Mitä tehdä tilanteessa, jossa asuu vuokralla vanhempien omistamassa asunnossa ja vanhemmat käyvät omalla aivaimella vähän väliä penkomassa kämpässä laatikoita, vessan kaapit jne. paikkoja? Nyt viimeisenä huomasin, että jossain välissä oltiin käyty läpi vanhan urheilukassin sivutasku, johon olin laittanut joskus vuosia sitten seksitouhuissa käytettyä välineistöä, kuten liukuvoidepurkin. Nämä olivat nyt siis kadonneet.
Olen aiemmin useampaan kertaan suuttunut mm. siitä, että isäni kävi aikaisemmin säännöllisesti vessan kaapit läpi lähes viikottain ja mm. hammasharjaan oli selvästi koskettu, koska se oli joko eri asennossa, tai vaihtanut paikkaa. Tämä siis hiplaa hammasharjaa sen jälkeen, kun on tullut ulkoa sisälle ilman, että pesee käsiään...
Vanhemmillani siis tapana tulla asuntoon omilla vaimilla ja ilmoittamatta etukäteen. Hyvin usein ovat olleet kämpässä, kun nukun, olen saunassa, tai en ole kotona. Aina, kun olen valittanut paikkojen penkomisesta ja mm. tavaran häviämisestä, on vastaus, että "me omistamme tämän asunnon, sinulla ei ole sananvaltaa täällä".