Ikävä uutinen

Re: Ikävä uutinen

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.05.2022 20:34

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Vt.

Onko palsta siirtymässä jonkun toisen ylläpidettäväksi, vai mitä tarkoitat vt:llä?

Kyselen, koska asia kiinnostaa päiväkirjan kirjoittajana. Tuntuu tärkeältä tietää, millaisiin käsiin foorumi päiväkirjoineen jatkossa päätyy, vai lopetetaanko tämä.

Palsta ei ole loppumassa tai siirtymässä kenenkään toisen hallintaan. Vt. siksi, etten vielä osaa ajatella itseäni ylläpitäjän asemaan.
Ylläpidossa/moderoinnissa ei ole tulossa mitään muutosta, minähän ne asiat olen aiemminkin hoitanut - tosin aina keskustelemalla Psykopatologian kanssa kaikesta.

Jos kuitenkin jostain putkahtaisi esiin aihetta ja asiaa tunteva henkilö, mielelläni ottaisin lisävoimia ylläpitoon. Hyväksymisprosessi olisi kuitenkin NATO:n liittymisprosessin kaltainen; hakijan pitäisi kelvata kaikille kirjoittajille.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.05.2022 20:35

Noolan kirjoitti:Osanotto kaikille hänet paremmin tunteneille.

Kiitos Noolan. Kaikki me täällä häntä jäimme ikävöimään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.05.2022 21:31

Kyllästynyt kirjoitti:Palsta ei ole loppumassa tai siirtymässä kenenkään toisen hallintaan. Vt. siksi, etten vielä osaa ajatella itseäni ylläpitäjän asemaan.
Ylläpidossa/moderoinnissa ei ole tulossa mitään muutosta, minähän ne asiat olen aiemminkin hoitanut - tosin aina keskustelemalla Psykopatologian kanssa kaikesta.

Jos kuitenkin jostain putkahtaisi esiin aihetta ja asiaa tunteva henkilö, mielelläni ottaisin lisävoimia ylläpitoon. Hyväksymisprosessi olisi kuitenkin NATO:n liittymisprosessin kaltainen; hakijan pitäisi kelvata kaikille kirjoittajille.

Ok, kiitos vastauksesta. Ymmärrän hyvin, ettet vielä osaa ajatella itseäsi ylläpitäjänä. Minusta kuitenkin näyttää ja tuntuu hyvin realistiselta, että sinusta tulee tämän foorumin ylläpitäjänä enemmän kuin vt - jos vain itse jaksat ja suostut.

En tiedä, olenko tarkoittamaasi aihetta ja asiaa tunteva henkilö, mutta ilmoittaudun hakijaksi. Olen käytettävissä yhdeksi lisävoimaksi ylläpitoon, jos kelpaan ja jos tarve vaatii.
Mirri

ViestiKirjoittaja eea » 31.05.2022 22:58

Minulle sopii että mirri menee ylläpitoon.
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea

ViestiKirjoittaja logia » 31.05.2022 23:33

Se olisi varmaan sopinut Psykopatologiallekin.
logia

ViestiKirjoittaja aprikoosi » 01.06.2022 22:17

Otan osaa suruunne.
Mirri sopii lisävoimaksi ylläpitoon.
aprikoosi

ViestiKirjoittaja jupe » 02.06.2022 11:07

jupe

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.06.2022 22:29

Kyllästynyt kirjoitti:Jos kuitenkin jostain putkahtaisi esiin aihetta ja asiaa tunteva henkilö, mielelläni ottaisin lisävoimia ylläpitoon. Hyväksymisprosessi olisi kuitenkin NATO:n liittymisprosessin kaltainen; hakijan pitäisi kelvata kaikille kirjoittajille.

Pärjäätkö foorumin ylläpitäjänä yksin, vai kaipailetko lisävoimia avuksesi? Tärkeä kysymys meille, joille tämä foorumi on arvokas ja enemmän tai vähemmän korvaamaton.

Naton liittymisprosessin kaltainen kaikkien jäsenten - tässä tapauksessa kirjoittajien - yksimielisyyteen pyrkivä hyväksymismenettely lienee aika vaikea toteutettava nettifoorumilla. Hakijan kelpaaminen kaikille kirjoittajille on mahdoton tavoite netissä, joten päätösvalta on sinulla.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.06.2022 01:54

Haluan ainakin ensin katsoa miten palstan aktiivisuuden käy. Voihan olla niinkin, että moni sellainen joka on täällä ollut Psykopatologian takia ja minusta huolimatta, päättää lähteä.

En ole palstaa lopettamassa, se on selvää.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja eea » 03.06.2022 16:24

Eihän se palstan aktiivisuuden mahdollinen putoaminen vaikuta robottien määrään. Enkä usko putoavan.
eea

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.06.2022 18:44

Kyllästynyt kirjoitti:En vain tiedä riittävätkö voimani vastuun kantamiseen.

Vannot ja vakuutat, ettet ole lopettamassa palstaa, mutta olet jo kertonut, ettet tiedä, riittävätkö voimasi foorumin pyörittämiseen.
Poistatin päiväkirjani siltä varalta, että voimasi loppuvat.

On erittäin ikävä tilanne, jos foorumi - päiväkirjoineen - jää ajelehtimaan tuuliajolle ilman ylläpitoa sen vuoksi, että pitelet vastuun ja vallan tiukasti itselläsi etkä sitten lopulta jaksa yksin, tai motivaatiosi loppuu syystä tai toisesta.
Jakaminen olisi vähintäänkin järkevää; suurin vaara/mahdollisuus kirjoittajien katoamiseen on siinä, että sinun sanojesi myötä foorumin tulevaisuus näyttää epävarmalta.

Et kai hiljaa mielessäsi toivo, että tämä foorumi näivettyy?
Mirri

ViestiKirjoittaja logia » 03.06.2022 20:21

Olettekohan te yhteistyökykyisiä?
logia

ViestiKirjoittaja eea » 03.06.2022 20:31

Minäkin voin tarvittaessa tulla. Pääasia että ryhmä pidetään pystyssä.
eea

ViestiKirjoittaja logia » 03.06.2022 20:45

Kannatan sinua, eea.
logia

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.06.2022 20:51

eea kirjoitti:Minäkin voin tarvittaessa tulla. Pääasia että ryhmä pidetään pystyssä.

Siinäpä se, tämän foorumin pysyminen pystyssä on tärkeä tavoite. Ei ole mitään muita vastaavia kuin tämä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.06.2022 21:33

eea kirjoitti:Eihän se palstan aktiivisuuden mahdollinen putoaminen vaikuta robottien määrään. Enkä usko putoavan.

Ei vaikuta ei, mutta muuhun ylläpitoon saattaa vaikuttaa.
Toivotaan, ettei aktiivisuus laske.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.06.2022 21:55

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:En vain tiedä riittävätkö voimani vastuun kantamiseen.

Vannot ja vakuutat, ettet ole lopettamassa palstaa, mutta olet jo kertonut, ettet tiedä, riittävätkö voimasi foorumin pyörittämiseen.
Poistatin päiväkirjani siltä varalta, että voimasi loppuvat...

Voimani saattavat loppua kesken, mutta kovin vähän sinulla on luottamusta minun sanaani, kun et usko vaikka olen jo parikin kertaa sanonut, etten ole palstaa lopettamassa.
Ajattelinkin, että sinä saatoit poistattaa päiväkirjasi sen vuoksi, ettet luota kertomaani, mutta poistin sen suuremmitta mutinoitta, koska sinä niin pyysit.
Mirri kirjoitti:... On erittäin ikävä tilanne, jos foorumi - päiväkirjoineen - jää ajelehtimaan tuuliajolle ilman ylläpitoa sen vuoksi, että pitelet vastuun ja vallan tiukasti itselläsi etkä sitten lopulta jaksa yksin, tai motivaatiosi loppuu syystä tai toisesta...

Ellei kuolema minua yllättäen korjaa, ilmoitan kyllä jos olen mieleni muuttanut.
Äkkikuoleman varalta olen miettinyt mahdollisia vaihtoehtoja, mutta niiden käyttöönottoon saakka yritän sinnitellä hengissä.
Mirri kirjoitti:... Jakaminen olisi vähintäänkin järkevää; suurin vaara/mahdollisuus kirjoittajien katoamiseen on siinä, että sinun sanojesi myötä foorumin tulevaisuus näyttää epävarmalta...

"Minun sanojeni myötä"??? Juurihan olen toistellut, etten ole palstaa lopettamassa.
Mirri kirjoitti:... Et kai hiljaa mielessäsi toivo, että tämä foorumi näivettyy?

En. Päinvastoin, yritän miettiä millä keinoilla palstalle saataisiin lisää aktiivisia kirjoittajia.
Tosiasia kuitenkin on, että moni vanha kirjoittaja on lähtenyt, kuka mistäkin syystä, mutta jos onnistuisimme edes osan heistä palaamaan, olisi se mielestäni positiivista kehitystä.

Psykopatologian suhteen ainakin yksi asia oli selvää, minä luotin häneen - ja uskon hänenkin luottaneen minuun. Olisi ollut hyvin vaikeaa tehdä yhteistyötä, jos jompikumpi olisi koko ajan miettinyt mahtaako toinen käyttää valtaansa väärin, tai yht'äkkiä lyödä hanskat naulaan ja kadota ennalta varoittamatta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja logia » 03.06.2022 22:45

No, sinun on mahdollista saada apua palstan ylläpitoon, kun tunnet siihen tarvetta. Osaathan pyytää sitten kun ja jos niin käy.
logia

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.06.2022 22:59

logia kirjoitti:No, sinun on mahdollista saada apua palstan ylläpitoon, kun tunnet siihen tarvetta. Osaathan pyytää sitten kun ja jos niin käy.

Kiitos logia. Teen niin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja jupe » 03.06.2022 23:10

Luotan Kyllästyneen kykyyn hoitaa asiat niin, että palstan toiminta jatkuu kaikissa olosuhteissa.
jupe

EdellinenSeuraava

Paluu Ylläpitäjän palsta