Mikä on nainen?

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.06.2023 09:44

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Väitän tämän ketjun aloitusviestin aiheineen olevan sellainen, että Psykopatologia olisi oikein mielellään toivottanut sen tervetulleeksi siitä huolimatta, että Palle on ketjun aloittajana.
Kyllästynyt, olenko väärässä?

Lausun julki hartaan toiveeni siitä, että Mirri vihdoinkin lakkaisi väittämästä, että hän kyllä tietää, mitä Psykopatologia olisi missäkin tilanteessa tehnyt tai mitä ajatellut.

Foorumin pitkäaikaisena lukijana tiedän, että tämän ketjun aihe on kiinnostanut Pallen lisäksi myös Psykopatologiaa. Ei mahda mitään.

Voithan sinä keskustella aiheesta Pallen kanssa aivan niin paljon kuin haluat.

Kiva, ettet enää olekaan häätämässä Pallea ulos foorumilta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.06.2023 09:47

Palle kirjoitti:En vieläkään saanut vastausta siihen mikä on nainen. :|

Minä jo muutama päivä sitten vastasin naisen olevan ihminen. Ei taida vastaukseni olla sinulle riittävä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Palle » 28.06.2023 18:18

Kyllästynyt kirjoitti:

Luulisi sinun jo tuohon ikään mennessä ymmärtäneen naiseuden olemuksen.
Mutta jos asia on sinulle edelleenkin jäänyt epäselväksi, vastaus on:
Ihminen

Mahdoitko nyt apinoida Mirrin vastauksen, joka on sinänsä oikein, mutta kaipaisin siihen vielä tarkennusta.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Palle

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.06.2023 13:16

Palle kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Luulisi sinun jo tuohon ikään mennessä ymmärtäneen naiseuden olemuksen.
Mutta jos asia on sinulle edelleenkin jäänyt epäselväksi, vastaus on:
Ihminen

Mahdoitko nyt apinoida Mirrin vastauksen, joka on sinänsä oikein, mutta kaipaisin siihen vielä tarkennusta.

Mirrin vastaus oli hyvä, eikä minulla ole siihen mitään lisättävää.

Vai oletko sinä Palle sitä mieltä, ettei nainen ole ihminen?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.06.2023 18:29

Kyllästynyt kirjoitti:Vai oletko sinä Palle sitä mieltä, ettei nainen ole ihminen?

Kummallinen kysymys. Älytön suorastaan.

Palle kirjoitti näin:
"Mahdoitko nyt apinoida Mirrin vastauksen, joka on sinänsä oikein, mutta kaipaisin siihen vielä tarkennusta."
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.06.2023 19:26

Foorumin ylläpitäjälle tiedoksi: täällä kyllä pärjätään Pallen - varsin fiksun ja ajattelukykyisen ihmisen - kanssa ilman, että Kyllästyneen ylläpitäjänä tarvitsisi ryhtyä suojelemaan meitä Pallen 'vaikutuksilta'. Ei ylläpitäjällä ole mitään järjellistä syytä ohjata Pallea muualle, vaikka miten uskottelisi itselleen suojelevansa hallintaansa päätynyttä foorumia ja sen käyttäjiä. Se, että Kyllästyneellä ylläpitäjänä tekee tiukkaa selviytyä kyseisen kirjoittajan kanssa, ei saisi päätyä tämän foorumin käyttäjien niskaan.

viewtopic.php?f=8&t=26578
Mirri

ViestiKirjoittaja aprikoosi » 29.06.2023 21:44

Mitä eroa on naisilla ja muilla ihmisillä?
aprikoosi

ViestiKirjoittaja Palle » 29.06.2023 22:20

Olen kuullut semmoisenkin jutun, että ”eläköön se pieni ero”.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Palle

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.06.2023 23:04

Mirri kirjoitti:Foorumin ylläpitäjälle tiedoksi: täällä kyllä pärjätään Pallen - varsin fiksun ja ajattelukykyisen ihmisen - kanssa ilman, että Kyllästyneen ylläpitäjänä tarvitsisi ryhtyä suojelemaan meitä Pallen 'vaikutuksilta'. Ei ylläpitäjällä ole mitään järjellistä syytä ohjata Pallea muualle, vaikka miten uskottelisi itselleen suojelevansa hallintaansa päätynyttä foorumia ja sen käyttäjiä. Se, että Kyllästyneellä ylläpitäjänä tekee tiukkaa selviytyä kyseisen kirjoittajan kanssa, ei saisi päätyä tämän foorumin käyttäjien niskaan.

viewtopic.php?f=8&t=26578

Mirrille tiedoksi, että kuka tahansa voi suositella tai ehdottaa kenelle hyvänsä jollekin toiselle palstalle kirjoittamista.
Se, ettet sinä näe "mitään järjellistä syytä" tehdä niin, ei tarkoita sitä ettei sellaista (järjellistä syytä) olisi olemassa.

Lisäksi Mirrille tiedoksi, että esittämäsi arviosi siitä mikä minulle "tekee tiukkaa selviytyä", menee jälleen kerran rytisten metsään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 30.06.2023 00:21

Kyllästynyt kirjoitti:Mirrille tiedoksi, että kuka tahansa voi suositella tai ehdottaa kenelle hyvänsä jollekin toiselle palstalle kirjoittamista.

Noin on.
Hyvä, että sinä ilmeisesti et suositellut tai ehdottanut Pallelle kyseistä asiaa tämän foorumin ylläpitäjänä. Minä vain syystä tai toisesta erehdyin luulemaan sinun ylläpitäjänä ohjaavan Pallea täältä muualle.

Siteeraan tähän paria vihreällä kirjoittamaasi viestiä, jotka olen ilmeisesti käsittänyt väärin:
Palstan ylläpitäjänä katson minulla olevan lopullinen vastuu palstan sisällöstä. Ja koska Pallen kirjoituksista on minullakin jo ainakin vuosikymmenen kokemus, en pidä mielekkäänä rohkaista häntä täällä jatkamaan entisellä agendallaan.
Yritän toimia niin, ettei tämä palsta täyttyisi provokaatioista, perättömistä ja perustelemattomista väitteistä, valheista, vihapuheesta - tai mistään muustakaan asiattomasta sisällöstä.
Mirri

ViestiKirjoittaja logia » 30.06.2023 08:12

En tiedä, tarvitseeko Palle vertaistukea. Epäilen, että ei.
logia

ViestiKirjoittaja Mirri » 30.06.2023 09:41

Minä en tiedä yhdenkään kirjoittajan kohdalla, tarvitseeko hän tältä foorumilta vertaistukea vai eikö tarvitse.
Oikeastaan ajattelen, että kaikki mt-aiheisen vertaistuen tarvitsijat olisi järkevintä ohjata täältä muualle, koska tämä palsta ei ole millään lailla 'terveissä' käsissä.
Mirri

ViestiKirjoittaja logia » 30.06.2023 10:15

Muistaakseni Palle on itse ilmoittanut, ettei hänellä ole mitään mt- ongelmia, ei diagnooseja tai lääkityksiä. Olen pitänyt Pallen kirjoituksia jonkinasteisena trollaamisena. Normaali ystävällinen ja asiallinen keskustelu on mielestäni hyvää vertaistukea ainakin minulle. Turhaa jaarittelua en jaksa. Muille sen sallin ilomielin. Mitäpä se minulle kuuluukaan. En ole tämän palstan ylläpitäjä, jonka sana on laki.?
logia

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 30.06.2023 11:19

Mirri kirjoitti:Minä en tiedä yhdenkään kirjoittajan kohdalla, tarvitseeko hän tältä foorumilta vertaistukea vai eikö tarvitse.
Oikeastaan ajattelen, että kaikki mt-aiheisen vertaistuen tarvitsijat olisi järkevintä ohjata täältä muualle, koska tämä palsta ei ole millään lailla 'terveissä' käsissä.

Olet Mirri aiemminkin minuun liittyen harjoittanut vain terveydenhoidon ammattilaisille kuuluvia työtehtäviä. Jos aiot toimintaasi sillä saralla jatkaa, suosittelen sinua hakeutumaan edes johonkin terveydenhoitoalan koulutukseen, koska lääkärintoimen harjoittaminen ilman asianmukaista koulutusta ja pätevyyttä on rikos.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 30.06.2023 13:05

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Minä en tiedä yhdenkään kirjoittajan kohdalla, tarvitseeko hän tältä foorumilta vertaistukea vai eikö tarvitse.

Olet Mirri aiemminkin minuun liittyen harjoittanut vain terveydenhoidon ammattilaisille kuuluvia työtehtäviä. Jos aiot toimintaasi sillä saralla jatkaa, suosittelen sinua hakeutumaan edes johonkin terveydenhoitoalan koulutukseen, koska lääkärintoimen harjoittaminen ilman asianmukaista koulutusta ja pätevyyttä on rikos.

:lol:

Muistan kyllä joskus vuosia sitten arvelleeni sinun olevan suuruudenhullu, tai kenties taipuvainen suuruudenhulluuteen, mutta eihän se ole mikään diagnoosi. Psyykkisestä sairaudestasi eläkkeelle jäämisineen taas olet kertonut ihan itse.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 30.06.2023 13:14

Mirri kirjoitti:Muistan kyllä joskus vuosia sitten arvelleeni sinun olevan suuruudenhullu, tai kenties taipuvainen suuruudenhulluuteen, mutta eihän se ole mikään diagnoosi. Psyykkisestä sairaudestasi eläkkeelle jäämisineen taas olet kertonut ihan itse.

Et ilmeisesti itse muista niitä kertoja, jolloin olen julistanut sairauteni näkyvän kirjoituksissani. Tämä siis tapahtui kun olin työssä, en edes sairauslomalla - ja vuosikausia ennen eläkkeelle jäämistäni.

Suuruudenhulluksi nimittelyä teit aivan toisessa keskustelussa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja logia » 30.06.2023 13:48

Minun paras ystäväni sanoi, että olen omnipotentti tarkoittaen, että olen suuruudenhullu ja että kärsin suuruusharhoista. Loukkaannuin.
logia

ViestiKirjoittaja Mirri » 30.06.2023 16:37

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Muistan kyllä joskus vuosia sitten arvelleeni sinun olevan suuruudenhullu, tai kenties taipuvainen suuruudenhulluuteen, mutta eihän se ole mikään diagnoosi. Psyykkisestä sairaudestasi eläkkeelle jäämisineen taas olet kertonut ihan itse.

Et ilmeisesti itse muista niitä kertoja, jolloin olen julistanut sairauteni näkyvän kirjoituksissani.

Kyllä muistan, ja olen edelleen samaa mieltä.

Esimerkiksi tässä:
"Olet Mirri aiemminkin minuun liittyen harjoittanut vain terveydenhoidon ammattilaisille kuuluvia työtehtäviä. Jos aiot toimintaasi sillä saralla jatkaa, suosittelen sinua hakeutumaan edes johonkin terveydenhoitoalan koulutukseen, koska lääkärintoimen harjoittaminen ilman asianmukaista koulutusta ja pätevyyttä on rikos."

Eihän tuo rikossyytöksineen täysijärkisen ihmisen kirjoitukselta vaikuta. Mutta ei se mitään, tuskin täällä on muitakaan täysijärkisiä kirjoittajia, mt-aiheisella vertaistukifoorumilla kun ollaan.
Enkä ymmärrä, mitä loukkaantumisen aihetta siinä on, että olemme tällä foorumilla kaikki aktiivikäyttäjät vaihtelevaisen sairasta/häiriöistä porukkaa; asia, jonka kuka tahansa tervejärkinen sivullinen näkee kirjoituksistamme hyvin nopeasti.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 30.06.2023 16:58

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Et ilmeisesti itse muista niitä kertoja, jolloin olen julistanut sairauteni näkyvän kirjoituksissani.

Kyllä muistan, ja olen edelleen samaa mieltä.

Esimerkiksi tässä:
"Olet Mirri aiemminkin minuun liittyen harjoittanut vain terveydenhoidon ammattilaisille kuuluvia työtehtäviä. Jos aiot toimintaasi sillä saralla jatkaa, suosittelen sinua hakeutumaan edes johonkin terveydenhoitoalan koulutukseen, koska lääkärintoimen harjoittaminen ilman asianmukaista koulutusta ja pätevyyttä on rikos."

Eihän tuo rikossyytöksineen täysijärkisen ihmisen kirjoitukselta vaikuta. Mutta ei se mitään, tuskin täällä on muitakaan täysijärkisiä kirjoittajia, mt-aiheisella vertaistukifoorumilla kun ollaan.
Enkä ymmärrä, mitä loukkaantumisen aihetta siinä on, että olemme tällä foorumilla kaikki aktiivikäyttäjät vaihtelevaisen sairasta/häiriöistä porukkaa; asia, jonka kuka tahansa tervejärkinen sivullinen näkee kirjoituksistamme hyvin nopeasti.

Et tainnut vieläkään ymmärtää, ettei sinulla ole oikeutta nimetä, esittää tai "diagnosoida" ketään. Ei edes minua.
Voit tietenkin itseksesi ajatella mitä ikinä haluat, mutta julkisesti esitetyt väitteet kenen tahansa terveydentilasta tai sairaudesta eivät ole kuulu kuulu asialliseen keskusteluun.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja aprikoosi » 30.06.2023 17:48

Mirri kirjoitti:Eihän tuo rikossyytöksineen täysijärkisen ihmisen kirjoitukselta vaikuta.
On hulvattomia.
aprikoosi

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa