Mirri kirjoitti:Saako tämän foorumin päiväkirjoissa keskustella toisista kirjoittajista ja heidän elämästään? - viewtopic.php?f=11&t=23557&start=800
Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Saako tämän foorumin päiväkirjoissa keskustella toisista kirjoittajista ja heidän elämästään? - viewtopic.php?f=11&t=23557&start=800
Pääsääntöisesti päiväkirjat on tarkoitettu omaan elämään liittyviin pohdintoihin ja tapahtumiin. Toisista kirjoittajista saa kirjoittaa vain ko. toisen päiväkirjan kirjoittajan luvalla. - Päikyn pitäjä on herra omassa talossaan.
Mirri kirjoitti:Valkosiipi kirjoitti:Minusta on myös hyvin kiinnostavaa se, mihin ylläpitäjä vetää suojelusi rajan. Kun päiväkirjasi oli täällä, sait selkeästi ylläpitäjältä suojelua. Et heti kun ongelmat alkoivat, mutta jossain vaiheessa. Vaihdoit täällä suljetussa osiossa olevan päiväkirjan julkiseen blogiin toisella sivustolla. On kiinnostavaa nähdä, suojeleeko ylläpitäjä edelleen sinua.
Minulla on sellainen käsitys, että tämän foorumin päiväkirjat eivät ole tarkoitettu toisista kirjoittajista keskustelemiseen ja heidän elämänsä ruotimiseen. Sinulla ilmeisesti on tästä asiasta toisenlainen käsitys.
Katla kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Saako tämän foorumin päiväkirjoissa keskustella toisista kirjoittajista ja heidän elämästään? - viewtopic.php?f=11&t=23557&start=800
Pääsääntöisesti päiväkirjat on tarkoitettu omaan elämään liittyviin pohdintoihin ja tapahtumiin. Toisista kirjoittajista saa kirjoittaa vain ko. toisen päiväkirjan kirjoittajan luvalla. - Päikyn pitäjä on herra omassa talossaan.
LAITA SINÄKIN SAMANTEIN KAIKKI PÄIKYT IHAN JULKISEKSI KUN KERRAN JAAT NÄITÄ LINKKEJÄ SINNE MINKÄ OLET MÄÄRITELLYT YKSITYISALUEEKSI. MINÄ EN PIDÄ NIITÄ YKSITYISINÄ, EIKÄ NE SITÄ OLE. kOSKA KAIKKI OVAT TÄNNE KIRJAUTUNEET JA NÄINOLLEN VOIVAT LUKEA NIITÄ SAMOIN KUIN MUITAKIN OSIOITA!
eea kirjoitti:Katla kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Saako tämän foorumin päiväkirjoissa keskustella toisista kirjoittajista ja heidän elämästään? - viewtopic.php?f=11&t=23557&start=800
LAITA SINÄKIN SAMANTEIN KAIKKI PÄIKYT IHAN JULKISEKSI KUN KERRAN JAAT NÄITÄ LINKKEJÄ SINNE MINKÄ OLET MÄÄRITELLYT YKSITYISALUEEKSI. MINÄ EN PIDÄ NIITÄ YKSITYISINÄ, EIKÄ NE SITÄ OLE. kOSKA KAIKKI OVAT TÄNNE KIRJAUTUNEET JA NÄINOLLEN VOIVAT LUKEA NIITÄ SAMOIN KUIN MUITAKIN OSIOITA!
Ja mirrin blogi on nyt kokonaan julkisella alustalla. Sen hän on päättänyt itse. Voisi halutessaan antaa lukuoikeudet joillekin tai pitää sitä salasanan takana mutta ihan auki se on. Ja linkkiä blogiin jaellut täällä tämän tästä... keskustelunkin katlan päikkärissä aloitti itse.

Hilppa kirjoitti:Miksi hän tämän poistaisi? Onhan tässä ihan sisältöäkin ja päällikön itsensä johtoajatus.
eea kirjoitti:Minusta olisi kiva jos korona loppuisi ja voittaisin miljoonan.
Katla kirjoitti:Kirjoiteltiin Rouvan itse sinne tuomasta linkin asioista, linkin alla on blogi, joka on julkinen kaikille. Lisäksi Rouva itsekin on innokkasti osallistunut keskusteluihin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa