Kyllästynyt kirjoitti:Sen enempää helu itse kuin hänen moderaattorinsakaan eivät taaskaan noudata omia sääntöjään vaan antavat Kissin puhua paskaa minkä näppikseltä lähtee:
http://tukari2.munfoorumi.com/viewtopic ... 89#p158989
Viestin otsikko: Re: TUKARI2 SULKEUTUU! älkää enään kirjoittako tärkeitä tännKis kirjoitti:Viesti Lähetetty: 25.02.2011 22:38
Minä muutan takaisin tukiasemalle, siis tähän puljuun, Helun luo.Naapuripalstalla on kurja fiilis, kun siellä ei ole koskaan mitään kivaa juttua, ainaista terapiaa ja alistamista. Saanko tulla takaisin. nyyh!
Mä en pidä siitä, että mua alistetaan ja mä olen yksinäinen, äklää vaan sanoko, että mee sinne mistä tulitkin. :pilvellä:.
kis kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Niin, mutta kis kuvaa "raameja" yksipuolisesti, jopa virheellisesti.
Klo 14.07
Kirjoitin: "Joko poistat tai lähdet."
kis kuvasi Kyllästyneen ja minun juoppoutta.
En juoppoutta, mutta sitä, että humala voi olla syy, miksi te olette mun mielestä joskus outoja, varsinkin Kylde.
Enkä mustamaalaa enkä selkään puukota ketään, mua niin tympäsee vaan, täällä on tosi huono ilmapiiri.
Ja mitä Kylde Tristanin liehittelystä...tai sinun kiusaamisesta?? Olet kai nytkin päissäsi,en liehittele, en kiusaa.
Helun palstalla on ajankulua osio, siellä on sanaleikkejä. Teillä ei ole.
Kyllästynyt kirjoitti:Ovatkohan helun palstalleen luomat "säännöt" tuoneet niin paljon ongelmia, että uuden palstan aloittaminen tuntuu houkuttelevalta?
trisse. kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kuten muistanet ,erittän hyvä ystävättäresi
trisse .lähetti sinut taannoin hornan tuuttiin .
Miten tämä liittyy asiaan???
kis kirjoitti:Muistuttelen ihmissuhteista...Toivottavasti Mirri antaa anteeksi kaiken sen tuskan,
jota olen joskus hänelle aiheuttanut typeryydessäni.Anteeksi Mirri; että olin niin kauhea silloin kauan sitten.
Olen vilpittämän surullinen kaikesta ja pyydän sydämmestäni anteeksi sinulta.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ovatkohan helun palstalleen luomat "säännöt" tuoneet niin paljon ongelmia, että uuden palstan aloittaminen tuntuu houkuttelevalta?
Onko joku aloittamassa uutta palstaa, vai mistä sinä puhut?
Ymmärtääkseni helu on aloittamassa uutta palstaa nimeltään Tukiasema.org.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ovatkohan helun palstalleen luomat "säännöt" tuoneet niin paljon ongelmia, että uuden palstan aloittaminen tuntuu houkuttelevalta?
Onko joku aloittamassa uutta palstaa, vai mistä sinä puhut?
Ymmärtääkseni helu on aloittamassa uutta palstaa nimeltään Tukiasema.org.
Gyver kirjoitti:http://tukiasema.org/Kiitos että tulit käymään. Tukiasema on juuri nyt huollossa, mutta palaamme ihan näinä hetkinä. Ei paniikkia, muista hengittää.
Helun uusi palsta on hieman kuolleen näköinen. En tajua mikä siinäkin kestää, kannan siirtäminen on tietääkseni nopeimmillaan vain 10 minuutin toimenpide.
Mirri kirjoitti:Gyver kirjoitti:http://tukiasema.org/Kiitos että tulit käymään. Tukiasema on juuri nyt huollossa, mutta palaamme ihan näinä hetkinä. Ei paniikkia, muista hengittää.
Helun uusi palsta on hieman kuolleen näköinen. En tajua mikä siinäkin kestää, kannan siirtäminen on tietääkseni nopeimmillaan vain 10 minuutin toimenpide.
Jospa Pettis ei oikein raskisi luopua Tukarista; miettii vielä, että antaako tietokanta Helulle vai eikö antaa... Onhan Tukari sentään Munfoorumi.com:n toiseksi suurin foorumi; silti, vaikka kirjoittajat ovatkin enemmän ja vähemmän sekopäisiä.
Mutta kuten sanoit, palsta on kuolleen näköinen; ei se silti kuollut ole, vaan koekäytössä. Koska ei ole tekeillä uutta mielenterveysaiheista vertaisfoorumia, sinne nimenomaan halutaan Tukarin koko tietokanta ennen kuin Tukarista tulee Tukiasema. Ei ollenkaan ole tarkoitus päästä Tukarin tietokannasta eroon (jos Kyllästynyt sattuu kuvittelemaan sellaista).
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa