Psykopatologia kirjoitti:PP ei halua NATOon.
Mirri kirjoitti:Miksi puolustetaan/vastustetaan Nato-jäsenyyttä niin kiihkeästi juuri nyt Ukrainan jouduttua Venäjän hyökkäyksen kohteeksi? Mielestäni tuossa on pohtimisen arvoinen kysymys.
eea kirjoitti:Minkälainen vesipää kirjoittaa: "Meille eurooppalaisille lienee ihan liikaa siinäkin, että Euroopan valtiot joutuisivat sotaan keskenään." kun kaksi Euroopan maata ovat jo joutuneet sotaan keskenään?

Kyllästynyt kirjoitti:Jospa Mirri tutkisit sitä karttaa itse. Huomaisit ehkä, että Venäjällä on jo nyt yhteistä rajaa NATO:n kanssa. Joskin Suomen vastainen raja on pitkä ja varsin erilainen kuin on esimerkiksi Norjan vastainen kaistale.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Jospa Mirri tutkisit sitä karttaa itse. Huomaisit ehkä, että Venäjällä on jo nyt yhteistä rajaa NATO:n kanssa. Joskin Suomen vastainen raja on pitkä ja varsin erilainen kuin on esimerkiksi Norjan vastainen kaistale.
Niin. Ja Ukrainan raja on varsin pitkä verrattuna Viron sekä Latvian vastaiseen kaistaleeseen; etenkin jos otetaan huomioon, että Ukrainan toinen rajanaapuri Valko-Venäjä on Venäjän luja liittolainen...
Mirri kirjoitti:... En usko, että Viron ja Latvian liittyminen Natoon on ollut Venäjän kannalta katsottuna ongelma samalla tavoin kuin Ukrainan tai Suomen vastaava olisi...
Kyllästynyt kirjoitti:En ymmärrä miksi sinun Mirri on niin vaikeaa ymmärtää Putinin tarkoitusperiä. Ukraina ei ole ollut aikeissa hankkia ydinaseita eikä sillä olisi ollut pääsyä NATO:on. Asia, jonka Ukrainan presidentti totesi jo ennen Venäjän hyökkäystä. Putin haluaa uudeksi Pietari Suureksi. Hän haluaa palauttaa Venäjän suurvalta-aseman, ja siihen hän tarvitsee sotaa/sotia. Kenen kimppuun Venäjä seuraavaksi käy, sitä voi vain arvailla. Kartasta voi etsiä potentiaalisia kohteita Venäjän hyökkäyshaluille.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En ymmärrä miksi sinun Mirri on niin vaikeaa ymmärtää Putinin tarkoitusperiä. Ukraina ei ole ollut aikeissa hankkia ydinaseita eikä sillä olisi ollut pääsyä NATO:on. Asia, jonka Ukrainan presidentti totesi jo ennen Venäjän hyökkäystä. Putin haluaa uudeksi Pietari Suureksi. Hän haluaa palauttaa Venäjän suurvalta-aseman, ja siihen hän tarvitsee sotaa/sotia. Kenen kimppuun Venäjä seuraavaksi käy, sitä voi vain arvailla. Kartasta voi etsiä potentiaalisia kohteita Venäjän hyökkäyshaluille.
Eea erehtyi pahemman kerran luullessaan minua putin-kuiskaajaksi.
Kyseinen nimitys kuuluu Kyllästyneelle, ei minulle.
"Jotkut pitävät Putinin käyttäytymistä täysin ennustamattomana mutta hienoa että meillä tällä palstalla on putin-kuiskaaja Kyllästynyt...". Eean viesti, johon vaihdoin Mirrin Kyllästyneeksi.
Kyllästynyt kirjoitti:Ei Putinin tarkoitusperien ymmärtäminen mitään kuiskaustaitoja vaadi. Pitää vain kuunnella mitä Putin on itse sanonut.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ei Putinin tarkoitusperien ymmärtäminen mitään kuiskaustaitoja vaadi. Pitää vain kuunnella mitä Putin on itse sanonut.
Hyvä, että sinä olet kuunnellut ja ymmärtänyt oikein. Ja osaat välittää hänen sanomisensa eteenpäin. Minä olen tulkkien varassa, joten totta kai väärinkäsityksiä voi tulla.
Putinin invaasion uskonnollinen tausta
Eija-Riitta Korhola 5.3.2022

eea kirjoitti:Hän on sairas. Huhutaan dementiasta ja valokuvissa kasvot ovat olleet silminnähden pöhöttyneet kortisonista tai jostain, pitkä pöytä jne. Jos hän olisi syvästi uskonnollinen ihminen ei olisi alunalkaenkaan ryhtynyt murhailemaan ihmisiä.

Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa