, niin ylläpitäjän kuin ties miten monen muun kirjoittajan...
Eli puolustat mielivaltaa ja valehtelua sekä edellytät, että minun pitäisi olla hiljaa siitä mitä on tapahtunut?
Miksi ihmeessä sinun pitäisi olla hiljaa, kyllä netissä tilaa on, vaikka miten möykkäisit. Perustat vaikka oman palstan, jos et saa muuten ääntäsi kuuluville. Mutta onneksi on foorumi, joka julkaisee viestejäsi.
Hassu juttu; Tukarin ylläpitäjä erehtyi vastaamaan Valkosiivelle, ja heti sinä hyökkäsit kimppuun. Tätä ketjua valehtelu- ja kriminellisyytöksineen ei olisi syntynyt, jos kukaan ei olisi esittänyt Tukarilla vetoomusta sinun puolestasi, eikä ainakaan ylläpitäjä olisi reagoinut siihen.
Kannattaisi vain jättää omaan arvoonsa ja olla huomaamatta; niin se on. Sinut saa kimppuunsa siinä paikassa, kun vähänkin reagoi. Sitä en ymmärrä, että miksi Valkosiipi haluaisi tämän foorumin voimakaksikon riehumaan Tukarille; käymään kimppuun, syyttelemään kirjoittajia valehteleviksi kriminelleiksi ja vaikka mitä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa