Nettiriitelystä Tukari2:lla

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Nettiriitelystä Tukari2:lla

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.01.2011 15:54

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, sinuako taltioimasi ketju koski, vai mikä pani sinut kopioimaan sen koneellesi omiin tarkoitusperiisi?...

Koska olit jo siihen mennessä minulle osoittanut kaksinaamaisuutesi sekä tekopyhyytesi asteen (vaikka Janne ei tuota silloin suostunutkaan uskomaan).
Tuon järkevämpää syytä ja selitystä älyttömälle toiminnalle ei kai voisikaan olla löydettävissä. :P
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.01.2011 16:03

Historioitsijan metodi. Onhan kansallisarkistossakin tietoa historiasta sille, jolle tietoa tarvitsee.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.01.2011 16:09

Kyllästynyt, olisin voinut kopioida koneelleni kirjoituksiasi vuosien varrelta ties vaikka millaisiin tarkoitusperiin (vaikka vertaillakseni meidän kahden kaksinaamaisuutta ja tekopyhyyttä..), mutta järjetöntä mikä järjetöntä - joten se arvon kieltämisestä.

Paitsi voisin kyllä aloittaa viestiesi taltioimisen, jos oikein onnistut vakuuttamaan minut siitä, että sellainen toiminta on hyödyllistä ja järkevää. Mistäs sen tietää mitä kaikkea hyötyä minulle voisi olla siitä, että kokoaisin itselleni varaston sinun viesteistäsi.

Luukkonen, sinäpä sen sanoit. Vielä painavampia syitä ruveta arkistoimaan Kyllästyneen viestejä; minä vain olen luullut sellaista puuhaa älyttömäksi...
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.01.2011 16:22

Kyllästynyt, Luukkonen vertasi arkistoasi Kansallisarkistoon, joten koneeltasi ilmeisesti on tarvitsijoiden saatavissa historiallista tietoa, kunhan vain alkavat tutkia - aivan kuten Kansallisarkistoon taltioidut tiedot ovat halukkaiden käytössä.

Joten palataan siihen Tristanin aloittamaan ketjuun, jonka kaivoit arkistoistasi ja toit siitä esille minun kirjoituksiani. Kaivaisitko siitä samaisesta ketjusta esille sinun kirjoituksiasi tänne luettavaksi - varmaan olet taltioinut.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.01.2011 16:42

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, Luukkonen vertasi arkistoasi Kansallisarkistoon, joten koneeltasi ilmeisesti on tarvitsijoiden saatavissa historiallista tietoa, kunhan vain alkavat tutkia - aivan kuten Kansallisarkistoon taltioidut tiedot ovat halukkaiden käytössä.

Joten palataan siihen Tristanin aloittamaan ketjuun, jonka kaivoit arkistoistasi ja toit siitä esille minun kirjoituksiani. Kaivaisitko siitä samaisesta ketjusta esille sinun kirjoituksiasi tänne luettavaksi - varmaan olet taltioinut.

Pyritkö taas ottamaan ilmaiseksi (=varastamaan) vaivannäköni/työni tuloksia?
En viitsi. Oletettavasti kuitenkin vain haistattelisit taas vaivanpalkaksi.
Sitähän minäkin, ettei sinun arkistollasi ole minkään Kansallisarkistoon verrattavan yhteisen hyödyn kanssa mitään tekemistä. Käytät toisten ihmisten kirjoituksia vain ja ainoastaan omiin tarkoitusperiisi; mitä sitten milloinkin satut kirjoituksiltamme itsellesi tarvitsemaan. Ja näköjään myös julkaiset toisten ihmisten kirjoituksia koneeltasi nettiin silloin, kun sellainen julkaiseminen palvelee ja hyödyttää jollakin tavoin sinua.

Minua sitten syyttelet varastamisesta sinnikkäästi kerta toisensa jälkeen... Aikamoisen kaksinaamaista ja tekopyhää touhua.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.01.2011 16:57

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:... Minua sitten syyttelet varastamisesta sinnikkäästi kerta toisensa jälkeen... Aikamoisen kaksinaamaista ja tekopyhää touhua.

Tietenkin käytän arkistoani omiin tarpeisiini.

Väitätkö sinä Mirri, ettei linkin esiin kaivaminen ollut työtä/vaivannäköä - vai väitätkö, ettet sinä ottanut käyttöösi minun työni/vaivannäköni tuloksia ilman lupaani ja vastoin nimenomaista kieltoani?
Kehdaten vielä herjata kaupanpäällisiksi: "Otin hyvän linkin talteen kelvottomasta ketjusta".
Väitätkö sinä, että sinulla teettää työtä ja vaivannäköä se, että taltioit koneellesi mielenterveysfoorumeilla käytäviä keskusteluja, ja kopioit itsellesi toisten ihmisten kirjoituksia? Ja lisäksi sitten teet työtä ja näet vaivaa kaivellessasi niitä kirjoituksia (esim. minun tekstejäni) julkaistaksesi niitä netissä...?

Järkyttävää kaksinaamaisuutta ja tekopyhyyttä - ja vielä kehtaat valittaa vaivannäöstä kopioidessasi ihmisten kirjoituksia ja kaivellessasi kätköjäsi julkisuuteen! Vai tarkoitatko, että omien kirjoitustesi etsiskely ja julkaisu tuottaa enemmän vaivaa kuin toisten ihmisten kirjoitusten etsiminen ja julkaisu, joten keskitytkin mieluiten laittamaan koneeltasi nettiin muiden kirjoituksia?
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.01.2011 17:37

Kyllästynyt, pyydän sinua poistamaan tässä ketjussa koneeltasi nettiin levittämäsi minun tukiasema-kirjoitukseni. Varastamisesta en syytä, koska kykenen älyämään, ettethän sinä kirjoituksiani sentään varastanut ole, mutta kaksinaamaisuudesta ja tekopyhyydestä (ja hurskastelusta vielä lisäksi) syytän niin kauan kuin vanhat kirjoitukseni komeilevat tässä ketjussa sinun julkaiseminasi. Ja noiden lisäksi valehtelusta syytän sitten, jos et suostu poistamaan ilman suostumustani julkaisemiasi kirjoituksiani, mutta kuitenkin kehtaat väittää, ettet muka ole kaksinaamainen ja tekopyhä hurskastelija.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.01.2011 18:29

Kyllästynyt kirjoitti:Perusteellisena ihmisenä kaipaan perusteluja.
Lisää kaksinaamaista ja tekopyhää hurskastelua - valehtelun lisäksi. Eihän sinulla ole ollut yhtäkään järjellistä perustelua syyttäessäsi minua varastelusta; vain toinen toistaan idioottimaisempia väitteitä, joita sinä sitten sanot muka perusteluiksi. Niihin sinun idioottimaisiin väitteisiisi minun syytettynä on ollut tyytyminen muka perusteluina - johtuen sinun kaksinaamaisesta tekopyhyydestäsi, joka synnyttää toinen toistaan älyttömämpiä asioita päässäsi. Vaan et ole osannut perustella järkevästi yhtään mitään syyttäessäsi kaksinaamaisessa ja tekopyhässä hurskaudessasi minua varkaaksi; valehdellutkin olet syytöksessäsi.

Ja nyt sitten hurskastelevasti valehtelet olevasi perusteellinen ihminen, joka muka kaipaa perusteluja... Tai onhan tuossa totta toinen puoli - kaipaat perusteluja toisilta, mutta et itseltäsi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.01.2011 19:16

Kyllästynyt kirjoitti:Ilman lupaa ottaminen on varastamista - tai auton kohdalla "luvaton käyttöönotto".
Selvä. Miten hirveän paljon sinä oletkaan vuosien varrella varastanut minun viestejäni, joita sitten käytät netissä oman mielesi ja tarpeidesi mukaan, vieläpä minua vastaan ja vahingoittamistarkoituksessa. Valehtelet, jos sanot, ettet ole varastanut.

Ja minua syytät vuodesta toiseen varkaaksi yhden monen vuoden takaisen linkin vuoksi... Kyllä sinä olet kaksinaamainen ja tekopyhä hurskastelussasi; lisäksi vielä kiero kuin korkkiruuvi - ja valehtelet sekä varastat.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.01.2011 20:57

Minusta esitetty Kyllästyneen sadistisuus yms. Mirrin ketjun esille tuomisesta ei ole looginen. Sehän on puolustuksen palveluksessa
vastahyökkäyksenä ja tuo esiin vastapuolen mahdollisen sadistisuuden ja nimen omaan kaksinaamaisuuden, jota Kyllästyneen viestintä
ei minusta edusta. Kyllästynythän on ollut avoimesti "sadistinen" koko ajan. Missä siis januskasvoisuus?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.01.2011 21:02

tris009 kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:
tris009 kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Kyllä kai Kyllästynytkin hyväksyy loukkaantumisen tunteen ilmaisun mutta ei sitä, jos hänen väitetään sanoneen tai tehneen sellaista,
jota hän ei ehkä ole tehnyt. Ainakin osa Kyllästyneen kaaliin laitetusta on epätarkkaa tai harhaa; ts. ao. on itse keksinyt asian omassa
päässään.

Lopeta K:n perseen pyyhkiminen; iso nainen osaa jo itse.

Siinä Becellin? vuosientakaisessa "otteessa", joka löytyy helposti Googlella ja jonka olisit ollut valmis poistamaan jos se olisi ollut
teknisesti helppoa tai mahdollista.

Yritätkö taas kiristää ennakkomoderaation avulla minua? Ei onnistu - anna minulle pysyvä bänni tänne kiusaamisen Jerusalemiin.

Hyvä on. Poistetaanko myös viestit vai jätetäänkö?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.01.2011 21:16

Psykopatologia kirjoitti:Minusta esitetty Kyllästyneen sadistisuus yms. Mirrin ketjun esille tuomisesta ei ole looginen. Sehän on puolustuksen palveluksessa
vastahyökkäyksenä ja tuo esiin vastapuolen mahdollisen sadistisuuden ja nimen omaan kaksinaamaisuuden, jota Kyllästyneen viestintä
ei minusta edusta. Kyllästynythän on ollut avoimesti "sadistinen" koko ajan. Missä siis januskasvoisuus?
Arvasinkin sinun kiiruhtavan puolustamaan tämän palstan syyttäjää, kun alkaa näyttää siltä, että syyttäjäsi joutuukin syytetyksi. Ihme, jos et tuomarin roolissasi olisi tullut syyttäjäsi puolustajaksi - suorastaan julistamaan tuomioita (tässä tapauksessa 'epäloogisuudesta' ja 'sadistisuudesta') syyttäjäsi hyväksi.

Kuten sanoit, tämän palstan syyttäjä on sadistinen jatkuvasti ja koko ajan. Miksei hänen sadismiinsa vastattaisi samalla mitalla takaisin; ei ole mitään syytä suojella häntä sadismilta. Sanoit myös, että Kyllästynyt on ollut 'avoimen sadistinen'. Onkohan Kyllästynyt samaa mieltä kanssasi tuosta asiasta; arvaan, ettei hän ollenkaan pidä toimintaansa sadistisena - ei mitään sinne päinkään.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 15.01.2011 21:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.01.2011 21:20

Eikö olekaan hyvä, että Kyllästynyt virkistää muistiasi? Eikö itsetuntemus ole kaiken A & Ö?
Sinähän itse olet kirjoittanut Trissestä aivan "Kyllästynen tyyliin".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.01.2011 21:22

No Tris, mitä tehdään. Et ole perunut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.01.2011 21:29

Psykopatologia kirjoitti:Eikö olekaan hyvä, että Kyllästynyt virkistää muistiasi? Eikö itsetuntemus ole kaiken A & Ö?
Sinähän itse olet kirjoittanut Trissestä aivan "Kyllästynen tyyliin".
Ei Kyllästyneestä ole auttamaan ketään 'muistin virkistämisessä' - itsetuntemuksen lisäämisestä puhumattakaan. Huono homma, jos sinä et ymmärrä noin selvää asiaa. Mutta ilmiselvästi et ymmärrä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.01.2011 22:13

Teksteistä ilmenee, ettet muistanut kirjoittaneesi moista ja nyt, että pidät muistuttamista huonona asiana.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.01.2011 22:25

