korjaussarja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Niin, kun olen törkeä alvariinsa. Onko sinulla joku jekku mielessäsi?
Tahtoisitko niin? On kyllä juuri nyt hieman tylsää, kun olen kipeä ja otettava varovaisesti, ettei mitään ikävää pääse sattumaan.
En vaan harrasta jekkulointia, että sikäli saat jakaa kanssani tylsyyden.
Onko sinulla nyt tyhjä olo, kun kirja valmistui vai hahmotteletko jo uutta?
Psykopatologia kirjoitti:Yli 12 000 viestiä monen vuoden aikana on niin hirmuinen määrä, ettei kuulosta uskottavalta väittää itse muistavansa
mitä missäkin viestissä on sanonut. Tuskin sinä muistat edes, että mistä asiasta missäkin ketjussa on puhuttu...
Ei Kyllästynyt ole tarkoittanutkaan "kirjaimellista" muistamista.
Kyllästynyt kirjoitti:Mutten vieläkään aio Mirrille kertoa millä pätevyydellä esitän arvioitani Tukiasema.net -palstan lopettamisen syistä.
(lihavointi minun)Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mutten vieläkään aio Mirrille kertoa millä pätevyydellä esitän arvioitani Tukiasema.net -palstan lopettamisen syistä.
Minäkö olen kysynyt pätevyyttäsi esittämässäsi asiassa?
Varauduin vain, sinähän et hyväksy auktoriteetiksesi ketä tahansa (kuin korkeintaan asiasta mitään tietämättömiä).
Kyllästynyt kirjoitti:Eikö ole itsestään selvää, ettei sinun osaamiseesi lähdekritiikin käyttämisessä ole kelvollista?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa