Eläimen aiheeton tappaminen

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Eläimen aiheeton tappaminen

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.08.2019 23:01

Hilppa kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Viite?

Mirri, tästä sinulle kiusallisesta kysymyksestä on kyse.
Jos kysymys on sinulle aidosti kiusallinen, miksi et voi poistaa lainauksia tästä ketjusta?

Meillä taitaa olla erilaiset käsitykset sanasta kiusallinen.

Ja vielä: vaikka Psykopatologian esittämä kysymys tuntuikin minusta kiusalliselta, vastasin siihen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 02.08.2019 23:09

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Viite?

Mirri, tästä sinulle kiusallisesta kysymyksestä on kyse.
Jos kysymys on sinulle aidosti kiusallinen, miksi et voi poistaa lainauksia tästä ketjusta?

Meillä taitaa olla erilaiset käsitykset sanasta kiusallinen.

Ja vielä: vaikka Psykopatologian esittämä kysymys tuntuikin minusta kiusalliselta, vastasin siihen.

Ei se mikään vastaus annettuun kysymykseen ollut. Kieltäydyit vain antamasta viitettä perustelemalla kysymyksen kiusallisuudella.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 02.08.2019 23:13

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Käänsit sanomani täysin väärin. Arvostelin sinun toimintaasi koskien päiväkirjalainauksen käyttämistä julkisella puolella.

Ok, ymmärsin väärin.
Mutta kuten aiemmin sanoin: Minä kuitenkin sain elävän esimerkin syyllistämisyrityksistä suoraan omasta päiväkirjastani, joten miksipä en olisi käyttänyt sitä kun kerran osui kohdalle.

En näe mitään itsekästä tai omahyväistä siinä, että hyödynsin minulle tarjottua elävää esimerkkiä, joka osoittaa todeksi väitteeni syyllistämisyrityksistä. Pitäisikö minun jotenkin suojella päiväkirjaani omia mielipiteitään tuovia ihmisiä?

Päiväkirjassa voit valittaa suoraan ylläpitäjälle ja pyytää poistamaan viestin, jonka koet syyllistävän itseäsi. Ei se mitään suojelua ole.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.08.2019 23:15

Hilppa kirjoitti:Ei se mikään vastaus annettuun kysymykseen ollut. Kieltäydyit vain antamasta viitettä perustelemalla kysymyksen kiusallisuudella.

Sinäkö asian määrittelet foorumin ylläpitäjän puolesta?
Luulen, että ylläpitäjä on - sinua paremmin - ymmärtänyt, etten ole halunnut tuoda julki tarkkaa lähdetietoa, koska en ole halunnut kertoa siteeraamani tekstin kirjoittajaa.

Siksihän se kysymys tuntui kiusalliselta: huonossa tapauksessa minun olisi pitänyt kertoa kirjoittaja. Onneksi ylläpitäjä ei vaatinut sellaista vaan tyytyi siihen, että kerroin siteeranneeni päiväkirjaani.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 02.08.2019 23:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 02.08.2019 23:18

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Ei se mikään vastaus annettuun kysymykseen ollut. Kieltäydyit vain antamasta viitettä perustelemalla kysymyksen kiusallisuudella.

Luulen, että ylläpitäjä on - sinua paremmin - ymmärtänyt, etten ole halunnut tuoda julki tarkkaa lähdetietoa, koska en ole halunnut kertoa siteeraamani tekstin kirjoittajaa.

Kaikkihan tuon tietää. Sinä vain kiemurtelit ulos pyynnöstä kertoa lainauksen lähde. Sinuna olisin kyllä poistanut lainauksen.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.08.2019 23:21

Hilppa kirjoitti:Kaikkihan tuon tietää. Sinä vain kiemurtelit ulos pyynnöstä kertoa lainauksen lähde. Sinuna olisin kyllä poistanut lainauksen.

Minkä tuon kaikki tietävät?
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 02.08.2019 23:28

Hilppa kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Kaikkihan tuon tietää. Sinä vain kiemurtelit ulos pyynnöstä kertoa lainauksen lähde. Sinuna olisin kyllä poistanut lainauksen.

Vastaan uudelleen viestiisi, Mirri. Minulla on täysi oikeus kirjoittajana ilmaista mielipiteeni sinun vastauksestasi ylläpitäjälle ja ylläpitäjän oletetusta reaktiosta vastaukseesi. On ylläpitäjän ja muiden asia, miten he mielipidettäni arvottavat.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.08.2019 23:40

Noin on. Minulle jäi vielä epäselväksi, mihin viittasit sanoessasi viestissäsi näin:" Kaikkihan tuon tietää".
Kerro, jos haluat.
Mirri

ViestiKirjoittaja ip-banni » 03.08.2019 08:21

Mirri kirjoitti:
'Eläinrakkaat' ihmiset haluavat synnyttää syyllisyyttä ihmisissä, jotka syystä tai toisesta joutuvat luopumaan lemmikistään tai peräti tappamaan sen, joten esittämäni asiat olisi mielestäni aiheellista määritellä jotenkin.
Näin ajattelen, itsekästä ja omahyväistä tai ei. Omasta mielestäni tämä ketju palvelee nimenomaan hyviä ja yleisesti hyödyllisiä tarkoituksia; juuri siksi halusin siirtää aiheen pois päiväkirjastani yleiselle puolelle. Mitä järkeä olisi keskustella näin tärkeästä ja monia ihmisiä (eläimineen) koskevasta asiasta minun päiväkirjassani pienen sisäpiirin kesken?

Sanon aivan tarkoituksella ettet viitsinyt lukea etkä muka nähnyt viestiäni. Taatusti sen näit, koska ketju oli silloin lyhyt vielä. Hilppakin sen näki.
Mitä järkeä tässä keskustelussa nyt on, kun en ole sisäpiiriläinen joka lukee päiväkirjaasi ja te keskustelette aivan muusta kuin eläimen aiheettomasta taposta.
Sitäpaitsi tällä foorumilla ei juuri muita ole kuin minä, Palle ja te sisäpiiriläiset.

poistettu epälooginen heitto. palaan paskanheittoon.
Viimeksi muokannut ip-banni päivämäärä 03.08.2019 09:31, muokattu yhteensä 1 kerran
ip-banni

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.08.2019 09:24

Valitettavasti minulle kävi niin, että juutuin niihin kohtiin, joissa Palle vedettiin mukaan tähän ketjuun. Hilppa pani vielä paremmaksi kuin sinä: hän jopa väitti minun matkivan Pallea.

Höpinänne Pallesta olivat sen verran hätkähdyttäviä, ettei minulla ole mitään käsitystä mitä sinun viestissäsi sanottiin tämän kohdan jälkeen:
"Jos Mirriltä kysytään viitettä, se on kiusallinen kysymys. Jos Pallella ei ole viitettä, vaadiitaan hänet poistamista foorumilta."

Olisit jättänyt tuon epäloogisen heiton pois, niin ehkä viestisi olisi tullut perille. Minä kun syvennyin miettimään, mitä ihmettä sinä sanot noissa kahdessa virkkeessä. Sitä paitsi heittosi perusteella päättelen, ettei sinulla ollut minkäänlaista aikomusta tai tarkoitusta keskustella kanssani.
Mirri

ViestiKirjoittaja ip-banni » 03.08.2019 09:30

Viestini on epäloogista heittoa ja höpinaa etkä vieläkään ole huomaavinasi, että puhun itse aiheestakin.
Jonka nyt poistan koska haluat vain riidellä tässä ketjussa etkä puhua eläimen aiheettomasta tappamisesta.
ip-banni

ViestiKirjoittaja ip-banni » 03.08.2019 09:34

Mirri kirjoitti:
Vastasin siihen kello 5 aamulla, etkä mitenkään kommentoinnut.

Ip-banni, mihin vastasit ja missä? On jäänyt minulta huomaamatta, ja nyt kun haeskelin, löysin aamuviiden kirjoituksesi, jonka päivämäärä on 21.7. ja aiheena Merkel.
Jos olet jo poistanut tämän ketjun otsikkoon liittyvän viestisi - sen, jota minä en ole huomannut - voisitko laittaa sen uudelleen tänne?

[/quote]
Mirri valehtelee, just kertoo, että onkin lukenut tästä ketjusta mun viestin joka muka koskee vain Pallea. Tässä kuitenkin sanoo, että löysi vain 21.7 ja aiheena Merkel.'
Mirri joko sotkee Pallen ja Merkelin ja päivämääriä tai sitten vaan valehtelee, koska ei halua keskustella itse aloittamasta aiheest.
ip-banni

ViestiKirjoittaja Hilppa » 03.08.2019 09:37

Mirri kirjoitti:Valitettavasti minulle kävi niin, että juutuin niihin kohtiin, joissa Palle vedettiin mukaan tähän ketjuun. Hilppa pani vielä paremmaksi kuin sinä: hän jopa väitti minun matkivan Pallea.

Höpinänne Pallesta olivat sen verran hätkähdyttäviä, ettei minulla ole mitään käsitystä mitä sinun viestissäsi sanottiin tämän kohdan jälkeen:
"Jos Mirriltä kysytään viitettä, se on kiusallinen kysymys. Jos Pallella ei ole viitettä, vaadiitaan hänet poistamista foorumilta."

Olisit jättänyt tuon epäloogisen heiton pois, niin ehkä viestisi olisi tullut perille. Minä kun syvennyin miettimään, mitä ihmettä sinä sanot noissa kahdessa virkkeessä. Sitä paitsi heittosi perusteella päättelen, ettei sinulla ollut minkäänlaista aikomusta tai tarkoitusta keskustella kanssani.

Sinun tulee kertoa, kehen kirjoittajaan viittaat ylläolevaan viestisi siteerauksessa. Minä se en ole.

Lisätty jälkeenpäin 9.42:
Sanalla höpinänne Mirri halveksut eräiden kirjoittajien esittämää näkemystä siitä, että aloitusviestisi lainaus oli turha ja epäasiallinen veto ottaa se yleiselle puolelle.
Viimeksi muokannut Hilppa päivämäärä 03.08.2019 09:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Hilppa

ViestiKirjoittaja ip-banni » 03.08.2019 09:40

Minä sen kirjoitin mutta koska mirri kirjoittaa "höpinänne", niin se on alkanut teitittelemään minua kesken kaiken. '
Ja,kun tässä on tarkoitus kai puhua eläimistä, niin minä nyt kirjoitan mirri eli kissa ja sanon se, koska eläimistä niin yleensä sanotaan. Tulee jotain eläinaiheesta tähän ketjuun.
ip-banni

ViestiKirjoittaja Hilppa » 03.08.2019 09:48

ip-banni kirjoitti:Minä sen kirjoitin mutta koska mirri kirjoittaa "höpinänne", niin se on alkanut teitittelemään minua kesken kaiken. '
Ja,kun tässä on tarkoitus kai puhua eläimistä, niin minä nyt kirjoitan mirri eli kissa ja sanon se, koska eläimistä niin yleensä sanotaan. Tulee jotain eläinaiheesta tähän ketjuun.

Niinhän tuo tekkee.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.08.2019 09:57

ip-banni kirjoitti:Vitut sinua itse asia kiinnosta yhtään. Vastasin siihen kello 5 aamulla, etkä mitenkään kommentoinnut. Toit vain lainauksen päiväkirjastasi tänne, koska foorumilla ei ole pitkään aikaan tapeltu ja sinä Mirri halusit saada tappelun aikaiseksi. Painu päiväkirjaosastolle tappeleen.

Näytä minulle viesti, jonka olet kirjoittanut kello 5 aamulla.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.08.2019 10:01

Hilppa kirjoitti:
ip-banni kirjoitti:Jos Mirriltä kysytään viitettä, se on kiusallinen kysymys. Jos Pallella ei ole viitettä, vaadiitaan hänet poistamista foorumilta.
- -

Hyvä huomio. Mirri myös käyttää samaa hymiötä kuin Palle vastaavissa tilanteessa on käyttänyt. Joko tietämättään tai tahallisesti matkii Pallea.

Hilppa, noissa kahdessa viestissä on mielestäni aikamoista höpinää; sinun väitteesi Pallen matkimisesta on suoranaista potaskaa. Mutta sinä varmaan uskot väitteesi olevan totta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 03.08.2019 10:05

Mirri kirjoitti:
ip-banni kirjoitti:Vitut sinua itse asia kiinnosta yhtään. Vastasin siihen kello 5 aamulla, etkä mitenkään kommentoinnut. Toit vain lainauksen päiväkirjastasi tänne, koska foorumilla ei ole pitkään aikaan tapeltu ja sinä Mirri halusit saada tappelun aikaiseksi. Painu päiväkirjaosastolle tappeleen.

Näytä minulle viesti, jonka olet kirjoittanut kello 5 aamulla.

Ip-bannin asiallinen ja ansiokas viesti on kirjoitettu 2.8.2019 klo 6.10 aamulla. En lainannut sitä yhdeksältä aamulla kokonaisuudessaan, koska vastauksessani käsittelin ainoastaan Mirrin lainaus-episodia.
Hilppa

ViestiKirjoittaja ip-banni » 03.08.2019 10:08

Mulla on kello 5 mutta, kun kirjaudun sisään onkin kello 6 eli on tämä foorumin kello väärin.
Mutta kyllä Mirri sen viestin näki.
ip-banni

ViestiKirjoittaja ip-banni » 03.08.2019 10:10

ip-banni kirjoitti:Jos Mirriltä kysytään viitettä, se on kiusallinen kysymys. Jos Pallella ei ole viitettä, vaadiitaan hänet poistamista foorumilta.

paskakeskustelu, poistin otsikon mukaisen viestini ja alan jauhaan paskaa.

Eli tässä puhuin pitkän pätkän eläimen tappamisesta mutta, koska mirri haluaa vain tapella, ei se ole huomaavinaakaan eläinkirjoituksia.
ip-banni

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko