Päiväkirjat

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Päiväkirjat

ViestiKirjoittaja eea » 26.08.2020 19:01

Minusta olisi kiva jos korona loppuisi ja voittaisin miljoonan.
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.08.2020 19:24

Mirri kirjoitti:Saako tämän foorumin päiväkirjoissa keskustella toisista kirjoittajista ja heidän elämästään? - viewtopic.php?f=11&t=23557&start=800

Pääsääntöisesti päiväkirjat on tarkoitettu omaan elämään liittyviin pohdintoihin ja tapahtumiin. Toisista kirjoittajista saa kirjoittaa vain ko. toisen päiväkirjan kirjoittajan luvalla. - Päikyn pitäjä on herra omassa talossaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Katla » 26.08.2020 21:57

NYT!! KUN KIRJOITAN OMASSA PÄIKYSSÄNI VAIKKA ERIKAVIKMANIN BLOGIN SISÄLLÖSTÄ, ET KAI VOI SITÄ ESTÄÄ?
Viimeksi muokannut Katla päivämäärä 26.08.2020 22:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 26.08.2020 21:59

Mirrillä on blogi jota mainostaa täällä. Voin arvostella sitä koska se on julkinen. Sen nimi on joku hyönteinen, eikä se ole täällä oleva päiväkirja. Mikset sää ikinä perehdy mihinkään. Mirri ei saa linkittää tänne päiväkirjoja ja tekee jatkuvasti niin. Mutta ei se sua haittaa, mitä vittua se sitten muitakaan varmaan haittaa, niinhä sää meinaat
Viimeksi muokannut Katla päivämäärä 26.08.2020 22:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 26.08.2020 22:08

Psykopatologia kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Saako tämän foorumin päiväkirjoissa keskustella toisista kirjoittajista ja heidän elämästään? - viewtopic.php?f=11&t=23557&start=800

Pääsääntöisesti päiväkirjat on tarkoitettu omaan elämään liittyviin pohdintoihin ja tapahtumiin. Toisista kirjoittajista saa kirjoittaa vain ko. toisen päiväkirjan kirjoittajan luvalla. - Päikyn pitäjä on herra omassa talossaan.

LAITA SINÄKIN SAMANTEIN KAIKKI PÄIKYT IHAN JULKISEKSI KUN KERRAN JAAT NÄITÄ LINKKEJÄ SINNE MINKÄ OLET MÄÄRITELLYT YKSITYISALUEEKSI. MINÄ EN PIDÄ NIITÄ YKSITYISINÄ, EIKÄ NE SITÄ OLE. kOSKA KAIKKI OVAT TÄNNE KIRJAUTUNEET JA NÄINOLLEN VOIVAT LUKEA NIITÄ SAMOIN KUIN MUITAKIN OSIOITA!
Viimeksi muokannut Katla päivämäärä 26.08.2020 22:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 26.08.2020 22:27

Mirri kirjoitti:
Valkosiipi kirjoitti:Minusta on myös hyvin kiinnostavaa se, mihin ylläpitäjä vetää suojelusi rajan. Kun päiväkirjasi oli täällä, sait selkeästi ylläpitäjältä suojelua. Et heti kun ongelmat alkoivat, mutta jossain vaiheessa. Vaihdoit täällä suljetussa osiossa olevan päiväkirjan julkiseen blogiin toisella sivustolla. On kiinnostavaa nähdä, suojeleeko ylläpitäjä edelleen sinua.

Minulla on sellainen käsitys, että tämän foorumin päiväkirjat eivät ole tarkoitettu toisista kirjoittajista keskustelemiseen ja heidän elämänsä ruotimiseen. Sinulla ilmeisesti on tästä asiasta toisenlainen käsitys.

KIRJOITUS OLI ULKOPUOLISESTA BLOGISTA, EI TÄÄLLÄ OLEVASTA BLOGISTA
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 26.08.2020 22:43

JAAAA, OTIN SILMÄMUNAN KÄYTTÖÖN, PSYKOPATOLOGIA KIRJOITTI, ETTEI TOISISTA PÄIVÄKIRJANPITÄJISTA SAA KIRJOITTAA ILMAN HEIDÄN LUPAANSA, NO VOT, EIHÄN MIRRI OLEKAAN PÄIVÄKIRJAN PITÄJÄ TÄLLÄ PALSTALLA. SIIS PALSTAN ULKOPUOLISISTA BLOGEISTA VOI KESKUSTELLA TÄÄLLÄ IHAN NIINKUIN VAIKKA VILLETAVIONKIN :)
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 26.08.2020 22:50

https://www.blogit.fi/ville-tavio JULKINEN VAPAASTI ARVOSTELTAVA BLOGI.
Katla

ViestiKirjoittaja eea » 26.08.2020 23:08

Varo ettet saa aivoverenvuotoa. :? Eipä tuo PP mistään mitään täällä tiedä. Toki voit päiväkirjassasi kirjoittaa palstan ulkopuolella olevasta blogista.
eea

ViestiKirjoittaja eea » 26.08.2020 23:11

Katla kirjoitti:

LAITA SINÄKIN SAMANTEIN KAIKKI PÄIKYT IHAN JULKISEKSI KUN KERRAN JAAT NÄITÄ LINKKEJÄ SINNE MINKÄ OLET MÄÄRITELLYT YKSITYISALUEEKSI. MINÄ EN PIDÄ NIITÄ YKSITYISINÄ, EIKÄ NE SITÄ OLE. kOSKA KAIKKI OVAT TÄNNE KIRJAUTUNEET JA NÄINOLLEN VOIVAT LUKEA NIITÄ SAMOIN KUIN MUITAKIN OSIOITA!

Ja mirrin blogi on nyt kokonaan julkisella alustalla. Sen hän on päättänyt itse. Voisi halutessaan antaa lukuoikeudet joillekin tai pitää sitä salasanan takana mutta ihan auki se on. Ja linkkiä blogiin jaellut täällä tämän tästä... keskustelunkin katlan päikkärissä aloitti itse.
eea

ViestiKirjoittaja Katla » 26.08.2020 23:12

noin! Tristan on tosi ystävä, pelasti minutkin just aivoverenvuodon vaarasta. maifrend.
Katla

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.08.2020 23:31

On muuten olemassa yksi Arvaustalo ja yksi toinen talo, jonka nimi on Kärpänen. Sitä en tiiä, onko niillä blogeja, mutta ne voisi olla tosi mielenkiintoisia.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Katla » 26.08.2020 23:41

Pitää etsiä ne ja tutustua :)
Julkisessa Perhonen blogissa käsitellään seuaavaa ongelmaa. kirjoittaja haluaa ostaa lampun, mutta esteenä on se, että pitää olla tarkkana ettei osta sellaista lamppua missä ei valmiina kattopistoketta. No hitto, niihin laitetaan liikkeessä sellainen, tai vaikka sokeripala, jos haluaa. Ne myydään nykyään erikseen. Ja osaahan tuon nyt itsekin laittaa, ellei osaa, niin katsoo netistä ohjeen. Minä osaan, voin mennä laittamaan ja ihan ilmaiseksi.
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 26.08.2020 23:45

Ja ennenkuin poistat tämän täältä herramme Päällikkö, niin vastaa tähän, saako kirjoittaa julkisten blogien sisällöstä ja jos ei saa niin MIKSI EI. Ole ystävällinen ja vastaa ennekuin tämän häivytät.
Katla

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.08.2020 23:54

Miksi hän tämän poistaisi? Onhan tässä ihan sisältöäkin ja päällikön itsensä johtoajatus.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.08.2020 23:57

eea kirjoitti:
Katla kirjoitti:

Ja mirrin blogi on nyt kokonaan julkisella alustalla. Sen hän on päättänyt itse. Voisi halutessaan antaa lukuoikeudet joillekin tai pitää sitä salasanan takana mutta ihan auki se on. Ja linkkiä blogiin jaellut täällä tämän tästä... keskustelunkin katlan päikkärissä aloitti itse.

Eea, puhut pötyä väittäessäsi, että minä aloitin keskustelun Katlan päiväkirjassa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 27.08.2020 00:00

Hilppa kirjoitti:Miksi hän tämän poistaisi? Onhan tässä ihan sisältöäkin ja päällikön itsensä johtoajatus.

Päällikkö tuolla aiemmin sanoi poistavansa tämän tänään.
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 27.08.2020 00:04

Eea, puhut pötyä väittäessäsi, että minä aloitin keskustelun Katlan päiväkirjassa.

Eikä puhu pötyä- hölmö. Mä kirjoitin että miten Viiru meni omasta mielestä noi valinnat ja sää tulit paikalle hirmustumaan, että sinusta puhutaan. Halusit kertoa että Viiru on Mirri ja aloit sättiä että sinun blogisi asiat eivät kuulu tänne . Miksei kuulu?
Katla

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.08.2020 00:05

eea kirjoitti:Minusta olisi kiva jos korona loppuisi ja voittaisin miljoonan.

Nii ja sitte ku tulis vielä lum sae. Siitähän ne suomalaiset tykkää (yleensä).
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.08.2020 00:08

Katla kirjoitti:Kirjoiteltiin Rouvan itse sinne tuomasta linkin asioista, linkin alla on blogi, joka on julkinen kaikille. Lisäksi Rouva itsekin on innokkasti osallistunut keskusteluihin.

Katla, sinä valehtelet. Samoin teit kirjoitellessasi päiväkirjassasi blogini sisällöstä muunneltua totuutta, toisin sanoen valhetta.
Totta kai laitoin linkin näkyviin, jotta päiväkirjasi lukijat voivat halutessaan tarkistaa, puhutko totta vai valhetta. En ole millään lailla osallistunut innokkaasti keskusteluihin vaan yrittänyt oikoa sinun pötypuheitasi.
Toki olisi toinen vaihtoehto: antaa sinun vääristellä blogini sisältöä päiväkirjassasi ja valehdella minusta ja elämästäni niin paljon kuin sielusi sietää, mutta siihen en suostu.

En edelleenkään usko, että tämän foorumin päiväkirjat on tarkoitettu moiseen käyttöön - ei edes Katlan päiväkirja.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko