Kyllästynyt kirjoitti:Katla kirjoitti:kai mä loukkaantuisin, jos mies tulisi ihan naamalle tarkoituksella sanomaan, että sun tissit on ihan kärpäslätkät. Tai en ehkä sittenkään, rupeis kai vaan naurattamaan moinen pelleily. Mut kirjoitettuna se ei ainakaan pätkääkään häiritse, en usko että sinuakaan. Kunhan vaan on kivaa melskata. Mut jatka toki.
Se on jo tullut selväksi, että koska sinä haluat esiintyä ns. "hyvänä jätkänä", sinä et anna mitään painoarvoa sille kuinka paljon naisia (yleisesti ja yleistäen) halvennetaan, pilkataan ja loukataan.
Tee toki sinä niin kuin haluat, mutta älä saarnaa, että muidenkin pitäisi olla yhtä välinpitämättömiä sen suhteen miten heitä kohdellaan.
Katla kirjoitti:"Esiintyä hyvänä jätkänä"en esiinny...
Katla kirjoitti:...En saarnaa edes senvertaa mitä sää. Lopeta saarnaaminen
ip-banni kirjoitti:Mikähän siinä on ettet sie Kyllästynyt ihan vaan modena poista Pallen kärpäslätkiä, kuten teet usein mun viesteille? Tai laita Pallea ennakkovalvontaan, kuten naisia laitat.
Haluat vaan paskaa jauhaa viikosta toiseen Pallen kanssa.
ip-banni kirjoitti:ip-banni kirjoitti:Mikähän siinä on ettet sie Kyllästynyt ihan vaan modena poista Pallen kärpäslätkiä, kuten teet usein mun viesteille? Tai laita Pallea ennakkovalvontaan, kuten naisia laitat.
Haluat vaan paskaa jauhaa viikosta toiseen Pallen kanssa.
Miksi poistat vain naisen kirjoittamat halventavat ja provosoivat viestit mutta et tee samoin miehen kirjoittamille viesteille?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa