Palle kirjoitti:... Sekopäitä riittää ihan kotimaan politiikassakin.
TURKIN presidentti Recep Tayyip Erdogan uhkaa päästää Eurooppaan miljoonia pakolaisia, mikäli EU kritisoi Turkin operaatiota Syyriassa.
– Hei EU, herätkää! Minä toistan: Jos yritätte esittää operaatiomme hyökkäyksenä, on tehtävämme yksinkertainen: Avaamme ovet ja lähetämme 3,6 miljoonaa pakolaista teille, Erdogan uhosi maan parlamentille torstaina pitämässään puheessa.
Palle kirjoitti:TURKIN presidentti Recep Tayyip Erdogan uhkaa päästää Eurooppaan miljoonia pakolaisia, mikäli EU kritisoi Turkin operaatiota Syyriassa.
– Hei EU, herätkää! Minä toistan: Jos yritätte esittää operaatiomme hyökkäyksenä, on tehtävämme yksinkertainen: Avaamme ovet ja lähetämme 3,6 miljoonaa pakolaista teille, Erdogan uhosi maan parlamentille torstaina pitämässään puheessa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006268047.html
Siinä on suvaitsevaisuuspolitiikan palkka.

Amerikkalainen sotilasvirkamies varoittaa USA:n ja Turkin yhteenotosta Syyriassa. Saksan liittokansleri Angela Merkel on vaatinut presidentti Erdogania lopettamaan hyökkäyksen Syyriaan välittömästi. Sunnuntaina lisäksi Isis-taistelijoiden perheenjäsenten kerrotaan paenneen Ain Issan leiriltä.
Kurdit: Sopimus Syyrian kanssa – Syyria lähettää joukkojaan Turkin rajalle
Mirri kirjoitti:Palle kirjoitti:TURKIN presidentti Recep Tayyip Erdogan uhkaa päästää Eurooppaan miljoonia pakolaisia, mikäli EU kritisoi Turkin operaatiota Syyriassa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006268047.html
Siinä on suvaitsevaisuuspolitiikan palkka.
Miten Erdoganin uhkaus liittyy suvaitsevaisuuspolitiikkaan tai on sen palkka?
Palle kirjoitti:Lähi-Itä on pähkähullu paikka.

Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa