Katla kirjoitti:tuolla aiemmin joku kysyi sinulta, että halusitko vain huomiota ja vastasit että se oli tarkoituksellista.

Mirri kirjoitti:Katla kirjoitti:tuolla aiemmin joku kysyi sinulta, että halusitko vain huomiota ja vastasit että se oli tarkoituksellista.
Valehtelet taas.
Sitä paitsi uskon, että se on sinun huomiohakuisuutesi, joka panee sinut päiväkirjassasi kirjoittamaan minusta niin provosoivasti ja inhottavasti, että varmasti huomaan sinut.
Katla kirjoitti:kun et uskalla ostaa lamppua ellei siinä ole pistoketta, kuten blogissasi pohdit niin tässä siihen ohje. ole hyvä on ilo auttaa poropeukaloa, ettei mene himoitsemasi lamppu sivusuun siksi, että siinä ei ole pistoketta valmiina https://youtu.be/42HLKmi_t5I

eräästä Blogista noukittua:
"Olen viimeisen käyntini jälkeen ajatellut, että minun olemiseni etäällä on Poitsulle onni. Voisin tehdä Poitsulle karhunpalveluksen hyysäämällä häntä liikaa ja pelkäämällä liikaa hänen puolestaan, tai hänen menettämistään."
Jo vain olet ajatellut, että onneksi asut kaukana, ettei poitsun ongelmat ole sun murheena. Ja takuulla poika ilahtuu kun kerran vuodessa sen luona käydessäsi valitat pojalle, että en kestä, kun sää kuolet ja itket kuin kauheeta sinulle on kun hän kuolee. Tosiaan piristää poikaa tuollaiset puheet kovasti.

Katla kirjoitti:älä pelkää teen sen niin hitaasti, että varmasti ehdit tuntea huolella jokaisen viillon syvyyden.

Katla kirjoitti:Nyt alkaa se aika kun maksat jokaisesta loukkauksesta, jokaisesta ivaamisesta haukkumisesta ja nolaamisesta. Lopetan jos pyydät julkisesti anteeksi kaikkea pahaa sanomaasi mitä olet tehnyt minulle. Sota on julistettu.
Olen koittanut sietää sinua yli sietokykyni ja nyt olen saanut tarpeekseni En olisi halunnut tätä, mutta kun kerran julistit sodan, niin soditaan sitten ja minä en tule antamaan sinulle armoa niinkuin et sinäkään ole antanut minulle koskaan pienintäkään myönnytystä ja olet tehokkaasti käyttänyt palstaa nolataksesi ja ivataksesi minua. Olet leimannut minut valehtelijaksi ja mielipuoleksi. Mirri tämä ei lopu, ennekuin pyydät anteeksi ja kerrot aiheetta puhuneesi minusta pahaa. Mutta ellet tee niin, niin tervetuloa helvettiin.

Katla kirjoitti:Minä tulen luikertelemaan kaikkeen kirjoittamaasi olipa se missä tahansa ja julkaisemaan ne missä haluan. Mä tulen arvostelemaan, ivaamaan ja haukkumaan niinkuin sinä olet minulle tehnyt vuosia niin kauan kunnes olen saanut rauhan. Sinä et tiedä minusta mitään, etkä taatusti tiedä mihin kaikkeen minä olen kykeneväinen, kun munt on ajettu tähän pisteeseen.

Katla kirjoitti:Sinä aloiti tän paskan, Minä olen korviani myöten täynnä sun paskanjauhantaa minusta, niin että tällä kertaa että asia viedään loppuun niin ettei sulle tule pieneen mieleesikään haukkua tai ivata tai millään muullakaan tavalla loukata minua. Minulla on pitkä pinna ja olen joustava luonne. Kaverina olen oikein joustava ja empaattinen, mutta kun olet niin helvetin typerä, ettet osaa lopettaa ajoissa, niin joskus minunkin mittani tulee täyteen. Ja vihollisena minä en ole ollenkaan mukava tai empaattinen.Sinä voi vielä hoitaa helpoimman kautta tämän ja pyytää anteeksi ja vetää takasin kaiken paskan jota olet minusta suoltanut palstalle, vannot ettet enää koskaan rienaa minua. Pysyt tästä lähtien omissa oloissasi, et häiritse, et uhkaile, etkä kiristä et kirjoita koskaan enää minulle, etkä minusta.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa