eea kirjoitti:Huomenna kai voi mennä vielä notkumaan Oodiin jos kirjastot on vielä auki. Yksi kaveri on kipeä, toinen ei uskalla ketään tavata ja kolmas on luultavasti hoidossa. Mitä ihmettä mun olisi tarkoitus tehdä seuraavat kuukaudet??? Mulla on tylsää jo nyt!
Palle kirjoitti:eea kirjoitti:Huomenna kai voi mennä vielä notkumaan Oodiin jos kirjastot on vielä auki. Yksi kaveri on kipeä, toinen ei uskalla ketään tavata ja kolmas on luultavasti hoidossa. Mitä ihmettä mun olisi tarkoitus tehdä seuraavat kuukaudet??? Mulla on tylsää jo nyt!
Voisit vaikka kirjoitella henkeviä tänne setämiehen hallitsemalle foorumille.
eea kirjoitti:Palle kirjoitti:eea kirjoitti:Huomenna kai voi mennä vielä notkumaan Oodiin jos kirjastot on vielä auki. Yksi kaveri on kipeä, toinen ei uskalla ketään tavata ja kolmas on luultavasti hoidossa. Mitä ihmettä mun olisi tarkoitus tehdä seuraavat kuukaudet??? Mulla on tylsää jo nyt!
Voisit vaikka kirjoitella henkeviä tänne setämiehen hallitsemalle foorumille.
Ja tuntisin siitäkin itseni eristetyksi että - kuten tapana on - useimmat kirjoittajat ignoroivat minua?
Hilppa kirjoitti:Miten palautettavat kirjaston kirjat, jos niiden aika menee umpeen tänä lusimisaikana? Perivätkö sakkoa?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa