logia kirjoitti:Sille välille sijoittuvat ovat kuitenkin olemassa, vaikka heitä olisi vähemmän, omanlaisinaan. Kuka mistäkin syystä.
logia kirjoitti:Niin on, mutta "sukupuoli sosiaalisena konstruktiona"-ilmiö on myös olemassa.
Minua ainakin helpottaa tieto, että vaikka minun naisellinen identiteettini olisi heikko (msh, omahoitaja sanoi kolmekymmentä vuotta sitten), en ole yksin. Johonkin lokeroonkin minäkin kai kuulun. Minun itseni ei enää tarvitse miettiä sitä, kun muutkin ovat näitä jo miettineet. Minut tuo hoitajan toteamus teki vähän epävarmaksi, mutta saattoihan se olla tarpeen.
Ehkä hyvä nuorena miettiä sukupuoli-identiteettiään ja mitä siihen liittyy, jos se auttaa ymmärtämään, mitä itse oikeastaan haluaa. Nuorena voi tulla tehtyä virheitä, jos syöksyy liian nopeasti suhteisiin. Liekö se sitten niin kauhean vakavaa. En tiedä.
En näitä sukupuoli-identiteettiasioita enää niin mieti, kun on jo ikääkin. Kirjoittelin ehkä puutaheinää, mutta minun ajatuksiani.
Psykopatologia kirjoitti:Kulttuurisodan taistelutanner
Päivi Räsänen sai syytteet homopuheista. Pian suuri joukko Euroopan konservatiiveja ja Yhdysvaltojen trumpilaisia tuli hänen tuekseen. Oikeustaistelussa Räsäsen puolustusta vahvistaa kansainvälinen kristittyjen juristien verkosto. - Tommi Nieminen 25.7.2021 https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008021009.html
- Keskustelut: 90. (- -)
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa