Ikävä uutinen

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja Mirri » 04.06.2022 20:57

jupe kirjoitti:Luotan Kyllästyneen kykyyn hoitaa asiat niin, että palstan toiminta jatkuu kaikissa olosuhteissa.

Minäkin luottaisin, jos Kyllästyneen viestit tässä ketjussa eivät tuntuisi niin ristiriitaisilta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 04.06.2022 21:53

Kyllästynyt kirjoitti:Voimani saattavat loppua kesken, mutta kovin vähän sinulla on luottamusta minun sanaani, kun et usko vaikka olen jo parikin kertaa sanonut, etten ole palstaa lopettamassa.

En tiedä, mikä sinua motivoi tämän foorumin jatkamiseen. Siksi olen niin epäluuloinen vakuuttelujesi suhteen. Olen jo nähnyt, että ainakaan kirjoittamistarpeita sinulla ei ole, joten motiivisi löytyvät muualta - jos löytyvät.

Ilman vahvaa motivaatiota tällaisen foorumin ylläpito käy ennemmin tai myöhemmin ylivoimaisen raskaaksi, näin arvelen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Noolan » 04.06.2022 22:32

Ihmettelen, miten Mirri ja eea meinasitte olla ylläpidollisissa asioissa samanmielisiä kun olette sen ulkopuolella lähes kaikesta eri mieltä ja alvariinsa tukkanuottasilla?
What's coming will come and we'll just have to meet it when it does.
-J. K. Rowling
Noolan

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.06.2022 22:32

Kiitos Jupe.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.06.2022 22:35

Mirri kirjoitti:
jupe kirjoitti:Luotan Kyllästyneen kykyyn hoitaa asiat niin, että palstan toiminta jatkuu kaikissa olosuhteissa.

Minäkin luottaisin, jos Kyllästyneen viestit tässä ketjussa eivät tuntuisi niin ristiriitaisilta.

En tiedä millä sinua vakuuttaisin, koska olen jo toistuvasti sanonut, etten aio palstaa lopettaa.
Mielestäni ylläpitoon tarvitaan lisävoimia, mutta toistaiseksi mennään näin.

Olisi mukavaa jos Mirri ei olisi niin hirveän huolissaan minun motivaatiostani, kerron kyllä jos muutoksia on tulossa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 04.06.2022 23:44

Noolan kirjoitti:Ihmettelen, miten Mirri ja eea meinasitte olla ylläpidollisissa asioissa samanmielisiä kun olette sen ulkopuolella lähes kaikesta eri mieltä ja alvariinsa tukkanuottasilla?

Bottien poistaminen luultavasti sujuu ilman samanmielisyyttä.
Kyllästynyt kertoi, että niitä pitää poistaa parikymmentä päivässä ja kaikki yksitellen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.06.2022 10:56

Kyllästynyt, eikö olisi jo aika päivittää tämän foorumin tiedot ajan tasalle?

Tuntuu erittäin kummalliselta, että kuollut henkilö jatkaa foorumin ylläpitäjänä. Pitäisi tehdä ylläpitäjän vaihdos ihan 'virallisesti', jotta etusivun tiedot foorumin ylläpitäjästä olisivat kohdallaan. Toistaiseksi näyttää siltä, että Psykopatologia on edelleen ylläpitäjä ja sinä olet valvoja.
Tämänhetkinen tieto foorumin ylläpitäjästä on yksinkertaisesti väärä, joten se olisi oikaistava.

memberlist.php?mode=viewprofile&u=2
Mirri

ViestiKirjoittaja eea » 07.06.2022 15:50

Kärsivällisyyttä.
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.06.2022 23:37

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, eikö olisi jo aika päivittää tämän foorumin tiedot ajan tasalle?

Tuntuu erittäin kummalliselta, että kuollut henkilö jatkaa foorumin ylläpitäjänä. Pitäisi tehdä ylläpitäjän vaihdos ihan 'virallisesti', jotta etusivun tiedot foorumin ylläpitäjästä olisivat kohdallaan. Toistaiseksi näyttää siltä, että Psykopatologia on edelleen ylläpitäjä ja sinä olet valvoja.
Tämänhetkinen tieto foorumin ylläpitäjästä on yksinkertaisesti väärä, joten se olisi oikaistava.

memberlist.php?mode=viewprofile&u=2

En pysty poistamaan tai muuttamaan ylläpitäjän nimeä, sen voi tehdä ainoastaan ylläpitäjä.

Olen jo kolmasti ottanut yhteyttä phpBB-formaatin ylläpitäjiin aiheesta, mutta vastausta en ole toistaiseksi saanut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.06.2022 10:46

Psykopatologia kyseli neuvoja täältä:
https://tuki.munverkko.com/viewforum.ph ... 3e6987b11a

Auttaisikohan sama foorumi sinua; jos vaikka saisit Pettikseltäkin apua sitä kautta?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.06.2022 11:55

Mirri kirjoitti:Psykopatologia kyseli neuvoja täältä:

Auttaisikohan sama foorumi sinua; jos vaikka saisit Pettikseltäkin apua sitä kautta?

Kiitos huolenpidosta Mirri, mutta tuo on juuri se paikka jonne olen jo kaksi viestiä lähettänyt!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja jupe » 08.06.2022 12:57

On ehkä hyväkin, että ylläpitäjänä säilyy Psykopatologia. Ryhmä on helpompi löytää.
jupe

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.06.2022 14:16

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Psykopatologia kyseli neuvoja täältä:

Kiitos huolenpidosta Mirri, mutta tuo on juuri se paikka jonne olen jo kaksi viestiä lähettänyt!

Ok. Syystä tai toisesta viestisi eivät näy siellä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.06.2022 16:16

Mirri kirjoitti:Ok. Syystä tai toisesta viestisi eivät näy siellä.

Eivät, koska olen lähettänyt ne yksityisviesteinä.
Ajattelin, etten halua levitellä kenenkään yksityisasioita.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.06.2022 23:27

Ok, ikävä juttu.

Munfoorumi.com-palstojen ylläpitäjä näyttää haluavan ja tarvitsevan foorumiensa ylläpitäjien yhteystiedot sähköpostiosoitteineen.
Tämän foorumin kohtalo on vaakalaudalla, jos ylläpitoa ei 'virallisesti' saada vaihdettua Psykopatologialta Kyllästyneelle.
Pidemmän päälle tämä foorumi selviytyy hengissä vain, jos Kyllästyneellä moderaattorina on pääsy Psykopatologian sähköpostiosoitteeseen - siihen, jonka Psykopatologia on ilmoittanut Munfoorumille. Paitsi jos Kyllästynyt - omine sähköpostiosoitteineen - saadaan oikeasti foorumin ylläpitäjäksi.

Me kirjoittajat ja lukijat voimme olla yksimielisiä siitä, että Kyllästynyt on ok foorumin ylläpitäjänä. Mutta kuinka pitkään munfoorumi.com ylläpitäjineen on samaa mieltä, se on toinen juttu. Munfoorumi.com tahtoo saada foorumiensa ylläpitäjien sähköpostiosoitteen, jotta se voi tarvittaessa viestiä foorumiensa ylläpitäjien kanssa.

Käsittääkseni tälle ongelmalle on yritettävä löytää jokin ratkaisu, jos haluamme säilyttää palstamme. Niinpä kaikki ideat ja ajatukset ovat tervetulleita: miten saadaan Kyllästynyt 'virallisesti' foorumin ylläpitäjäksi Psykopatologian tilalle?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 10.06.2022 00:47

Mirri kirjoitti:... Tämän foorumin kohtalo on vaakalaudalla, jos ylläpitoa ei 'virallisesti' saada vaihdettua Psykopatologialta Kyllästyneelle...

Ei ole.
Rauhoitu Mirri.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.06.2022 01:51

Juu, yritän.

Mutta vaikea rauhoittua, koska et sanonut mitään väitteeseeni, jonka mukaan munfoorumi.com tahtoo tietää foorumiensa ylläpitäjien sähköpostiosoitteet.
Tässä tapauksessa sinun 'henkilötietosi' sähköpostiosoitteineen pitää saada ylläpitäjän/omistajan tietoon, jotta sinusta saataisiin tämän foorumin ylläpitäjä. Näin olen ymmärtänyt.

Toistaiseksi tiedetään, ettei munfoorumi.com ole vastanut yrityksiisi ottaa siihen yhteyttä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 10.06.2022 02:45

Mirri kirjoitti:Juu, yritän.

Mutta vaikea rauhoittua, koska et sanonut mitään väitteeseeni, jonka mukaan munfoorumi.com tahtoo tietää foorumiensa ylläpitäjien sähköpostiosoitteet...

Koska en usko sinun tietävän mitä munfoorumin ylläpito haluaa tietää.

Sen tiedän, että munfoorumin ylläpidon kaiken todennäköisyyden mukaan pitäisi tietää minun sähköpostiosoitteeni jo entuudestaan - ja jättämieni viestien jälkeen tietää aivan taatusti.
Mirri kirjoitti:... Toistaiseksi tiedetään, ettei munfoorumi.com ole vastanut yrityksiisi ottaa siihen yhteyttä.

Mikset voi vain uskoa, että yritän koko ajan hoitaa tätä ongelmaa, eikä sinun huolehtimisesi auta minua tai ketään muutakaan tällä palstalla kirjoittavaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.06.2022 11:34

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Juu, yritän.

Mutta vaikea rauhoittua, koska et sanonut mitään väitteeseeni, jonka mukaan munfoorumi.com tahtoo tietää foorumiensa ylläpitäjien sähköpostiosoitteet...

Koska en usko sinun tietävän mitä munfoorumin ylläpito haluaa tietää.

Munfoorumin ylläpidon antamat ohjeet ovat sen sivustolla kaikkien luettavissa, joten eipä tässä uskoa tarvita.
Hyvä kuitenkin, että sähköpostiosoitteesi on sillä tiedossa.

Munfoorumin omistajan ohjeistus on aika tiukka: jos palstan ylläpitäjä ei ole sähköpostitse Munfoorumin tavoitettavissa, Munfoorumi saattaa sulkea palstan.

Huolehtimisesta...
Mielestäni annat virheellistä tietoa yrittäessäsi vakuuttaa tämän palstan pysyvän pystyssä.
Todellisuudessa tämän palstan kohtalo ei ole sinun - foorumin moderaattorin - käsissä, vaan se on Munfoorumi.com -sivuston omistajan/ylläpitäjän käsissä. Voimme toki uskoa ja toivoa, että palsta jatkuu nykyisestä tilanteesta huolimatta, mutta tietää emme voi. Tiedämme vasta kun Munfoorumi on tehnyt tämän palstan suhteen jonkin ratkaisun.
Jos Munfoorumi.com ei syystä tai toisesta vaihda sinua sähköpostiosoitteinesi palstan ylläpitäjäksi, tilanne on epävarma ja pysyy sellaisena.

Käsittääkseni on tosiasia, että Munfoorumi omistajineen laittaa (hyväksyy?) sinut ylläpitäjäksi tai sitten ei.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 10.06.2022 14:51

Mirri kirjoitti:Munfoorumin ylläpidon antamat ohjeet ovat sen sivustolla kaikkien luettavissa, joten eipä tässä uskoa tarvita.
Hyvä kuitenkin, että sähköpostiosoitteesi on sillä tiedossa.

Munfoorumin omistajan ohjeistus on aika tiukka: jos palstan ylläpitäjä ei ole sähköpostitse Munfoorumin tavoitettavissa, Munfoorumi saattaa sulkea palstan...

Olen kuitenkin mielestäni tehnyt voitavani. Jos Munfoorumin ylläpito ei vastaa viesteihini, en tiedä mitä sinä odotat minun tekevän.
Mirri kirjoitti:... Huolehtimisesta...
Mielestäni annat virheellistä tietoa yrittäessäsi vakuuttaa tämän palstan pysyvän pystyssä.
Todellisuudessa tämän palstan kohtalo ei ole sinun - foorumin moderaattorin - käsissä, vaan se on Munfoorumi.com -sivuston omistajan/ylläpitäjän käsissä...

Mitähän virheellista tietoa olen antanut?
Olen kertonut, etten aio lopettaa palstaa - ja että olen ottanut yhteyttä palstaformaatin ylläpitoon.
Missään tai milloinkaan ei ole vakuuttanut palstan kohtalon olevan vain minun käsissäni, joten voisitko nyt antaa minulle työrauhan tämän ongelman hoitamiseen?
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Ylläpitäjän palsta