Psykopatologia kirjoitti:Teksteistä ilmenee, ettet muistanut kirjoittaneesi moista ja nyt, että pidät muistuttamista huonona asiana.
Ei moinen vanhoista asiayhteyksistä irrotettu 'muistuttaminen' hyödytä minua kohteena millään lailla - hyödyttää ja palvelee vain Kyllästynyttä 'muistuttajana'; varmaan ymmärrät, jos oikein yrität. Kuten kai jo olet huomannut, olen yrittänyt pyytää Kyllästyneeltä taustatietoja ja lisävalaistusta minuun kohdistuneeseen 'muistuttamiseen', mutta hän kieltäytyy jyrkästi. Miksi kieltäytyy, jos kerran haluaa auttaa minua muistin virkistämisessä ja itsetuntemukseni lisäämisessä? Mutta eipä hän minua haluakaan auttaa; hänellä on täysin itsekkäät syyt 'muistutuksilleen'.

Niinpä sinun höpinäsi minun itsetuntemukseni lisäämisestä ja 'muistini virkistämisestä' ovat typeryydessään vähintäänkin naurettavia. Tässä palvellaan vain ja ainoastaan Kyllästynyttä ja tyydytetään hänen kyltymättömiä ja toinen toistaan itsekeskeisempiä tarpeitaan - suorastaan keinoja kaihtamatta ja tällä kertaa minun avullani.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.01.2011 22:57

Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Minusta esitetty Kyllästyneen sadistisuus yms. Mirrin ketjun esille tuomisesta ei ole looginen. Sehän on puolustuksen palveluksessa
Arvasinkin sinun kiiruhtavan puolustamaan tämän palstan syyttäjää, kun alkaa näyttää siltä, että syyttäjäsi joutuukin syytetyksi. Ihme, jos et tuomarin roolissasi olisi tullut syyttäjäsi puolustajaksi - suorastaan julistamaan tuomioita (tässä tapauksessa 'epäloogisuudesta' ja 'sadistisuudesta') syyttäjäsi hyväksi.

Kuten sanoit, tämän palstan syyttäjä on sadistinen jatkuvasti ja koko ajan. Miksei hänen sadismiinsa vastattaisi samalla mitalla takaisin; ei ole mitään syytä suojella häntä sadismilta. Sanoit myös, että Kyllästynyt on ollut 'avoimen sadistinen'. Onkohan Kyllästynyt samaa mieltä kanssasi tuosta asiasta; arvaan, ettei hän ollenkaan pidä toimintaansa sadistisena - ei mitään sinne päinkään.

Ei varmaaan ole aihetta suojella Kyllästynyttä sadismilta. Olen ymmärtänyt, että hänen suurempi huolensa on muiden epätotuudellisuus yms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.01.2011 23:11

Aivan kuin Kyllästynyt olisi 'totuudellinen' syytellessään kanssakirjoittajiaan milloin mistäkin ja toinen toistaan älyttömämmistä asioista - kuten syyttäessään minua kaksinaamaiseksi ja tekopyhäksi varkaaksi...

Ei sinulla foorumin ylläpitäjänä tule mieleen reagoida seuratessasi Kyllästyneen syyttelyä omalla foorumillasi hänen kohteidensa suojaksi ja puolustukseksi; reagoit puolustavasti täsmälleen siinä paikassa, kun Kyllästynyt foorumisi kirjoittajana alkaa saada samalla mitalla takaisin. Tämä foorumi epäilemättä on perustettu sinun tarpeidesi lisäksi Kyllästyneen tarpeisiin; muut kirjoittajat tyydyttävät teidän tarpeitanne, kuka milläkin tavalla.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.01.2011 23:40

Jaa, kiistatta mitä - täsmälleen sanottuna ja kiistattomuus todistettuna ja osoitettuna? Kyllästynyt, valehtelet siinäkin, että puhut kiistattomuudesta osoittamatta kiistattomuutta todeksi.

Eikö sinua yhtään hävetä kaikki se mitä olet toisille kirjoittajille tehnyt vuosien varrella - ja teet aina vain yhtään välittämättä aikaansaannoksistasi, joista uhrisi joutuvat kärsimään sinun vuoksesi?
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko