Ärtyminen isän puheluista

Ärtyminen isän puheluista

ViestiKirjoittaja Trisse » 15.03.2010 16:21

Isäni jatkuvat puhelut ärsyttävät minua suunnattomasti. Nyt töissäollessani soitti ja on vaikea keskittyä nyt työntekoon kun vanne puristaa päätä. Tiedän että ongelma on enemmän minun pääni sisällä sillä ei olettaisi että n. kaksi kertaa viikossa soittaminen voisi ärsyttää jotakuta näin paljon. Minua ärsyttää kaikkein eniten se että hän aina kysyy yhtä painokkaasti, huolestuneesti ja uteliaasti "Hei, no mitä kuuluu?!" ja "Hei, onhan kaikki hyvin?!" kuin emme olisi olleet puoleen vuoteen tekemisissä toistemme kanssa vaikka oikeasti olemme jutelleet pari päivää sitten. Noin tekemällä hän ikäänkuin perustelee jatkuvat soittelunsa ja heittää huvittamisvelvollisuuden minun niskoilleni soitellessaan aina lähinnä pitkästymistään ja yksinäisyyttään ja usein humalassa. Minua rasittaisi hänen puhelunsa huomattavasti vähemmän jos hän jättäisi kysymättä noin ja sen sijaan itse vaivautuisi keksimään tikusta asiaa jostain ja keksimään meille keskustelunaiheen. En yksinkertaisesti pysty keksimään hänelle uusia kuulumisia parin päivän välein kun ei ole lapsia tai muutenkaan hektistä elämää. Rasittaa. Jättäisin vastaamatta useammin mutta vastaamattomuus herättää minussa ajelehtivaa ahdistusta ja absurdin pelon että hän jotenkin suuttuisi siitä että en vastaa. Kukaan ei käsitä miten rasittavaa on enkä kyllä itsekään sillä rasittavaa on tuo reaktioni eikä itse teko...
Trisse

Re: Ärtyminen isän puheluista

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 15.03.2010 22:38

Luultavasti onkin huolestunut tai sitten joku tiedostamaton juttu pukkaa pintaan ja panee soittamaan.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 15.03.2010 23:25

-
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 14.10.2010 18:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Trisse » 16.03.2010 12:55

Riidankylväjä kirjoitti:Luultavasti onkin huolestunut tai sitten joku tiedostamaton juttu pukkaa pintaan ja panee soittamaan.

Se nyt puhelinhäiriköi kännipäissään kaikkia.
Trisse

ViestiKirjoittaja Trisse » 16.03.2010 12:57

Sans nom kirjoitti:Oletko kertonut isälle tunteistasi?

Joo, olen spostitse sanonut etten ole puhelinihmisiä enkä jaksa jatkuvaa soittelua mutta ei se mitään auta.
Trisse

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 16.03.2010 12:59

Pitäisikö ottaa ohjakset käsiinsä ja soittaa ennen kuin toinen ehtii? Etulyönti on puoli voittoa.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja ellol » 16.03.2010 13:09

No ehkä ei kannata tapella ja kilpailla tässä asiassa kuitenkaan.

Valvojan edit:
Lisätty puuttuva välimerkki sekä iso alkukirjain.
ellol

ViestiKirjoittaja ellol » 16.03.2010 13:24

Böö valvojalle!

Valvojan edit: Lisätty puuttuva välimerkki sekä iso alkukirjain.
ellol

ViestiKirjoittaja Trisse » 16.03.2010 17:22

Riidankylväjä kirjoitti:Pitäisikö ottaa ohjakset käsiinsä ja soittaa ennen kuin toinen ehtii? Etulyönti on puoli voittoa.

Miksi olet aina noin vittumaisen tyhmä?! En jaksa jaaritella isäni kanssa enkä tosissanikaan ala hänelle soittelemaan että tottuisi jaarittelemaan kanssani vielä nykyistäkin enemmän!
Trisse

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 16.03.2010 17:44

Trisse kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:Pitäisikö ottaa ohjakset käsiinsä ja soittaa ennen kuin toinen ehtii? Etulyönti on puoli voittoa.

Miksi olet aina noin vittumaisen tyhmä?! En jaksa jaaritella isäni kanssa enkä tosissanikaan ala hänelle soittelemaan että tottuisi jaarittelemaan kanssani vielä nykyistäkin enemmän!

Kuva
Riidankylväjä

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa