Muistutus palstalaisille

Muistutus palstalaisille

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 19.03.2026 01:21

Moderaattorina haluan muistuttaa (joskaan en tiedä Tukiaseman lopettamisen syytä) palstan käyttäjiä siitä, että on aina olemassa mahdollisuus, että "munfoorumi.com" päättää päivänsä, jolloin tämäkin palsta lakkaa olemasta. Tämä siis yleisenä varoituksena kaikille.

Olen Psykopatologian kuoleman jälkeen yrittänyt kymmeniä kertoja tavoittaa "munfoorumi.com" -palstaformaatin ylläpitäjiä, mutta minkäänlaista vastausta en ole koskaan onnistunut saamaan.

Minulla ei ole resursseja tallentaa palstan keskusteluja, enkä oikeastaan katso minulla siihen olevan oikeuttakaan, joten jos haluatte tallentaa palstalle kirjoittamanne viestit, kannattaa jokaisen pitää omalla koneellaan back up-tiedosto itsellenne tärkeistä viestiketjuista.

En ole palstaa lopettamassa, mutta minulla ei ole keinoja vaikuttaa "munfoorumi.com" -palvelun päätöksiin.
Jos kuitenkin niin ikävästi kävisi, että palsta kokisi äkkikuoleman, yrittäisin löytää jonkin "uuden kodin" Psykopatologia-palstalle ja mahdollisuuksieni mukaan levittää tietoa osoitteenmuutoksesta esimerkiksi Suomi24-palstan kautta.
Kyllästynyt

Paluu Ylläpitäjän palsta