Turhia hankintoja

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Turhia hankintoja

ViestiKirjoittaja logia » 16.05.2021 20:05

Tekisi mieli sisustaa kotiani, mutta sitten ajattelen, että olen liian vanha pesänrakennuspuuhiin. Olen muuttanut kaksioon, mutta arvelen, että saatan joutua myöhemmin muuttamaan taas yksiöön, jos taloudellinen tilanteeni heikkenee, ja sitten osasta huonekaluja pitäisi kuitenkin luopua.

Rahaa ja vaivaa säästyisi, jos antaisin kaiken olla miten on, mutta mitähän niillä säästyneillä roposilla sitten tekisi?

Olen miettinyt sitäkin, että pitäisi yrittää hommata seurustelusuhde, mutta tässäkin tulee ikä ja terveys vastaan. Ei ole helppo yhtälö. Miksi muutenkaan haluaisin kumppanin rinnalleni, kun en oikein edes halua. Nuorempana en siihen pystynyt, niin miten sitten nyt.

Puuttuu vain kiikkustuoli. Minä en tiedä, mitä minä odotan. Että elämä alkaisi?
logia

Re: Turhia hankintoja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.05.2021 23:39

Kuva
Ainakin kiikkustuoli kannattaa hankkia!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja logia » 17.05.2021 00:08

Se olisi kyllä aika turha, mutta harkitsen. Jos löytyisi nettikirpparilta. Jousikeinutuoli?
logia

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.05.2021 20:18

Minulla on huushollissani turhia hankintoja, ja päästäkseni niistä eroon olen ryhtynyt puuhaamaan nykyiseen asuinympäristööni asukkaiden käyttöön tarkoitettua kierrätyspistettä. Kunhan se saadaan pystyyn, vien sinne kaiken mahdollisen, joka vain suinkin sopii asukkaiden kesken sovittujen kierrätyssääntöjen puitteisiin.
Mirri

Paluu Romulaatikko