Minä en pidä arkistoa sen enempää omista kuin toistenkaan töppäyksistä. Kyllästynyt taas nimenomaan haluaa taltioida toisten ihmisten töppäykset, ja sinä pidät toisten ihmisten töppäysten kaivelemista suorastaan kunnia-asiana; niin oli jo Tukiasemalla. Tukiasema-amnesia on sinun keksimäsi sana; sitä suuremman kunnian sinulta saa mitä paremmin muistaa toisten ihmisten töppöilyt, virheet ja erehdykset. Siksi kai Kyllästynyt on innostunut keräämään niitä talteen; jottei tarvitsisi hävetä sinun edessäsi Tukiasema-amnesiaa, vaan päinvastoin voisi loistaa muka hyvällä muistilla, kun on kopioinut koneelleen vaikka mitä.Psykopatologia kirjoitti:Joo, ulkopuoliset muistavat esimerkiksi Trissen ja Mirrin töppäilyt paremmin kuin he itse.
Ok.Psykopatologia kirjoitti:Klo 19.02
Kyllästynyt on keksinyt tukiasema-amnesia -termin. - Joo, nostamme itsemme, koska meillä on valmius ko. tonkimiseen kaikilta osin.
Juu, ihminen ei ole sellainen taltioimisväline, johon asiat taltioituisivat kuin kameraan tai nauhuriin, joten eipä hänestä löydy autenttista kuvausta; ei löydy sinustakaan. Koneeltasi löytyy mitä löytyy, mutta tuskin nekään kuvaukset autenttisia ovat; sinä olet valikoinut mitä taltioit, ja valikoit toiseen kertaan mitä päätät julkistaa. Varmaan valikoit myös mitä itse haluat lukeaa tallenteistasi; et ehkä itsellesikään tarjoile koneeltasi mitään autenttisia kuvauksia, vaan omien tarpeidesi mukaan valitsemiasi otoksia. Joten se autenttisista kuvauksista. Ihmisten kuvaukset eivät ole oikeita eivätkä vääriä, ne ovat erilaisia näkökulmia; samoja tapahtumia on tarkasteltu kuka mistäkin näkövinkkelistä.Kyllästynyt kirjoitti:Hyvä osoitus siitä, ettei sinun käsityksesi asioista ole oikea ja ettei kenenkään pidä kuvitella noita sinun omiin luuloihisi perustuvia väitteitä autenttisiksi kuvauksiksi tapahtumista tai niiden taustoista.
Höpö höpö.Kyllästynyt kirjoitti:Lisäksi tuollainen kirjoittajan "avustaminen" antaa lukijoille täysin vääristyneen kuvan siitä mitä kirjoittaja on todellisuudessa tehnyt ja sanonut sekä käyttäytynyt.
Kis siis sanoi näin, ei mitään muuta minun poistettuani pari sinua loukannutta sanaa (vittu ämmä): Ne ketkä seuraa tätä tietää, että Mirri puhuu niinkuin asiat olivat oikeasti.Kyllästynyt
"Lukijoiden on syytä panna merkille se, että Mirri paasaa edelleen vain sitä millä tavalla hän asian muistaa/haluaa muistaa/on omien mieltymystensä mukaan suodattanut. "
Ne ketkä seuraa tätä tietää, että Mirri puhuu niinkuin asiat olivat oikeasti.
Vielä siitä poistamastasi Kisin viestistä... Sinähän suorastaan valehtelet, jos annat ymmärtää Kisin todellisuudessa tehneen, sanoneen, ja käyttäytyneen - niin miten?Kyllästynyt kirjoitti:Lisäksi tuollainen kirjoittajan "avustaminen" antaa lukijoille täysin vääristyneen kuvan siitä mitä kirjoittaja on todellisuudessa tehnyt ja sanonut sekä käyttäytynyt.
Kuten huomaat, minun siivoukseni ei antanut yhtään mitään täysin vääristynyttä kuvaa Kisin viestistä. Valehtelet, jos yrität väittää muuta - tiedän, koska luin viestin ennen sen poistoa.Voi vittu ämmä, ne ketkä seuraa tätä tietää, että Mirri puhuu niinkuin asiat olivat oikeasti
Mukavaa, että jätit kirjoittamani viestin poistamatta.Kyllästynyt kirjoitti:En voi mitään sille jos sinä et näe eroa lauseiden: "Voi vittu ämmä, ne ketkä seuraa tätä tietää, että Mirri puhuu niinkuin asiat olivat oikeasti" ja "Ne ketkä seuraa tätä tietää, että Mirri puhuu niinkuin asian olivat oikeasti" välillä. Toinen on törkeää ja loukkaavaa kielenkäyttöä ja toinen vain huonoa kieltä.
Kumpikaan noista väitteistä ei tietenkään pidä paikkaansa.
Solvaukset kuten "voi vittu ämmä" aiheuttavat aina viestin poistamisen - mutta olkoon tämä nyt paikoillaan esimerkkinä siitä kuinka huono luetun ymmärtämisen kyky ja huono muisti sinulla on.
Johan tämän ketjun aloitusviestistä onkin syntynyt vaikka mitä.Muistaako kukaan (muu kuin minä), että Mirri selitteli herjan "Oletko oikeasti noin tyhmä vai oletko käynyt siihen jonkun kurssin?" olevan lähtöisin "jonkun muun näppäimistöltä" - vaikka tuon viestin lähettäjätiedoissa sekä sen allekirjoituksena luki Mirrin nimi?
Tästä päästäisiinkin aloittamaan uusi juupas/eipäs-kinastelu.Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kiusallanikaan en kerro.
Eli sinun päämääräsi on edelleenkin kiusata minua?
Minun elämästäni olet katsonut oikeudeksesi ilmaista ilkeitä 'mielipiteitä' ihan muista syistä - vuosien varrella alkaen vuodesta 2003. Samalla pirullisella tyylillä kuin kajosit Hermitin elämään eilen - iskemällä suoraan vyön alle muka mielipiteiden ilmaisun muodossa.Kyllästynyt kirjoitti:Yksi ja toinen voi tosiaankin vuorollaan kokea minun kirjoitteluni ikäväksi - mutta vain siinä tapauksessa että kirjoittaja on itse osoittanut minulle esimerkiksi sellaisia viestejä kuin "Syö sinä mielenvikainen ämmä vaan niitä oikean värisiä pillereitäsi" tai "painu vittuun saatanan psykopaatti" tai "sinun käyttämäsi asiantuntija ei tunne asiaa lainkaan vaan sinä vain suuruudenhulluudessasi luulet niin".
Ok. Voisivatko kanssakirjoittajien lisääntymiseen ja vanhemmuuteen liittyvät asiat jäädä tälläkin foorumilla vittuilusi ulkopuolelle; minusta sellainen toive olisi vähintäänkin kohtuullinen. Vittuillessasi netissä äideille ja isille henkilökohtaisesti ja kohtikäyvästi, sinä vittuilet samalla myös heidän lapsilleen - aivan samoin kuin olet vittuillut minun lapsilleni, niin kuolleelle kuin eläville, vittuillessasi minulle (mielestäsi hirveän vastuuttomasta) vanhemmuudestani ja äitiydestäni.Kyllästynyt kirjoitti:Kyllä minä vittuilin Hermitille, se on selvä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa