Palle kirjoitti:Marinin ateriaedun rahallinen arvo on mitätön, mutta dosentti Matti Muukkosen mukaan "julkiksessa tominnassa on noudatettava tarkoin lakia, ei melkein lakia".14:49
https://www.youtube.com/watch?v=_XZib2dghzo
Palle kirjoitti:Tässä voi vielä tulla kysymykseen korruptiopykälä. Onko Marinia lahjottu?

Palle kirjoitti:Ei se ole minun propagandaani. Sen lausui oikeustieteen tohtori Puopolon haastattelussa.
Kyllästynyt kirjoitti:Palle kirjoitti:Ei se ole minun propagandaani. Sen lausui oikeustieteen tohtori Puopolon haastattelussa.
Laita siinä tapauksessa esille lähde.
Palle kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Palle kirjoitti:Ei se ole minun propagandaani. Sen lausui oikeustieteen tohtori Puopolon haastattelussa.
Sinähän varsinainen primadonna olet, kun sinulle on jo tarjottu linkki eikä se kelpaa...
Palle kirjoitti:Ei se ole minun propagandaani. Sen lausui oikeustieteen tohtori Puopolon haastattelussa.

Kyllästynyt kirjoitti:Palle kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Palle kirjoitti:Ei se ole minun propagandaani. Sen lausui oikeustieteen tohtori Puopolon haastattelussa.
Sinähän varsinainen primadonna olet, kun sinulle on jo tarjottu linkki eikä se kelpaa...
Kyseisessä viestissä ei linkkiä tai lähdetietoja ollut.
PS. Tulen pahoinvoivaksi sinun linkkejäsi katsoessani. Niiden sisältö ollut yhtä ja samaa persupropagandaa ja/tai naisiin kohdistuvaa kaunaa ja vihaa.
Palle kirjoitti:Ei ollut linkkiä ja silti tulet linkistäni sairaaksi?...
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa