Kyllästynyt kirjoitti:No vastaa sitten ja kerro mikä sai sinut kuvittelemaan, että sinä tiedät ja tunnet pankki- ja maksukorttien ominaisuudet paremmin kuin niitä työkseen suunnnitteleva ammattilainen - ja ennen kaikkea: Mikä on saanut sinut luulemaan, että sinulla on oikeus solvata minua milloin tyhmäksi ja milloin suuruudenhulluksi?
Ja entä millä oikeudella sinä kiellät minua kirjoittamasta asiasta joka kiinteästi liittyy työhöni ja vieläpä tölväistä "sinä et ymmärrä asiaa lainkaan etkä tule koskaan ymmärtämäänkään koska kannettu vesi ei kaivossa pysy"?
Olen nuo kysymykset esittänyt sinulle nyt jo aika monta kertaa, mutta ainoa vastaus jonka sinulta olen saanut oli "En kiusallanikaan kerro".
Valehtelet; tai sitten tosissasi uskot asian olevan noin.
Mutta ok; vastaan uudelleen.
Sitä pankkikorttikeskustelua en todellakaan muista niin hyvin, että muistaisin mitä olen kirjoittanut siinä sinulle, ja millaisessa asiayhteydessä. Niinpä en pysty vastaamaan - en kertakaikkiaan enää muista viestieni motiiveja siinä ketjussa.
Niitä tyhmäksi ja suuruudenhulluksi solvaamisiakaan en muista; paitsi sen, että tuo suuruudenhulluusasia varmaan liittyy siihen pankkikorttikeskusteluun. Olen jo aiemmin kertonut, että se on kiukustuneena sanottu möläytys - sen muistan, että jokin asia minua siinä keskustelussa suututti, ja kirjoitukset sitten olivat kiukustuneita. Mutta sehän ei toki ole puolustus moisille solvauksille, jonkinlainen selitysyritys vain. Tämän paremmin en pysty vastaamaan.
Sitten se sikiödiagnostiikkaketju, jossa myös suivaannuin sinun asiantuntijana esiintymiseesi. Sehän oli minun aloittamani, ja pohjautui omaperäisiin kokemuksiin - telkkarissa nähtyyn ja kuultuun ohjelmaan. Yksi ja toinen kirjoittajakin innostui kertomaan omista kokemuksistaan. Mutta sinä et hyväksynyt heidän kokemuksiaan, koska työsi puolesta 'tiesit' heidän erehtyneen kokemustensa kanssa; et pitänyt siitä, että ihmiset kertoivat omakohtaisia kokemuksiaan - sinä 'tiesit' heitä paremmin. Niinpä sitten sanoin mitä sanoin; mielestäni sinä et todellakaan ymmärtänyt ihmisten tarvetta kertoilla omista kokemuksistaan, vaan tunsit suurta tarvetta oikoa heidän kokemuksiaan - kun kerran työsi puolesta 'tiedät' heitä paremmin. Tietoa sinulla ehkä oli, ymmärrystä ei; eikä taida olla ymmärrys lisääntynyt. 'Kannetulla vedellä' tarkoitin sitä, ettei taida auttaa ymmärryksen lisääntymisessä, vaikka miten yritettäisiin kertoa ketjun tarkoitusta ja merkitystä; sitä, että on tärkeää saada puhua ja vaihtaa ajatuksia sellaisista omakohtaisista kokemuksista.
Oikeuteni oli yhtä suuri/pieni kuin sinun oikeutesi puuttua ihmisten omakohtaisten kokemusten kertomiseen.
millä oikeudella sinä kiellät minua kirjoittamasta asiasta joka kiinteästi liittyy työhöni ja vieläpä tölväistä "sinä et ymmärrä asiaa lainkaan etkä tule koskaan ymmärtämäänkään koska kannettu vesi ei kaivossa pysy"
Tämän parempia vastauksia minulla ei ole annettavana.