tris009 kirjoitti:En minä ole kiistänyt omia syntejäni. Minä olen ollut avoimesti elämää vastaan. En vaan ymmärrä sitä että joku väittää olevansa sen puolella ja ristiinnaulitsee valehtelijoita, tekopyhiä, ammattitaidottomia jne jne ja ymmärtämättä että juuri näin edesauttaa yleistä kärsimystä.
Vinkumisesta ja vajoamisesta tuli mieleeni muutama sähköpostiviesti, jotka sinulta aikoinaan sain. Tosiaan et vinkunut niissäkään... Ne olivat kirjoitettu tikkukirjaimilla ja ilmiselviä raivoamisia nimittelyineen; aikamoisia törkyviestejä. Kirjaimet pienenivät ja teksti siistiytyi minun tehtyäni asiasta julkisen; kun päätin, etten sentään sähköpostiin katseilta piilossa ja kenenkään tietämättä ota vastaan moista aggressiivisuutta ja raivoamista.Kyllästynyt kirjoitti:Ei ole minun vikani tai ongelmani se, että sinä koet totuuden kertomisen loukkaavaksi ja pahantahtoisuudeksi.
En juuri koskaan vingu mistään enkä kenellekään, enkä niin tee nytkään.
Ja mikähän nyt mahtaa olla se taso "jolle olen toimissani vajonnut"?
Jouduit banniin siksi, että riehuit ja raivosit palstalla; sen jälkeen jatkoit raivoamista sähköpostitse, ja silloin raivosit myös bannista, jonka muka minä olin aiheuttanut sinulle. Raivariviestit kuitenkin tulivat palstalle sinun näppikseltäsi - silti, vaikka syytit bannistasi minua.Kyllästynyt kirjoitti:Lähetin yksityisviestit sen vuoksi koska Janne kielsi minua kirjoittamasta asiasta palstalla - joten yksityisviesti sinulle oli ainoa keino minulle saada sanottua se kuinka törkeää tekopyhää, kaksinaamaista ja paksunahkaista sinun nettikirjoittelusi minua kohtaan oli.
Yksityisviestien ainoa sisältö tosiaankin oli tuo kaksinaamaiseksi, tekopyhäksi ja paksunahkaiseksi mainitseminen - ja saman voin tehdä nytkin ja aivan julkisesti:
Sinä Mirri olet ikävällä tavalla paksunahkaisin, tekopyhin ja kaksinaamaisin nettikirjoittaja johon olen koskaan törmännyt.
tris009 kirjoitti:Vaikka ylläpitäjä täällä väittää suojelevansa postaajia niin minä en ole ikinä suojelua saanut, siitäkään huolimatta että Kyllästynyt on minua mm. psykopaattilistan pisteytyksellä loukannut ja intimisoinut. Suojelua täällä saa vain moderaattori Kyllästynyt eikä kukaan muu. Minua on nöyryytetty täällä vaikka kuinka jopa ylläpitäjän toimesta ymmärtämättä että se ei paranna minun taikka kenenkään muun asemaa tai oloa.
tris009 kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Miten voi banni pidentyä alkupäästään? Osaako joku selittää tuon minulle?
Tristanin bänni piteni alkupäästään = minä olen moderaattori etkä sinä enkä ole sinulle tilivelvollinen
tris009 kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:tris009 kirjoitti:Just, olet suositellut minulle siivoustyötä pelkässä nöyryytysmielessä huomioimatta ollenkaan että olen selkäongelmainen, epäkäytännöllinen ja kyvytön siivoamaan edes täällä kotonani (josta saanut jopa taloyhtiön varoituksen!)
Miksi siivoaminen olisi nöyryyttävää? Lienee kuitenkin selvinnyt sinullekin, että siivoustyötä on tarjolla ja sinä olet vinkunut, ettet ole "tarmokkaista" yrityksistäsi huolimatta ole löytänyt itsellesi työpaikkaa..
Koska ei siihen pysty. Mikset mielummin ehdottanut että opettelisin sihteerintyöt?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa