Sukkahousujen ihonvärinen sopii vain hyvin vaaleaihoiselle, tummempi sävy on nimeltään kameli
https://yle.fi/uutiset/3-11683201
Sukkahousujen ihonvärinen sopii vain hyvin vaaleaihoiselle, tummempi sävy on nimeltään kameli
Minäkin olen joutunut tilaamaan tuotteita netistä tai olemaan ilman, koska kaupoista ei ole löytynyt tarpeeksi vaaleita meikkivoiteita ja -puutereita. Kaupoissa tarjolla olevien vaatteidenkaan värit eivät oikein sovi sävyihini. Kun olin käymässä Italiassa, sieltä löysin vaatteita, joiden värit sopivat minulle erinomaisesti. Jopa Stockan pukeutumisneuvoja kehui.Amzilin mukaan monet suomalaiset joutuvat esimerkiksi tilaamaan tuotteita netistä, koska Suomessa saatavilla olevat tuotteet eivät sovellu heille ollenkaan tai tuo haluttuja tuloksia.
Hän toivoisi markkinoijien kyseenalaistavan sen, minkä näköisistä ihmisistä Suomen kansa ylipäätään koostuu.
Minulle mitoitukseltaan sopivia valmisvaatteita ei tehdä. Kun katson niitä kokotaulukoita, niin niissähän on silleen että minun vyötäröni on niiden mukaan kokoa x ja lantio kokoa y. Ei valmisteta sellaisia vaatteita, joissa sekä vyötärön että lantion kohdat olisivat minulle sopivat. (Painoindeksini on lähempänä normaalipainon ala- kuin ylärajaa.)– Meiltä puuttuu edelleen paljon tietoa ja dataa aiheesta, mutta on selvää, että nykyinen tuotetarjonta ja markkinointi jättää paljon ihmisiä ulkopuolelleen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa