Kyllästynyt kirjoitti: julkisesti esitetyt väitteet kenen tahansa terveydentilasta tai sairaudesta eivät ole kuulu kuulu asialliseen keskusteluun.
Mirri kirjoitti:Minä en tiedä yhdenkään kirjoittajan kohdalla, tarvitseeko hän tältä foorumilta vertaistukea vai eikö tarvitse.
Oikeastaan ajattelen, että kaikki mt-aiheisen vertaistuen tarvitsijat olisi järkevintä ohjata täältä muualle, koska tämä palsta ei ole millään lailla 'terveissä' käsissä.

Mirri kirjoitti:Jep.
Kyllästynyt jo hyvin selväsanaisesti kertoikin, että lääkärintoimen harjoittaminen ilman asianmukaista koulutusta ja pätevyyttä on rikos.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Jep.
Kyllästynyt jo hyvin selväsanaisesti kertoikin, että lääkärintoimen harjoittaminen ilman asianmukaista koulutusta ja pätevyyttä on rikos.
Oletko kenties eri mieltä asiasta?

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Jep.
Oletko kenties eri mieltä asiasta?
Totta kai olen kanssasi eri mieltä; sinähän hyvin selväsanaisesti valehtelet, ja mahtipontisesti syytät minua peräti rikoksesta:
"Olet Mirri aiemminkin minuun liittyen harjoittanut vain terveydenhoidon ammattilaisille kuuluvia työtehtäviä. Jos aiot toimintaasi sillä saralla jatkaa, suosittelen sinua hakeutumaan edes johonkin terveydenhoitoalan koulutukseen, koska lääkärintoimen harjoittaminen ilman asianmukaista koulutusta ja pätevyyttä on rikos."

aprikoosi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti: julkisesti esitetyt väitteet kenen tahansa terveydentilasta tai sairaudesta eivät ole kuulu kuulu asialliseen keskusteluun.
Onko täällä harjoitettu luvattomasti terveydenhuollon ammattitoimea vai keskusteltu epäasiallisesti?

On.aprikoosi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti: julkisesti esitetyt väitteet kenen tahansa terveydentilasta tai sairaudesta eivät ole kuulu kuulu asialliseen keskusteluun.
Onko täällä harjoitettu luvattomasti terveydenhuollon ammattitoimea vai keskusteltu epäasiallisesti?
Mirri kirjoitti:aprikoosi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti: julkisesti esitetyt väitteet kenen tahansa terveydentilasta tai sairaudesta eivät ole kuulu kuulu asialliseen keskusteluun.
Kyllästynyt, vastaa sinä Aprikoosin esittämään kysymykseen.
Kumpaa on tehty?Kyllästynyt kirjoitti:On.aprikoosi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti: julkisesti esitetyt väitteet kenen tahansa terveydentilasta tai sairaudesta eivät ole kuulu kuulu asialliseen keskusteluun.

aprikoosi kirjoitti:Kumpaa on tehty?Kyllästynyt kirjoitti:On.aprikoosi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti: julkisesti esitetyt väitteet kenen tahansa terveydentilasta tai sairaudesta eivät ole kuulu kuulu asialliseen keskusteluun.
Mirri kirjoitti:... Sinun todellisuudentajusi näyttää pettäneen, jos oikeasti ja tosissasi väität näin olevan tällä foorumilla:
"Olet Mirri aiemminkin minuun liittyen harjoittanut vain terveydenhoidon ammattilaisille kuuluvia työtehtäviä. Jos aiot toimintaasi sillä saralla jatkaa, suosittelen sinua hakeutumaan edes johonkin terveydenhoitoalan koulutukseen, koska lääkärintoimen harjoittaminen ilman asianmukaista koulutusta ja pätevyyttä on rikos."
Jätän omaan arvoonsa sen, että julkisesti syytät minua jopa raskaasta rikoksesta. Laitan sen asian sinun mt-ongelmiesi piikkiin.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Sinun todellisuudentajusi näyttää pettäneen, jos oikeasti ja tosissasi väität näin olevan tällä foorumilla:
Jätän omaan arvoonsa sen, että julkisesti syytät minua jopa raskaasta rikoksesta. Laitan sen asian sinun mt-ongelmiesi piikkiin.
1. Väitätkö sinä, että ihmisten nimeäminen/nimittäminen tai väittäminen sairaiksi ei ole ihmisten nimeämistä/nimittämistä tai väittämistä sairaiksi?
2. Vai väitätkö, että ihmisten nimeäminen/nimittäminen tai väittäminen sairaiksi ei ole tehtävä joka kuuluu lääkärille - ja vain sekä ainoastaan lääkärille?
3. Vai väitätkö, ettet muka ole toistuvasti ja julkisesti väittänyt minun olevan sairas?
Luvaton lääkärintoimen harjoittaminen on rikos. Ja sinun Mirri on syytä sekä muistaa että ymmärtää, ettet sinä ole lääkäri.

eea kirjoitti:Olet sinäkin kyllä väittänyt tietäväsi monenlaista minun psyykkeestäni.
Mirri kirjoitti:Menin sanattomaksi Aprikoosille antamasi vastauksen edessä.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa