Kyllästynyt kirjoitti:Voimani saattavat loppua kesken, mutta kovin vähän sinulla on luottamusta minun sanaani, kun et usko vaikka olen jo parikin kertaa sanonut, etten ole palstaa lopettamassa.
Ajattelinkin, että sinä saatoit poistattaa päiväkirjasi sen vuoksi, ettet luota kertomaani, mutta poistin sen suuremmitta mutinoitta, koska sinä niin pyysit.
Mirri kirjoitti:... On erittäin ikävä tilanne, jos foorumi - päiväkirjoineen - jää ajelehtimaan tuuliajolle ilman ylläpitoa sen vuoksi, että pitelet vastuun ja vallan tiukasti itselläsi etkä sitten lopulta jaksa yksin, tai motivaatiosi loppuu syystä tai toisesta...
Ellei kuolema minua yllättäen korjaa, ilmoitan kyllä jos olen mieleni muuttanut.
Äkkikuoleman varalta olen miettinyt mahdollisia vaihtoehtoja, mutta niiden käyttöönottoon saakka yritän sinnitellä hengissä.
Mirri kirjoitti:... Jakaminen olisi vähintäänkin järkevää; suurin vaara/mahdollisuus kirjoittajien katoamiseen on siinä, että sinun sanojesi myötä foorumin tulevaisuus näyttää epävarmalta...
"Minun sanojeni myötä"??? Juurihan olen toistellut, etten ole palstaa lopettamassa.
Mirri kirjoitti:... Et kai hiljaa mielessäsi toivo, että tämä foorumi näivettyy?
En. Päinvastoin, yritän miettiä millä keinoilla palstalle saataisiin lisää aktiivisia kirjoittajia.
Tosiasia kuitenkin on, että moni vanha kirjoittaja on lähtenyt, kuka mistäkin syystä, mutta jos onnistuisimme edes osan heistä palaamaan, olisi se mielestäni positiivista kehitystä.
Salasanaongelman paljastumisen myötä on käynyt ilmi, ettei tämän palstan tulevaisuus olekaan Kyllästyneen vaan Munfoorumi.comin omistajan käsissä. Ei auta, vaikka Kyllästynyt lupailisi mitä; tämä palsta voidaan ennemmin tai myöhemmin sulkea Munfoorumin toimesta, jos ylläpitäjän vaihtaminen ei onnistu. Silloin aktiivisilta nettipäiväkirjan kirjoittajilta - kuten minulta - loppuu pääsy omaan päiväkirjaansa, eikä moderaattorikaan pääse enää poistamaan niitä. Se tilanne voi tulla eteen aivan yllättäen, koska ei Munfoorumin ylläpitäjillä ole mitään velvollisuutta miettiä yksittäisten kirjoittajien päiväkirjoja päättäessään sulkea jonkin alustallaan olevan palstan.
Toisin sanoen minulla oli perusteltu syy arvella, ettei Kyllästyneen kertoma ole ihan kohdallaan, ja että on viisainta poistattaa päiväkirja niin kauan kuin se vielä on mahdollista.
Sanottiin mitä sanottiin; salasanaongelma on iso ja oleellinen tieto heille/meille, joille nettipäiväkirjan kirjoittaminen on tärkeää.
Kirjoitteluani tästä asiasta voidaan pitää 'seinien maalailuna', mutta sitä voidaan myös pitää realiteettina. Toisin sanoen, jos joku nyt päättäisi aloittaa täällä itselleen tärkeän päiväkirjan kirjoittamisen, hänen olisi hyvä tietää, että tämän foorumin tulevaisuus on epävarma koska 'virallinen' ylläpitäjä puuttuu.