Jospa he ovatkin tehneet johtopäätöksiä sinun omista viesteistäsi, eivät mistään 'tekaistuista syytöksistä'.Kyllästynyt kirjoitti:Ikävä kyllä aina löytyy joku asiaa tuntematon joka ottaa sinun tekaistut syytöksesi todesta (kuten esimerkiksi Stuart Little, Kis ja possu).
Mielestäni toistuva kanssakirjoittajan elämään kajoaminen ja muu henkilökohtaisuuksiin meneminen voi hyvinkin täyttää kiusaamisen kriteerit. Silti, vaikka miten kajotaan muka 'kasvatuksen' ja 'ojentamisen' ja 'kurituksen' nimissä. Trisin elämä sen enempää kuin kenenkään toisenkaan kanssakirjoittajan elämä ei kuulu toinen toistaan loukkaavampien kajoamisten kohteeksi; kiusaamiseksi menee, jos nettifoorumilla ronkitaan ihmisten elämää, oli sitten kohteena tulonlähteet, perheväkivalta, sairaat lapset - tai mikä hyvänsä kanssakirjoittajan elämään liittyvä asia.Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Jospa he ovatkin tehneet johtopäätöksiä sinun omista viesteistäsi, eivät mistään 'tekaistuista syytöksistä'.Kyllästynyt kirjoitti:Ikävä kyllä aina löytyy joku asiaa tuntematon joka ottaa sinun tekaistut syytöksesi todesta (kuten esimerkiksi Stuart Little, Kis ja possu).
No kerropa sitten missä, miten ja kuka Tristania on muka kiusannut?
Jos et pysty perustelemaan yllä olevaa loukkaavaa heittoasi - älä ihmettele jos sinun eteesi kerta toisensa jälkeen kannetaan nuo sinun tölväyksesi.
Juu, et toki ole varsinaisesti ja suoraan syyttänyt minua. Sen sijaan olet katsonut aiheelliseksi kerta toisensa jälkeen muistuttaa minua omasta osuudestani lasteni sairastumiseen - aivan kuin minä en tietäisi ja ymmärtäisi ilman sinun toistuvaa muistutteluasi...Kyllästynyt kirjoitti:Äskettäin sinä Mirri väitit, että minä olisin syyttänyt sinua lastesi sairastumisesta. Tuokaan loukkaava väitteesi ei pidä paikkaansa, mutta etpä sinä ole tuotakaan väärää väitettäsi oikaissut tai edes pahoitellut.
Nyt menin sanattomaksi edessäsi. Mutta se varmaan oli tarkoituksesikin; motata niin mojovasti, että menee vähän aikaa henkeä haukkoessa...Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Vai oletko sinä sittenkin ihan vilpittömästi uskonut ja luullut, etten ymmärrä enkä tiedä omaa osuuttani jälkikasvuni skitsofreniaan, ellet sinä vartavasten toistuvasti kerro minulle sitä?
Edelleen vaikuttaa siltä, että sinä et ole ymmärtänyt osuuttasi asiassa.
Ajattele ihmeessä ihan niin kuin sinusta parhaalta tuntuu.Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Nyt menin sanattomaksi edessäsi. Mutta se varmaan oli tarkoituksesikin; motata niin mojovasti, että menee vähän aikaa henkeä haukkoessa...Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Vai oletko sinä sittenkin ihan vilpittömästi uskonut ja luullut, etten ymmärrä enkä tiedä omaa osuuttani jälkikasvuni skitsofreniaan, ellet sinä vartavasten toistuvasti kerro minulle sitä?
Edelleen vaikuttaa siltä, että sinä et ole ymmärtänyt osuuttasi asiassa.
Minäkö en saisi edes ajatella, että sinä et ole ymmärtänyt osuuttasi asiassa - kun taas sinä puolestasi saat syytellä minua perättömästi ja perustelematta?
Kyllästynyt, sinullako on skitsofreniaa sairastava veli? Minulle tämä on aivan uusi tieto. En näköjään ole ollut paikalla, kun en ikinä ole kuullut (siis lukenut) moista asiaa. Millä foorumilla sinua on syytetty veljesi skitsofreniasta?Missä oli Mirri silloin kun minua syytettiin veljeni skitsofrenian aiheuttajaksi?
Sanot, ettet voi antaa tarkempaa arviota, mutta kuitenkin annat ymmärtää, että tiedät ja ymmärrät minun osuudestani poikieni sairastumiseen enemmän kuin minä itse. Joten kertoisitko osuudestani tarkemmin?Olen edelleen sitä mieltä, ettei Mirri ole ymmärtänyt mikä osuus hänellä on poikansa sairastumisessa ollut. Tarkempaa arviota en voi antaa koska en Mirrin elämää tunne muuten kuin sen mitä hän on itse kertonut.
Kyllästynyt, mistä päättelet, etten minä tiedä enkä ymmärrä tuota asiaa?Eikä syytön tai osaton tilanteeseen ole kukaan. Ei se joka hallitsee, eikä se joka suostuu uhraamaan niin omansa kuin lapsensakin/lastensakin elämän ja terveyden.
Olet sitten päätellyt väärin. Et ole tunnistanut monivuotista prosessia, jonka myllerryksessä olen ollut.Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, mistä päättelet, etten minä tiedä enkä ymmärrä tuota asiaa?Eikä syytön tai osaton tilanteeseen ole kukaan. Ei se joka hallitsee, eikä se joka suostuu uhraamaan niin omansa kuin lapsensakin/lastensakin elämän ja terveyden.
Päätellen siitä mitä olet kertonut, ja ennen kaikkea siitä millä tavalla olet asiasta kertonut.
Kuten sanoit; minä nimenomaan olen uhrannut lasteni terveyden. Mutta toisin kuin sinä luulet - olen asiasta hirmuisen tietoinen ja ymmärrän oikein hyvin.Eikä syytön tai osaton tilanteeseen ole kukaan. Ei se joka hallitsee, eikä se joka suostuu uhraamaan niin omansa kuin lapsensakin/lastensakin elämän ja terveyden.
Ei ole mitään marttyyrikuviota; sinä vain luulet niin, koska haluat ajatella asian niin. Mutta samapa tuo mitä luulet ja kuvittelet. Tietysti olisi mukava, jos et sentään uskoisi tietäväsi, vaan ymmärtäisit erehtyneesi. Mutta toisaalta - jos sinusta tuntuu hyvältä uskoa ja luulla tietäväsi, niin mikäs siinä.Kyllästynyt kirjoitti:Et vakuuta ainakaan minua siitä, että olisit ymmärtänyt.
En nimittäin vähääkään luota arviointi/arvostelukykyysi.
En tarkoita itsesyytöksiä, ne kun tuppaavat usein olemaan vain tuon marttyyrikuvion jonkinlainen jatkumo.
Arvasinkin sinun kommentoivan Korjaussarjan myötätunnon osoitusta. Mutta kuten sanoin, taitavat toiset ymmärtää nämä asiat paremmin kuin sinä. Siinä missä sinun mielessäsi omasta elämästä kertominen vääristyy marttyyriudeksi ja myötätunnon tunteminen ja ilmaisu säälipisteiksi, toisten päässä asiat eivät vääristykään noin pahasti.Aina löytyy joku johon marttyyriuskin uppoaa kuin naskali voihin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa